Naar de kinderdisco in het jeugdcentrumquote:Op woensdag 29 april 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zo ben ik wel ja... Met m'n om 21u naar bed gaan
Partyyyquote:Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar de kinderdisco in het jeugdcentrum
Ja meneer de burgemeesterquote:Op woensdag 29 april 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch wel ranja in die glazen hè, jongedame?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Cola is ook goed hoor ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik net ook, gelijk bloedheetquote:Op woensdag 29 april 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ik winterkledij naar buiten voor de wandel. Begint de zon te schijnen
Bitterballetje is gewoon een verstandige jongedamequote:
Hij kreeg er een TIA van?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Cola? afgelopen weekend stuurde een collega me een filmpje dat hij whisky bij colaflesjessnoepjes aan het gooien was, moest een dag staan in de koelkast volgens hem.
Dus ik de volgende dag vragen, en smaakt die ranzige combinatie nou?
Hij; jwraaa mannnn moets zessss keer vannoderbroek wisslen, zoowo lekkkkeeerrrrr Bigparty party hielp Jongen vret waah
Volgende keer praten zonder je lul in zijn mond?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Cola? afgelopen weekend stuurde een collega me een filmpje dat hij whisky bij colaflesjessnoepjes aan het gooien was, moest een dag staan in de koelkast volgens hem.
Dus ik de volgende dag vragen, en smaakt die ranzige combinatie nou?
Hij; jwraaa mannnn moets zessss keer vannoderbroek wisslen, zoowo lekkkkeeerrrrr Bigparty party hielp Jongen vret waah
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgende keer praten zonder je lul in zijn mond?
[..]
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat je dat extra lekker vindt?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Het is nog een Somalilander met een ENORME baard ook nog
Hebben meestal niet zo gek veel tanden meer of ze staand scheef. Is misschien extra lekker?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Het is nog een Somalilander met een ENORME baard ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |