Zit ff naar de rest van het kanaal te kijken. Echt zieke shit staat eropquote:
Ik dacht dat ie geen klassiek kon spelen. Blijkbaar welquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tokkelen op een keyboard, godver
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:33 schreef kree het volgende:
Het is wel echt leuk, goh talentjes wel die bradge nog had eigenlijk niet gedacht. Maar ok hij heeft wel de keyboard skills enzo. Ik doe het hem niet na hoor zo even op verzoekjes. Dus ja wel leuk om even live te kijken en mee te chatten
Weet je ik was echt verbaasd wel moet ik zeggen? Dam’n zeg ik noem echt willekeurig nrs die zelfs voor mij wat oefening zouden kosten nog, maar hij pakt ze live mee gelijk enzo en uit hoofd.quote:
Nou het is ook niet zo netjes van jou om te zeggen dat het in de topics lijkt alsof hij een onwijze retard is...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je ik was echt verbaasd wel moet ik zeggen? Dam’n zeg ik noem echt willekeurig nrs die zelfs voor mij wat oefening zouden kosten nog, maar hij pakt ze live mee gelijk enzo en uit hoofd.
Nou ok kan 1 ding zeggen dat is wel knap sowieso al, dan ben je echt muzikant.
Stomme is door die topics hier lijkt het alsof hij een onwijze retard soms is en dat is dus echt niet zo.
Kweet niet, nou over uurtje ofzo is ie weer live
Door de reacties van mensen hier lijkt het zo, niet door de reacties van Braddie zelfquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo netjes van jou om te zeggen dat het in de topics lijkt alsof hij een onwijze retard is...Mensen hier reageren gewoon op hem maar niemand die zo over hem praat zoals jij wat dat betreft.. Misschien een beetje erom denken wat je zegt Kree want dit vind ik niet bepaald netjes sorry hoor
Ik denk dat je niet goed las wat ik typte. Valt zo te interpreteren wat jij denkt maar dat is niet wat ik zeg. Ik heb het juist over die andere mensen in mijn tweede zinquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Door de reacties van mensen hier lijkt het zo, niet door de reacties van Braddie zelf
Stop eens geen woorden in zijn mond
Dat hangt er maar vanaf hoe je het opvat he. En zeker hij is voor gek verklaard hier hoor op het forum en als lachertje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo netjes van jou om te zeggen dat het in de topics lijkt alsof hij een onwijze retard is...Mensen hier reageren gewoon op hem maar niemand die zo over hem praat zoals jij wat dat betreft.. Misschien een beetje erom denken wat je zegt Kree want dit vind ik niet bepaald netjes sorry hoor
Klopt, ik las het niet goed.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed las wat ik typte. Valt zo te interpreteren wat jij denkt maar dat is niet wat ik zeg. Ik heb het juist over die andere mensen in mijn tweede zin
Nou ik zie anders vooral respect naar hem toe in dit forum. Soms bepaalde opmerkingen maar in het algemeen heel netjes en positief. Dat je in die reacties leest dat hij voor gek wordt verklaard etc. zegt wat meer over jou zoals ik het zie maar oke. Ben het ermee eens dat er soms wel stomme reacties tussen zitten maar je hebt overal wel rotte appels tussen zittenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf hoe je het opvat he. En zeker hij is voor gek verklaard hier hoor op het forum en als lachertje.
Maar die dude heeft dus wel gewoon talent en het is dat ik het nu even live volg dus waardoor ik echt onwijs van mening van verandert ben. Sure vast niet alles gelezen. Maar zie dit als positief naar hem en negatief naar alle stomme reacties die er echt wel waren. Ok
Geeft niet, ik snap wel hoe je het las en dat is ook niet heel raarquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Klopt, ik las het niet goed.
Excuus
Nu mss wel, maar lees je ook wat er in rood staat voor reactie veld?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ik zie anders vooral respect naar hem toe in dit forum. Soms bepaalde opmerkingen maar in het algemeen heel netjes en positief. Dat je in die reacties leest dat hij voor gek wordt verklaard etc. zegt wat meer over jou zoals ik het zie maar oke. Ben het ermee eens dat er soms wel stomme reacties tussen zitten maar je hebt overal wel rotte appels tussen zitten
Tja weet je allemaal vooraf en gelijk heb je een sticker enzo en zeker hier op fok, ik zie het toch ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. Dat maakt mij niet uit, maar ja dan komen daar gesprekken over en als Braddie die niet fijn vindt dan komt er in het rood te staan dat hij dat niet wil. Heeft weinig met vooroordelen te maken maar meer met wat mensen te horen kregen van Braddie zelf. Alsnog goed hoor dat er niet al teveel over gepraat mag worden hoor, op den duur is er ook wel genoeg over gepraat niet waarMaar het is niet iets wat juist voor Braddie spreekt dat in zijn topic in het rood staat waar je niet over mag praten.
Offtopic ik had al gezegd had laatste vraag gesteld en open en is niet meer op gereageerd, wmb is het daarmee gewoon klaar en kan ik dus ook geen leuke verhalen meer vertellen enzo in dat topic.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:04 schreef phoenyx het volgende:
Trouwens als je wil dan wil ik je nog wel helpen met de Chineze vrouw via dm aangezien via het forum niet echt mag, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het nu eigenlijk zit.
Waarom begin je er dan weer over?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. Dat maakt mij niet uit, maar ja dan komen daar gesprekken over en als Braddie die niet fijn vindt dan komt er in het rood te staan dat hij dat niet wil. Heeft weinig met vooroordelen te maken maar meer met wat mensen te horen kregen van Braddie zelf. Alsnog goed hoor dat er niet al teveel over gepraat mag worden hoor, op den duur is er ook wel genoeg over gepraat niet waarMaar het is niet iets wat juist voor Braddie spreekt dat in zijn topic in het rood staat waar je niet over mag praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |