abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 30 april 2020 @ 10:02:56 #251
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192870684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Veloviewer?

Wat is hetgene wat je wilt bereiken?
Ik las ergens dat er op de Holterberg ook nog een weg naar de Kleine Koningsbelt loopt, ik kan dat niet vinden. Maaaar er is een toertocht, de Achterhoek Sallandtocht, die zegt dat die in hun route zit.

Hun eigen gpxen zijn offline, en ik kan enkel de 120km vinden (waar hij sowieso niet in zit).
Eigenlijk wil ik gewoon weten of dat een strookje is dat ik nog niet ken, en als dat zo is er een route mee bouwen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 april 2020 @ 10:04:35 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192870708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, ik kan er best inkomen dat een tijdje wat invoeren zin kan hebben als je echt geen idee hebt dat je 200 kcal aan pindakaas op elke boterham smeert. Maar in het algemeen ben ik toch ect voor eten op intiuitie. Als iemand elke avond 300g pasta eet, komt dat dan puur doordat hij niet weet dat het zoveel is? Of is er iets anders aan de hand? Eet hij overdag te weinig, te veel dingen die niet vullen, drinkt hij teveel koffie is hij chronisch moe?
ALs je goed kunt luisteren kan je lichaam heel goed aangeven wat het nodig heeft.
In de tijd dat ik naar 95 kilo groeide was ik net op mezelf, kookte zelf niet, dronk alleen fris en vrat elke avond chips/borrelnoten.

Toen ik dat eens in MFP zette kwam daar wel duidelijk uit hoe waarom ik een dikzak geworden was.

Ik ben het ook met je eens dat elke dag, jarenlang, je voedsel op de gram afgewogen tot je nemen ook niet goed is. Maar voor een hoop mensen kan het toch veel inzicht geven.

Niet voor niets is dat ook wat de voedingscoaches bij ons op het werk doen. Eerst kijken wat iemand eet, daarna aanpassingen maken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192870718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, ik kan er best inkomen dat een tijdje wat invoeren zin kan hebben als je echt geen idee hebt dat je 200 kcal aan pindakaas op elke boterham smeert. Maar in het algemeen ben ik toch ect voor eten op intiuitie. Als iemand elke avond 300g pasta eet, komt dat dan puur doordat hij niet weet dat het zoveel is? Of is er iets anders aan de hand? Eet hij overdag te weinig, te veel dingen die niet vullen, drinkt hij teveel koffie is hij chronisch moe?
ALs je goed kunt luisteren kan je lichaam heel goed aangeven wat het nodig heeft.
Maar je moet wel kunnen luisteren naar je lichaam als je weet waarnaar je moet luisteren. Die 300g pasta bijv is ook iets wat er insluipt he, de porties worden steeds ongemerkt iets groter. Veel mensen eten dan avondseten alsof ze de komende 10 uur niets te eten krijgen, maar ik veel gevallen gaat er 2-3u later nog wel wat kwark met noten etc naar binnen, dus je hoeft helemaal niet zoveel te eten.

Ik denk dat de mate van bewustheid vaak van toepassing is:
Onbewust onbekwaam: niet weten wat wel/niet goed is om te eten.
Bewust onbekwaam: weten dat je niet genoeg kennis hebt wat je binnen krijgt en wat goed is, dus je gaat je er in verdiepen
Bewust bekwaam: je weet wat je wel/niet moet eten maar je hebt nog die myfitnesspal (of briefje) nodig om te kijken wat je binnen krijgt.
Onbewust bekwaam: het gaat vanzelf, je weet ongeveer de verschillende voedingsbronnen en porties is en je hebt de app niet meer nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 30-04-2020 10:12:10 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 30 april 2020 @ 10:09:20 #254
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192870778
Ik deed gisteren blokjes, 40 seconden hard, 20 rust. Ik wist bij god niet hoe ik me moest pacen zonder powermeter, terwijl ik dat jarenlang prima heb gedaan. ;(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192870800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik deed gisteren blokjes, 40 seconden hard, 20 rust. Ik wist bij god niet hoe ik me moest pacen zonder powermeter, terwijl ik dat jarenlang prima heb gedaan. ;(
Maar 40s is toch ook gewoon voluit knallen? Als ik 40s voluit ga, heb ik geen tijd om op mijn garmin te kijken. Dan sta ik zeker 30s op de pendalen, dat gaat zonder powermeter ook prima. Ik pace vooral op blokjes langer dan 1.5min.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192870801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:05 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar je moet wel kunnen luisteren naar je lichaam als je weet waarnaar je moet luisteren. Die 300g pasta bijv is ook iets wat er insluipt he, de porties worden steeds ongemerkt iets groter. Veel mensen eten dan avondseten alsof ze de komende 10 uur niets te eten krijgen, maar ik veel gevallen gaat er 2-3u later nog wel wat kwark met noten etc naar binnen, dus je hoeft helemaal niet zoveel te eten.

Ik denk dat de mate van bewustheid vaak van toepassing is:
Onbewust onbekwaam: niet weten wat wel/niet goed is om te eten.
Bewust onbekwaam: weten dat je niet alles weet, dus je gaat je er in verdiepen
Bewust bekwaam: je weet wat je wel/niet moet eten maar je hebt nog die myfitnesspal (of briefje) nodig om te kijken wat je binnen krijgt.
Onbewust bekwaam: het gaat vanzelf, je weet ongeveer de verschillende voedingsbronnen en porties is en je hebt de app niet meer nodig.
Ja dat is waar. Misschien valt het hier ook gerust mee hoor. Maar ik zie gewoon teveel schade aangericht door dieten om me heen, vandaar dat ik een beetje allergisch ben voor het woord/concept.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 30 april 2020 @ 10:13:20 #257
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192870825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:11 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar 40s is toch ook gewoon voluit knallen? Als ik 40s voluit ga, heb ik geen tijd om op mijn garmin te kijken. Dan sta ik zeker 30s op de pendalen, dat gaat zonder powermeter ook prima.
Nou, het was 10 keer 40/20 per blok, 3 blokken.
Dus voluit knallen wordt dan lastig :P

120% FTP werd aangeraden
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 april 2020 @ 10:13:40 #258
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192870827
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:39 schreef Z het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de business? En doe je wel voorzichtig met den Gios?
Druk in mijn eentje. :S En de Gios doe ik natuurlijk voorzichtig mee. Er zit nu raceblade long op ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die stalen beugels afbreken die onder de rem door gaan. Vooral voor dat korte stukje voor de rem dat vibreert als een malle.
pi_192871484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, ik kan er best inkomen dat een tijdje wat invoeren zin kan hebben als je echt geen idee hebt dat je 200 kcal aan pindakaas op elke boterham smeert. Maar in het algemeen ben ik toch ect voor eten op intiuitie. Als iemand elke avond 300g pasta eet, komt dat dan puur doordat hij niet weet dat het zoveel is? Of is er iets anders aan de hand? Eet hij overdag te weinig, te veel dingen die niet vullen, drinkt hij teveel koffie is hij chronisch moe?
ALs je goed kunt luisteren kan je lichaam heel goed aangeven wat het nodig heeft.
Maar om te weten hoeveel 200 calorieën pindakaas is, zul je toch moeten wegen. Verschil tussen calorieën tellen en diëten.. Een gewoon bewustwording van wat je allemaal bewust en vooral onbewust in je mik schuift. 5X per dag een kopje koffie net melk en suiker. Dat extra volle bakje vla na je avondeten.
Een portie broodbeleg is 15gr. Als je werkelijk 15 gram op je brood smeert schrik je ervan hoe weinig dat is (mijn laagje nutella is in ieder geval altijd iets meer dan dat haha) maar dat weet je pad door eens een tijdje te wegen. ;-)
#bolletoerders
everyone's a critic...
even you ! !
pi_192871647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:59 schreef the_critic het volgende:

[..]

Maar om te weten hoeveel 200 calorieën pindakaas is, zul je toch moeten wegen. Verschil tussen calorieën tellen en diëten.. Een gewoon bewustwording van wat je allemaal bewust en vooral onbewust in je mik schuift. 5X per dag een kopje koffie net melk en suiker. Dat extra volle bakje vla na je avondeten.
Een portie broodbeleg is 15gr. Als je werkelijk 15 gram op je brood smeert schrik je ervan hoe weinig dat is (mijn laagje nutella is in ieder geval altijd iets meer dan dat haha) maar dat weet je pad door eens een tijdje te wegen. ;-)
#bolletoerders
Dat is ook wat ik zei ;)
Maar ik ben vooral tegenstander van langdurig alles wat je eet afwegen, dan ga je je gevoel negeren en kan het obsessief worden. Maar goed als het invoeren jou de kennis oplevert dat je beter huttekase op je brood kunt smeren dan nutella, dan kan het niet echt kwaad natuurlijk.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192871850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik zei ;)
Maar ik ben vooral tegenstander van langdurig alles wat je eet afwegen, dan ga je je gevoel negeren en kan het obsessief worden. Maar goed als het invoeren jou de kennis oplevert dat je beter huttekase op je brood kunt smeren dan nutella, dan kan het niet echt kwaad natuurlijk.
WAT!! Don't touch my nutella!!!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_192872036
Ik smeer straks gewoon weer lekker 50g (geen idee hoeveel precies, iig lekker dik) pindakaas op m'n boterham :9
Ik weeg niets af, ik heb soms gewoon dagen dat ik te weinig eet.
Soms ook best lastig als je aantal dagen lange ritten doet, tijdens zo'n rit eet je dat er niet aan.
En 's avonds ga je ook niet 500g pasta eten, dan zegt je lichaam ook van eh stop maar na 250g oid.

En als je zo'n dag op de fiets zit sla je eigenlijk ook de lunch over, dan stop je soms wel ff bij een tankstation bijvoorbeeld om broodje te eten, maar niet de 6 tot 8 boterhammen die ik eet met een normale lunch.
  donderdag 30 april 2020 @ 11:33:04 #263
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192872069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef ddx het volgende:
Ik smeer straks gewoon weer lekker 50g (geen idee hoeveel precies, iig lekker dik) pindakaas op m'n boterham :9
Ik weeg niets af, ik heb soms gewoon dagen dat ik te weinig eet.
Soms ook best lastig als je aantal dagen lange ritten doet, tijdens zo'n rit eet je dat er niet aan.
En 's avonds ga je ook niet 500g pasta eten, dan zegt je lichaam ook van eh stop maar na 250g oid.

En als je zo'n dag op de fiets zit sla je eigenlijk ook de lunch over, dan stop je soms wel ff bij een tankstation bijvoorbeeld om broodje te eten, maar niet de 6 tot 8 boterhammen die ik eet met een normale lunch.
Jij rijdt dan ook meer dan 100km per dag gemiddeld, dat is moeilijk
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192872101
Garmin connect, last 7 days: 2674 avg daily calories.
En laatste echt lange rit van 23e valt hier net buiten: 7631 calories, succes met dat erbij te eten.
  donderdag 30 april 2020 @ 11:36:03 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192872119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Misschien valt het hier ook gerust mee hoor. Maar ik zie gewoon teveel schade aangericht door dieten om me heen, vandaar dat ik een beetje allergisch ben voor het woord/concept.
Dieet is slecht, voedingsverandering is goed.

Dieet is een tijdelijk iets. Voedingsverandering is voor altijd (of iig een langere priode)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik las ergens dat er op de Holterberg ook nog een weg naar de Kleine Koningsbelt loopt, ik kan dat niet vinden. Maaaar er is een toertocht, de Achterhoek Sallandtocht, die zegt dat die in hun route zit.

Hun eigen gpxen zijn offline, en ik kan enkel de 120km vinden (waar hij sowieso niet in zit).
Eigenlijk wil ik gewoon weten of dat een strookje is dat ik nog niet ken, en als dat zo is er een route mee bouwen.
Segmentenzoeker gebruiken?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef ddx het volgende:
Ik smeer straks gewoon weer lekker 50g (geen idee hoeveel precies, iig lekker dik) pindakaas op m'n boterham :9
Ik weeg niets af, ik heb soms gewoon dagen dat ik te weinig eet.
Soms ook best lastig als je aantal dagen lange ritten doet, tijdens zo'n rit eet je dat er niet aan.
En 's avonds ga je ook niet 500g pasta eten, dan zegt je lichaam ook van eh stop maar na 250g oid.

En als je zo'n dag op de fiets zit sla je eigenlijk ook de lunch over, dan stop je soms wel ff bij een tankstation bijvoorbeeld om broodje te eten, maar niet de 6 tot 8 boterhammen die ik eet met een normale lunch.
Het heeft bij mij een tijd geduurt voor ik me inderdaad bedacht dat je tijdens lange tochten zelden tot nooit luncht. En dat het daarom niet gek is dat je "veel" eet op de fiets.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 april 2020 @ 11:39:17 #266
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192872156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik deed gisteren blokjes, 40 seconden hard, 20 rust. Ik wist bij god niet hoe ik me moest pacen zonder powermeter, terwijl ik dat jarenlang prima heb gedaan. ;(
Doe je het hele jaar door blokjes of hou je het in de winterperiode met name op rustige duurritten?

Ik fiets niet superveel, doel is dit jaar iets van 4 - 4.5k, maar ik wil wel iets meer aandacht geven aan de manier hoe ik train. Nu fiets ik denk ik vooral in D1 en D2 en heel af en toe een keer harder. Vooral als ik zie dat ik net boven of onder een bepaald gemiddelde zit ga ik harder fietsen om net dat gemiddelde over m’n rit te halen. _O-

Ik plan dus niet zozeer hoe ik ga fietsen. Wat zou een goede 1e stap zijn om iets effectiever te trainen?

Een jaar of 9 geleden heb ik wel een persoonlijk trainingsadvies gekregen van een bewegingwetenschapper. In de basis kwam dat neer op circa driekwart van je ritten in D1 te fietsen en dan de rest volle bak. In mijn geval kwam dat neer op zo’n 6 uur D1 per week en 1 rit per week van 1 uur knallen (niet zozeer blokjes in de trainingen dus!).

Is dat nog steeds iets dat met de huidige kennis en wetenschap standhoudt? :P
pi_192872167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef ddx het volgende:
Ik smeer straks gewoon weer lekker 50g (geen idee hoeveel precies, iig lekker dik) pindakaas op m'n boterham :9
Ik weeg niets af, ik heb soms gewoon dagen dat ik te weinig eet.
Soms ook best lastig als je aantal dagen lange ritten doet, tijdens zo'n rit eet je dat er niet aan.
En 's avonds ga je ook niet 500g pasta eten, dan zegt je lichaam ook van eh stop maar na 250g oid.

En als je zo'n dag op de fiets zit sla je eigenlijk ook de lunch over, dan stop je soms wel ff bij een tankstation bijvoorbeeld om broodje te eten, maar niet de 6 tot 8 boterhammen die ik eet met een normale lunch.
Ik vraag me wel eens af hoe jij in godsnaam op gewicht blijft, met die kilometers.
2674 gemiddeld per dag valt nog wel mee, eigenlijk, ik zit rond de 2400 meestal
pi_192872226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Misschien valt het hier ook gerust mee hoor. Maar ik zie gewoon teveel schade aangericht door dieten om me heen, vandaar dat ik een beetje allergisch ben voor het woord/concept.
Dat is zeker ook waar. Juist door het verkeerd aan te pakken vervallen mensen in een heel ongezonde relatie met voedsel. Bijvoorbeeld helemaal geen koolhydraten meer eten een half jaar en daarna lekker weer terug naar het oude...

Het gaat er volgens mij juist om dat je zinvolle en kleine aanpassingen maakt zodat je de rest van je leven net wat passender gaat eten. Loop je marathons of fiets je 50x een berg op, heb je een andere behoefte dan 7 avonden op de bank netflixen.
Whatever...
  donderdag 30 april 2020 @ 12:11:12 #269
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192872559
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Doe je het hele jaar door blokjes of hou je het in de winterperiode met name op rustige duurritten?

Ik fiets niet superveel, doel is dit jaar iets van 4 - 4.5k, maar ik wil wel iets meer aandacht geven aan de manier hoe ik train. Nu fiets ik denk ik vooral in D1 en D2 en heel af en toe een keer harder. Vooral als ik zie dat ik net boven of onder een bepaald gemiddelde zit ga ik harder fietsen om net dat gemiddelde over m’n rit te halen. _O-

Ik plan dus niet zozeer hoe ik ga fietsen. Wat zou een goede 1e stap zijn om iets effectiever te trainen?

Een jaar of 9 geleden heb ik wel een persoonlijk trainingsadvies gekregen van een bewegingwetenschapper. In de basis kwam dat neer op circa driekwart van je ritten in D1 te fietsen en dan de rest volle bak. In mijn geval kwam dat neer op zo’n 6 uur D1 per week en 1 rit per week van 1 uur knallen (niet zozeer blokjes in de trainingen dus!).

Is dat nog steeds iets dat met de huidige kennis en wetenschap standhoudt? :P
Patroon weet hier meer over denk ik, die is wel redelijk trainingsminded.

Ik doe voornamelijk duurritten in de lente/zomer/herfst, en dan spinnen of the Sufferfest als het donker wordt en gaat regenen. In de zomer train ik af en toe interval om korte klimmen te verbeteren. Dan zoek ik gewoon een lekkere harde training die goed uit te voeren is.

Maar ik train bij lange na niet genoeg om rust te moeten houden in de winter.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 april 2020 @ 12:19:16 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192872669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:40 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af hoe jij in godsnaam op gewicht blijft, met die kilometers.
2674 gemiddeld per dag valt nog wel mee, eigenlijk, ik zit rond de 2400 meestal
Ik denk dat hij bedoelt dat hij 2674 kcal moet eten boven op zijn normale inname.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192873639
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij 2674 kcal moet eten boven op zijn normale inname.
klinkt logisch ja, al is dat wel veel. Daar zou ik elke dag zo'n 200km voor moeten fietsen, als ik mijn stats bekijk. Tenzij je de calorieën volgens Strava gelooft, die zijn standaard een stuk hoger dan Garmin connect.
  donderdag 30 april 2020 @ 13:57:55 #272
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192873956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:27 schreef cafca het volgende:

[..]

klinkt logisch ja, al is dat wel veel. Daar zou ik elke dag zo'n 200km voor moeten fietsen, als ik mijn stats bekijk. Tenzij je de calorieën volgens Strava gelooft, die zijn standaard een stuk hoger dan Garmin connect.
Mwoah, ligt aan de snelheid. Maar tijdens een spinles van 40 minuten gaf de app met powermeter makkelijk 700 aan :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 april 2020 @ 14:01:00 #273
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192874006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Patroon weet hier meer over denk ik, die is wel redelijk trainingsminded.

Ik doe voornamelijk duurritten in de lente/zomer/herfst, en dan spinnen of the Sufferfest als het donker wordt en gaat regenen. In de zomer train ik af en toe interval om korte klimmen te verbeteren. Dan zoek ik gewoon een lekkere harde training die goed uit te voeren is.

Maar ik train bij lange na niet genoeg om rust te moeten houden in de winter.
Ja, dat intervallen ga ik nu ook wat meer proberen te doen. Ik heb de ‘luxe’ ( :') ) dat ik vlakbij de brug van Vianen woon. Dat stelt qua klim natuurlijk niks voor, maar je kunt er wel een minuut behoorlijk kapot gaan. Vervolgens na de afdaling weer omdraaien en weer omhoog. Lekker saai, maar goed. :P
  donderdag 30 april 2020 @ 14:05:03 #274
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192874067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja, dat intervallen ga ik nu ook wat meer proberen te doen. Ik heb de ‘luxe’ ( :') ) dat ik vlakbij de brug van Vianen woon. Dat stelt qua klim natuurlijk niks voor, maar je kunt er wel een minuut behoorlijk kapot gaan. Vervolgens na de afdaling weer omdraaien en weer omhoog. Lekker saai, maar goed. :P
De Brug bij Vianen is daar wel geschikt voor inderdaad. Ik heb gisteren gewoon een dijk gekozen om daar te intervallen, dat moet jou richting Lexmond en verder ook wel lukken dan.

Als oud-Nieuwegeiner kan ik alleen maar aanraden om naar het Oosten te gaan :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 april 2020 @ 14:46:14 #275
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192874606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:05 schreef Fretwork het volgende:

[..]

De Brug bij Vianen is daar wel geschikt voor inderdaad. Ik heb gisteren gewoon een dijk gekozen om daar te intervallen, dat moet jou richting Lexmond en verder ook wel lukken dan.

Als oud-Nieuwegeiner kan ik alleen maar aanraden om naar het Oosten te gaan :P
Ah, grappig. Ik woon pas een paar maanden in Vianen dus ken de regio nog niet helemaal goed. Ben nog nooit op die dijk richting Lexmond en verder gefietst. Wel veel op de dijk aan de andere kant van de Lek (bij Lopik enzo) en de dijk richting het Oosten (Culemborg, Wijk bij Duurstede). Binnenkort maar eens naar Amerongen fietsen, heen en terug is circa 70km.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')