quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel weer gecompenseerd.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je niet van kapsalonpraat houdt snap ik niet zo goed wat je in dit topic doet. Braddie en vies veel eten zijn toch wel een ding.
Momenteel is het geen onderwerp in een van de vlogs op beide kanalen, dus nogal offtopic.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je niet van autopraat houdt snap ik niet zo goed wat je in dit topic doet. Braddie en auto's zijn toch wel een ding.
Matig. Hier zit meer potentie in.quote:
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Matig. Hier zit meer potentie in.
quote:
Je begint het te snappen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaar
Whehequote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaar
Nou Elanquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
Zit trouwens die zelfgemaakte pizza vlog te kijken. Als je zoiets wil maken probeer dan dat deeg van Tante Fanny eens:
Kwestie van deeg uitrollen en beleggen.
Of gewoon zelf deeg maken. Is eventjes oefenen als je het nooit doet en zou waarschijnlijk geniale beelden opleveren als Braddie het doet. Goed voor de views.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
Zit trouwens die zelfgemaakte pizza vlog te kijken. Als je zoiets wil maken probeer dan dat deeg van Tante Fanny eens:
Kwestie van deeg uitrollen en beleggen.
Ik zou dan gewoon ongekruid vlees kopen en er zelf wat overheen doen. Nasty gekruid vlees uit de supermarkt. Bâh.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:51 schreef Nikonlover het volgende:
Zou je eens zelf een broodje döner willen maken?
https://www.ah.nl/producten/product/wi462825/ah-doner-kebab-vlees
Lolquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ElanDat was dit deeg dus ook. Maar ik las de verpakking niet
Dus het werd een pizza bol.
Dat gaat fout. We beginnen eerst met gekruid vlees. En als braad dat eenmaal onder de knie heeft kunnen we een stapje verder gaan naar ongekruid vleesquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon ongekruid vlees kopen en er zelf wat overheen doen. Nasty gekruid vlees uit de supermarkt. Bâh..
Daar heb je ook weer een punt. Eerst een 10-delige serie waarin hij leert hoe het vlees gebakken kan worden zonder het te verbranden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat gaat fout. We beginnen eerst met gekruid vlees. En als braad dat eenmaal onder de knie heeft kunnen we een stapje verder gaan naar ongekruid vlees
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt. Eerst een 10-delige serie waarin hij leert hoe het vlees gebakken kan worden zonder het te verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |