Begin van een relatie is toch niet zelfde als daten of ben ik nou gek?! Of ik zeg het misschien verkeerd.quote:
Lolquote:Op maandag 27 april 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Daten > vriend > verliefd > relatie > houden van > scheiden
Zoiets?
Nah, houden van kan er wel uit.quote:Op maandag 27 april 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Daten > vriend > verliefd > relatie > houden van > scheiden
Zoiets?
quote:Op maandag 27 april 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Een relatie hebben is toch als je elkaar gaat controleren als iemand wat alleen gaat doen?
Dat is meer het moment voor de scheidingquote:Op maandag 27 april 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Een relatie hebben is toch als je elkaar gaat controleren als iemand wat alleen gaat doen?
Echt hequote:Op maandag 27 april 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is meer het moment voor de scheiding
Wat keek je?quote:Op maandag 27 april 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
serie gekeken op netflix die ik, tegen alle verwachtingen in, wel erg goed vond.. en nu wil ik wat kijken maar kan ik niet kiezen omdat of: ik heb het al gezien of ik vrees dat het lang niet zo goed is als wat ik gezien heb ..![]()
Geen vertrouwen is geen relatiequote:Op maandag 27 april 2020 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me echt kut als je iemand niet kan vertrouwen.
eerst deze: https://www.netflix.com/title/80997338 die was leuk want vol herkenningspunten (streetfighterquote:
Ah beide animatie dusquote:Op maandag 27 april 2020 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst deze: https://www.netflix.com/title/80997338 die was leuk want vol herkenningspunten (streetfighter)
maar als laatste deze: https://www.netflix.com/title/81054847
daar begon ik heeeel erg twijfelend aan, maar uiteindelijk heel positief over
En hoe oud ben jij? #nieuwsgierigquote:Op maandag 27 april 2020 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Date dekt de lading niet meer @:Koen
En hij is wrsch ouder dan jij
Age is just a numberquote:Op maandag 27 april 2020 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anime...quote:
Ja. En hoe jong ben jij?quote:
Heeft hij al hangbillen?quote:Op maandag 27 april 2020 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom op, m'n geboortedatum staat gewoon in m'n profielquote:
ja bij mij ookquote:Op maandag 27 april 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom op, m'n geboortedatum staat gewoon in m'n profiel
Hij heeft een onwijs lekker lijfquote:
Doe ff moeilijk.quote:Op maandag 27 april 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom op, m'n geboortedatum staat gewoon in m'n profiel
Lucky youquote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft een onwijs lekker lijf
14,8quote:
Ja kan best maar als ik toen heel erg stoned was weet ik het nu niet meer hoor.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 april 2020 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
Pf nou maar weer eens slapen proberen.. om 3.30 gaat de telefoon weer. >.<
Omdat het een rustdag was waarop ik voor de rest niet veel anders te doen hadquote:
Zelfs mét vriend peins ik er niet overquote:Op maandag 27 april 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het een rustdag was waarop ik voor de rest niet veel anders te doen had
quote:Op maandag 27 april 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan best maar als ik toen heel erg stoned was weet ik het nu niet meer hoor.![]()
Ik zei het met een knipoog naar ben het niet met je eens.quote:Op maandag 27 april 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is meer het moment voor de scheiding
quote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei het met een knipoog naar ben het niet met je eens.
Ik denk dat veel vrouwen als ze iemand echt leuk vinden graag willen weten wat iemand ongeveer gaat doen. Dat gebeurd heel subtiel van "ja bel je even want miste je. Zit jij ook een film te kijken?"
En opzich als het alleen bij die oprechte onzekerheid blijft is dat ook prima. Als het echt controleren word ja dan is het ocer.
Iedereen kent dit gedrag wel een beetje toch?
Helemaal nietquote:
Meaning?quote:Op maandag 27 april 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van jou weet ik wel zeker dat je "vriendje" regelmatig appt wat hij doet.
Owh je denkt dat ik controlfreak?quote:Op maandag 27 april 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou niks mis mee.
Als een kerel zegt. Ben even een maandje weg. En je vraagt niks en zegt: oke whatever. Dan is het ook raar toch?
Neejoh.quote:Op maandag 27 april 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owhje denkt dat ik controlfreak?
Ja moet nog even mijn maandgemiddelde opkrikkenquote:
Wat voor schoenen loop jij op?quote:Op maandag 27 april 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet nog even mijn maandgemiddelde opkrikken
Gewoon lekkere simpele Adidas Forest Grove.quote:Op maandag 27 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor schoenen loop jij op?
Ik heb hike-schoenen van Adidas, maar ik krijg ze niet ingelopen. Na een paar km liggen mijn hielen openquote:Op maandag 27 april 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekkere simpele Adidas Forest Grove.
Ja daarom heb ik die Forest Grove, heb afgelopen 1,5 jaar al 3 paar versleten en heb ze nooit hoeven inlopen.quote:Op maandag 27 april 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hike-schoenen van Adidas, maar ik krijg ze niet ingelopen. Na een paar km liggen mijn hielen open
Gewoon lezen.quote:Op maandag 27 april 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen nooit te weten wat er tragisch is
Ik heb bij Decathlon een paar spotgoedkope en vederlichte schoenen op de kop getikt die heerlijk lopen. Maar die gaan het niet lang volhoudenquote:Op maandag 27 april 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik die Forest Grove, heb afgelopen 1,5 jaar al 3 paar versleten en heb ze nooit hoeven inlopen.
Ja is wel vaker met Decathlon dingen, kost niks en het werkt prima, het gaat alleen niet zo lang meequote:Op maandag 27 april 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij Decathlon een paar spotgoedkope en vederlichte schoenen op de kop getikt die heerlijk lopen. Maar die gaan het niet lang volhouden
Ja dat vindt je wel lekker.quote:Op maandag 27 april 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben vergeten of ik mousaka lekker vind
Ze waren 9.000 forint, dus een kleine 30 euro.quote:Op maandag 27 april 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is wel vaker met Decathlon dingen, kost niks en het werkt prima, het gaat alleen niet zo lang mee. Al heb ik er ook korte broeken van die echt prima kwaliteit zijn, moet ik binnenkort weer eens nieuwe in een maatje kleiner van bestellen.
quote:
Das een prima prijs, ik zou alleen niet te zwaar lunchen als je dat gaat halenquote:Op maandag 27 april 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dank je!
Ik liep vandaag langs een Grieks restaurant waar je mousaka kunt afhalen voor een tientje. Heb ik wel zin in
Mja, deze Griek is niet van de enorme portiesquote:Op maandag 27 april 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das een prima prijs, ik zou alleen niet te zwaar lunchen als je dat gaat halen
Er zal er vast nog wel eentje zijn die nu bezorgtquote:Op maandag 27 april 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, deze Griek is niet van de enorme portiesMaar hij is wel goed.
Nu enorme trek in gyros
Dat gaan we maar niet doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zal er vast nog wel eentje zijn die nu bezorgt
Ja dat is misschien een beter planquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaan we maar niet doen![]()
Bedtijd nu![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaan we maar niet doen![]()
Bedtijd nu![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een beter plan![]()
Slaap lekker
Eyoquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de mysterieuze momonopolygeld-miljonair die graag treintjes laat rijden.
Jawel jawelquote:Op dinsdag 28 april 2020 07:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan gedaan.
En was jouw weekend ook naar wens?
Hey!quote:
jezus wat een moeilijke vragen in de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey!
Wat voor huis en werk wil jij in Foqueville?
Hoe is het trouwens? Beetje ok met je?
Sterktequote:Op dinsdag 28 april 2020 08:17 schreef Tris het volgende:
Straks naar de tandarts. Moet er wel heen maar heb er nog nooit zo'n maf raar gevoel bij gehad.
Ontwerpvraag aan @kwiwiquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus wat een moeilijke vragen in de vroege ochtend.
Hier alles goed op zich. en daar?
als Ijsdraakje een stukje groen wil afstaan denk ik dat daar wel plaats is voor een boerderijtje
nou, ik ben nog aan het werk, maar het gaat niet "gewoon" door. Alle grote projecten zijn allemaal opgeschoven en deze week zit 3/4 van het bedrijf thuis.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ontwerpvraag aan @:kwiwi
Ja hier prima! Volgende week twee dagen werken zag ik net, heerlijk 😅
Jouw werk gaat gelukkig dus door? Dacht dat er zorgen waren of projecten wel doorgang konden vinden. Wel thuis of op de werkplek bij jou?
lekker bezig jij ;p regent het niet daar?quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Afwas al weggewerkt, mooi wandelrondje gedaan, eerst maar even yoghurtje op het balkon. 9 uur aan het werk is vroeg zat
ah had nog niet gekeken ;pquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/
Oei. Gauw even van alles naar binnen halen
hmm, dat gaat nog even duren hier.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En lekker voor de zogenaamde "thuiswerkers"
ik bedoelde eigenlijk dat het nog even gaat duren voordat het eindelijk gaat regenenquote:
ohquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat het nog even gaat duren voordat het eindelijk gaat regenen
Jaloers?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ze meer vakantie houden dan aan het werk zijn.
Dat ze binnen blijven nuquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloers?Of waar heb je precies kriebel aan?
Dat deden ze toch al. Misschien heb je een beetje een raar idee van thuiswerken.quote:
vertel dat aan het water wat ik net opgevangen heb vanuit de luchtquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat het nog even gaat duren voordat het eindelijk gaat regenen
Nou nee, sommigen misschien maar het merendeel zat zeker niet thuis te werken. Misschien een uurtje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al. Misschien heb je een beetje een raar idee van thuiswerken.
Dat zijn vooral de mensen die níet aan het werk zijn hoor.quote:
is goed, stuur maar op.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
vertel dat aan het water wat ik net opgevangen heb vanuit de lucht
Ken er genoeg die om half 8 inloggen, wat anders gaan doen en om 4 uur weer uitloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de mensen die níet aan het werk zijn hoor.Als je genoeg te doen hebt, heb je dat vervelingsprobleem niet.
ben je uberhaubt nog buiten je tuin geweest?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En regen, check. In de lijn van Haags: blij dat ik vrijdag twee uurtjes vrij heb gepakt om in de tuin aan de gang te zijn.(In mijn tuin dus, daarbuiten ben ik niet geweest.)
Nicequote:Op dinsdag 28 april 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En regen, check. In de lijn van Haags: blij dat ik vrijdag twee uurtjes vrij heb gepakt om in de tuin aan de gang te zijn.(In mijn tuin dus, daarbuiten ben ik niet geweest.)
Ja, daarom de toevoeging "als je genoeg te doen hebt".quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken er genoeg die om half 8 inloggen, wat anders gaan doen en om 4 uur weer uitloggen.
Even aan de voorkant om m'n afvalzak in de kliko te legen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je uberhaubt nog buiten je tuin geweest?
maar geen rondje gelopen ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even aan de voorkant om m'n afvalzak in de kliko te legen.
Hier waren de buurtkinderen elk voor hun huis aan het stoepkrijten om daarna van een afstandje elkaars tekeningen te bewonderen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens hadden ze een heel buurtfeest hier verderop georganiseerd gister.
Hier leek het WK voetbal wel. Oranje slinger. Ouders op afstand en de kids aan het spelen. Mooi man.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier waren de buurtkinderen elk voor hun huis aan het stoepkrijten om daarna van een afstandje elkaars tekeningen te bewonderen.
Nope. Mij te druk voor mijn favoriete rondje, dan doe ik liever een nat rondje.quote:
aaah begreepje dat sowieso niet meer buiten kwamquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Mij te druk voor mijn favoriete rondje, dan doe ik liever een nat rondje.
Neeeeeeeee, in Den Haag joh? tokkies, neee toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens hadden ze een heel buurtfeest hier verderop georganiseerd gister.
Ooh, jawel hoor! Alleen is mijn leuke rondje er een rond een recreatieplas, daar begin ik niet aan in het weekend met mooi weer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah begreepje dat sowieso niet meer buiten kwam
dezequote:Op dinsdag 28 april 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, jawel hoor! Alleen is mijn leuke rondje er een rond een recreatieplas, daar begin ik niet aan in het weekend met mooi weer.Dus de beweging is gisteren gebleven bij nog wat onkruid uit de tuin trekken en een half uurtje yoga. Ik kan de kaars nog.
Dit waren niet bepaald tokkies. En die wonen hier ook niet in de wijken hier rondom.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, in Den Haag joh? tokkies, neee toch?
Dat heeft je bedrijf dan heus wel zo in de gaten hoor. Als je er nooit bent en niks oplevert.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee, sommigen misschien maar het merendeel zat zeker niet thuis te werken. Misschien een uurtje.
Betwijfel het. Maar goed, niet mijn pakkie aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft je bedrijf dan heus wel zo in de gaten hoor. Als je er nooit bent en niks oplevert.
Nee want ik werk thuis en als ik dat niet doe dan stort de BV Nederland in elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je niet toevallig een mooi verhaal hierbij?
Wel een goeie voor je core.quote:
Of in elk geval Haags z'n vertrouwen daarinquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik werk thuis en als ik dat niet doe dan stort de BV Nederland in elkaar.
Lol.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik werk thuis en als ik dat niet doe dan stort de BV Nederland in elkaar.
Da's wel het pad van de houding, je moet officieel eerst met je voeten de grond achter je hoofd aantikken (dus dubbelgevouwen) voor je recht gaat. Dat aantikken kan ik dus niet, maar oefen ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje verder doorbuigen en ik kan mijn koffie wel ergens kwijt.
Ja dat vertrouwen heeft dit weekend een tikje gehad, van met zijn allen naar buiten binnen twee weken naar binnenblijven jongens want anders is onze kans op overleven verkeken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of in elk geval Haags z'n vertrouwen daarin
Tering dat kan toch niemand?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het pad van de houding, je moet officieel eerst met je voeten de grond achter je hoofd aantikken (dus dubbelgevouwen) voor je recht gaat. Dat aantikken kan ik dus niet, maar oefen ik wel.
Jawel hoor. Het helpt wel als je wat flexibeler bent (dat ben ik dus totaal niet), maar is gewoon te trainen.quote:
Moet je vastgebonden worden en zo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat we te los worden. heb er zelf ook wat last van
Het "helpt" hier dat ik eigenlijk om de twee weken wel uit een of andere hoek hoor dat er zieken zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat we te los worden. heb er zelf ook wat last van
oh joh? ja dat scheelt denk ik k wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het "helpt" hier dat ik eigenlijk om de twee weken wel uit een of andere hoek hoor dat er zieken zijn.
Dat helpt tegen heel veel dingen trouwensquote:
je gaat je buurgnoom nog missenquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh? ja dat scheelt denk ik k wel ja.
ik ken in real life niemand.
Ik ben akelig lenig en flexibel maar dat lukt me echt nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het helpt wel als je wat flexibeler bent (dat ben ik dus totaal niet), maar is gewoon te trainen.
Het staat er wel een beetje sneu zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh? ja dat scheelt denk ik k wel ja.
ik ken in real life niemand.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het staat er wel een beetje sneu zo.![]()
![]()
Nee, ik ken aardig wat mensen in contactberoepen, dus uit die hoek een paar gevallen gehoord.
Enkel standje tondeuse, right?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben sowieso niet van de rare standjes.
Je hebt er wel controle over vooral je core/buikspieren voor nodig, maar da's echt te trainen. Geen geweldige om te gaan proberen als je nooit lessen hebt gehad, overigens. Je kan jezelf er best goed mee slopen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben akelig lenig en flexibel maar dat lukt me echt niet
Dat wel, relatief jonge lui die vooraf in goede gezondheid waren. Ook niet officieel getest ofzo, maar als je eigenlijk alle symptomen hebt, durf ik de aanname wel te maken.quote:
mja van wat ik heb gehoord kunnen zelfs jonge mensen echt ziek worden zonder dat ze naar het ziekenhuis moeten...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt er wel controle over vooral je core/buikspieren voor nodig, maar da's echt te trainen. Geen geweldige om te gaan proberen als je nooit lessen hebt gehad, overigens. Je kan jezelf er best goed mee slopen.
[..]
Dat wel, relatief jonge lui die vooraf in goede gezondheid waren. Ook niet officieel getest ofzo, maar als je eigenlijk alle symptomen hebt, durf ik de aanname wel te maken.
Eentje waarvan we vrij zeker zijn dat 'ie het gehad heeft, was ook echt goed ziek hoor. Paar dagen koorts ook. Maar niet zieker dan van een goeie griep, zeg maar, dus geen noodzaak tot ingrijpen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja van wat ik heb gehoord kunnen zelfs jonge mensen echt ziek worden zonder dat ze naar het ziekenhuis moeten...![]()
Ik merkte het zaterdag toen ik cadeaupapier nodig had, dacht ga even gluren in de xenos. Maar hij was nog dicht en heb daar 10 min staan te wachten, terwijl ik er eigenlijk niks te zoeken heb :p
paar weken terug verklaarde ik mensen voor gek als ze naar de hema of xenos ofzo gingen :p
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
RRRREEEE, ik moet naar één winkel en alle filialen in Nederland zijn open behalve die van Utrecht![]()
.
bij jou nog mooi weerquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Corona ontbijt aan de waterkant, moet nog steeds lachen om de samenstelling en de hoeveelheid![]()
https://imgur.com/I48VNSW
Jij was aan het werk zei je.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Corona ontbijt aan de waterkant, moet nog steeds lachen om de samenstelling en de hoeveelheid![]()
Vinger voor de lens, boomer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Jeetje zeg... Gecondoleerd en heel veel sterkte.quote:
jezus, voor hoeveel mensen is dit?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Mag je naar de uitvaart of hoe gaat dat nu allemaalquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je met collega's een kleine samenkomst afgesproken of zo iets?
Weet ik allemaal nog niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je naar de uitvaart of hoe gaat dat nu allemaal?
quote:
Denk dat ik toch even naar de tuin ga.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk kun je vandaag een beetje rust en tijd voor jezelf nemen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die overdosis aan kleurstoffen of op de zon?
Ja het lijkt me echt extra kut nu.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het zo kut dat mensen nu moeten overlijden. Ik bedoel, nee, natuurlijk is het nooit fijn, dat zeg ik niet. Maar je hoopt van je laatste dagen toch prachtige dagen te kunnen maken en dan moeten we allemaal binnen zitten en natuurlijk kun je het op een eigen manier alsnog 'gezellig' maken, maar meh, het is gemeen en oneerlijk om zo je laatste tijd door te moeten komen en niet de mogelijkheid te hebben om nog even alles uit de kast te halen.
Nou inderdaad, dat komt er ook nog bijquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het zo kut dat mensen nu moeten overlijden. Ik bedoel, nee, natuurlijk is het nooit fijn, dat zeg ik niet. Maar je hoopt van je laatste dagen toch prachtige dagen te kunnen maken en dan moeten we allemaal binnen zitten en natuurlijk kun je het op een eigen manier alsnog 'gezellig' maken, maar meh, het is gemeen en oneerlijk om zo je laatste tijd door te moeten komen en niet de mogelijkheid te hebben om nog even alles uit de kast te halen.
Ik ben geen snoeper dus van mij mag je het hebben, de zon ook trouwens want ik ben toch verbrand, graag donderdag weer aanzetten hier.quote:
quote:Lange rijen bij IKEA
Bij de Utrechtse vestiging van IKEA zijn lange rijen ontstaan. Vanaf vandaag gaan de Nederlandse filialen voor het eerst in zes weken weer open. Klanten mogen met twee personen tegelijk gefaseerd naar binnen. Toen de winkel om 10.00 uur open ging, stond er een rij tot het einde van de parkeerplaats.
Shit, mijn vriend wil super graag vanavond gaan. Ik zei al dat ik eigenlijk niet wilde wantquote:
but why?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit, mijn vriend wil super graag vanavond gaan. Ik zei al dat ik eigenlijk niet wilde want. Maar hij wil echt per sé gaan. Bedankt voor dit berichtje, hij twijfelt nu
.
Waarom hij wil gaan? Omdat het enige wat nog moet gebeuren voor de verhuizing IKEA-spullen kopen betreft, de rest is al gekocht/geregeld. Waarom hij nu twijfelt? Omdat er nu dus een nieuwsberichtje is dat het er zo enorm druk isquote:
Waarom laat je niet bezorgen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hij wil gaan? Omdat het enige wat nog moet gebeuren voor de verhuizing IKEA-spullen kopen betreft, de rest is al gekocht/geregeld. Waarom hij nu twijfelt? Omdat er nu dus een nieuwsberichtje is dat het er zo enorm druk is.
Is een beetje een groot risico bij een enorme custom PAX-kast. Toch wel fijn om in de winkel even de mogelijkheden te kunnen zienquote:
Ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hij wil gaan? Omdat het enige wat nog moet gebeuren voor de verhuizing IKEA-spullen kopen betreft, de rest is al gekocht/geregeld. Waarom hij nu twijfelt? Omdat er nu dus een nieuwsberichtje is dat het er zo enorm druk is.
toen ik keek voor die bank was het een maandquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, ik wilde ook nog wat spullen bestellen. En ik weiger naar die winkel te gaan voorlopig.
Hmm, ik mijn pax wel gewoon online besteld. Maar goed, die is niet zo enorm en ook niet zo customquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een beetje een groot risico bij een enorme custom PAX-kast. Toch wel fijn om in de winkel even de mogelijkheden te kunnen zien.
Ga je een bank kopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik keek voor die bank was het een maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |