Doe even normaal ja? Ik vraag wat in dat topic, krijg een edit met de melding -mag in FB- dus ga ik naar FB. Geen idee wat je nu moeilijk loopt te doen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk kinderachtig. Dat is echt niet de manier om te bereiken dat mensen je serieus nemen.
En vervolgens neemt een collega de moeite om hier het gesprek met je aan te gaan en die treedt je vervolgens zo kinderachtig tegemoet. Dat helpt je geloofwaardigheid niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe even normaal ja? Ik vraag wat in dat topic, krijg een edit met de melding -mag in FB- dus ga ik naar FB. Geen idee wat je nu moeilijk loopt te doen.
Ze heeft dat bericht zelf geëditquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En vervolgens neemt een collega de moeite om hier het gesprek met je aan te gaan en die treedt je vervolgens zo kinderachtig tegemoet. Dat helpt je geloofwaardigheid niet.
Ja. Wat is je vraag precies?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft dat bericht zelf geëdit.
Ik vroeg waarom er een post is verwijderd. Waarom stuur je me dan naar FB als je me hier geen antwoord gaat geven?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat is je vraag precies?
Nee, ik ga geen acties met andere users hier met jou bespreken.
Kom op zeg. Dat is toch niet nieuw voor je, dat je naar het FB topic gaat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom er een post is verwijderd. Waarom stuur je me dan naar FB als je me hier geen antwoord gaat geven?
Ja nu is het mijn schuld natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is toch niet nieuw voor je, dat je naar het FB topic gaat?![]()
En ik geef je hier toch gewoon antwoord.
Echt, dit komt als zuigen over.
Het wordt gewoon per post/per TR bekeken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nu is het mijn schuld natuurlijk.
Ik vraag wat in dat topic. Jij edit letterlijk naar -mag in FB-. Dus ik kom naar FB. Vervolgens doe je alsof je van niets weet. En dan zit ik te zuigen?!
Waarom is die post verwijderd? En betekent dat dat post in de trant van 'dweilen met de kraan open' ook verwijderd gaan worden?
Iedere dag doen bepaalde users dat en terecht dat daar niets aan gedaan wordt. Vandaar dat het nogal vraagtekens oproept dat die opmerking van vanmiddag wel verwijderd is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Het wordt gewoon per post/per TR bekeken.
Als iemand zo ongeveer dagelijks zou posten 'dweilen met de kraan open', gaat dat op gegeven moment ook opvallen.
Zit je nou expres dezelfde opmerking te maken in het topic?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere dag doen bepaalde users dat en terecht dat daar niets aan gedaan wordt. Vandaar dat het nogal vraagtekens oproept dat die opmerking van vanmiddag wel verwijderd is.
En excuses aanvaard voor je belachelijke reactie @:trein2000. Oh wacht.
Nee, dat is niet dezelfde opmerking. Het gaat over die scholen die open gaan. Als die morgen weer openen zien we dat toch over twee weken?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zit je nou expres dezelfde opmerking te maken in het topic?
Wat kansloos.![]()
Heel jammer zeg.
Omdat we geen users uitmaken voor bot.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
Waarom is mijn slecht-nieuws-bot post verwijderd? Het is redelijk duidelijk dat deze user nooit ergens op ingaat en nooit toegeeft dat hij er misschien wel naast zat?
Top.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat we geen users uitmaken voor bot.
(Of trol of wat dan ook)
En we gaan ook niet oproepen dat users maar weg moeten omdat hun nieuws niet bevalt. Als we dat gaan doen is fok zo leeg.![]()
Je TR heb ik overigens wel gelezen. En ik neem hem mee.
Daar zijn we allemaal heel blij mee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:31 schreef capricia het volgende:
Met dank aan Specularium is het topic weer hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |