quote:De Beharingsmeeting wordt hoedanook gaaf.
Op maandag 20 januari 2003 22:03 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Lang leve de behangmeeting.
quote:Ik zal kijken wat ik kan doen aangezien ik nu I.R. echt kan ontmoeten
Op maandag 20 januari 2003 21:54 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Voor roelbikkels betekent het werk afzeggen.
.
quote:Lang leve de hoerbaringsmeeting !
Op maandag 20 januari 2003 22:28 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen aangezien ik nu I.R. echt kan ontmoeten
quote:3 x woordwaarde?
Op maandag 20 januari 2003 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
hoerbaringsmeeting
quote:Wat is hoerbaren? Een hoer die aan het baren is? Of een willekeurige Breezahslet die een toekomstige hoer op de wereld zet?
Op maandag 20 januari 2003 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Lang leve de hoerbaringsmeeting !
.
quote:Nee, verbouw een topictitel in drie stappen.
Op maandag 20 januari 2003 22:56 schreef i_defy het volgende:[..]
3 x woordwaarde?
Biertankmeeting. .
quote:*nog jaloerser is*
Op dinsdag 21 januari 2003 09:46 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:Ik
heb
een
drum
stok
van
de
drummer
van
Tori
Amos
quote:Het gaat niet over mij.
Op dinsdag 21 januari 2003 16:00 schreef nietzman het volgende:
Ik nodig jullie bij dezen allemaal uit om mijn meest recente colum te lezen en te becommentarueren op het weblog.
quote:NIETZ, als je me fucking mails kan sturen kan je me ook toevoegen op msn. En ik zei al dat ik jouw email niet had. Je hebt me ooit dat Avril Lavigne Smirnovgothding gestuurd, dus je hebt mijn mail wel.
Op dinsdag 21 januari 2003 09:23 schreef nietzman het volgende:
AHtje? Ik heb jou msnadresje toch ook niet!
Voegde gij mij maar toe!~En
IR...
quote:Deze heb je mij dus gemaild voordat je m postte.
Op dinsdag 21 januari 2003 16:00 schreef nietzman het volgende:
Ik nodig jullie bij dezen allemaal uit om mijn meest recente colum te lezen en te becommentarueren op het weblog.
*huil*
...maar ik wil wel bij AH nog een keer falafal komen happen als dat nog mag.............
quote:Je hoeft je maar 1x ziek te melden.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:06 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn... dan vrees ik dat ik het laat afweten.. Ik kan het niet maken om niet op school te komen, want dan meot ik weer zoontzettendveeluren nablijven en daar heb ik genoeg van..
(details: dinsdag heb ik 9 uur les. 1 les duurt 45 minuten.. Als je spijbeld moet je elke les dubbel inhalen, dus 9x 2= 18 en 18x 45 is 810 minuten gedeeld door 60 is 13, 5 uur)*huil*
...maar ik wil wel bij AH nog een keer falafal komen happen
als dat nog mag.............
quote:Dan moet je vrijdag gewoon naar de Docter komen. Kom dan lekker vroeg, dan kun je helpen om de trein van IR te bestormen.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:06 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn... dan vrees ik dat ik het laat afweten.. Ik kan het niet maken om niet op school te komen, want dan meot ik weer zoontzettendveeluren nablijven en daar heb ik genoeg van..
(details: dinsdag heb ik 9 uur les. 1 les duurt 45 minuten.. Als je spijbeld moet je elke les dubbel inhalen, dus 9x 2= 18 en 18x 45 is 810 minuten gedeeld door 60 is 13, 5 uur)*huil*
...maar ik wil wel bij AH nog een keer falafal komen happen
als dat nog mag.............
.
quote:Je bent niet bevoor-recht-dingust om mensen hun emailadrtes kwijt te raken!
Op dinsdag 21 januari 2003 17:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
NIETZ, als je me fucking mails kan sturen kan je me ook toevoegen op msn. En ik zei al dat ik jouw email niet had. Je hebt me ooit dat Avril Lavigne Smirnovgothding gestuurd, dus je hebt mijn mail wel.
Mriek! je moet! doe maar ziek melden! Anders bel ik wel onder het motto van: "Ik ben de papa van Marieke, en... euhm... zi's ziek! dus!"
Komt allen tezamen ! op de barhangmeet.
quote:Zo is dat. Alle paden die ooit zijn ingeslagen in de wereldgeschiedenis zullen daar (samen) komen en in een orgie van geweld en sex tezamen smelten om voor eeuwig te filosoferen.
Op vrijdag 24 januari 2003 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
En vandaag hebben Eert en ik elkaar voor het eerst gezien, gisteren hebben Nietz en ik voor het eerst getelefoneerd, en hebben m.a.r.i.e.k.j.e en ik goede gesprekken gehad.Komt allen tezamen ! op de barhangmeet.
quote:Zonder Kitty.
Op zaterdag 25 januari 2003 00:11 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zo is dat. Alle paden die ooit zijn ingeslagen in de wereldgeschiedenis zullen daar (samen) komen om voor eeuwig te filosoferen om aan een bar te hangen.
quote:*woorden schieten tekort*
Op zaterdag 25 januari 2003 09:21 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Zonder Kitty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |