Omg ik wil jou als buurvrouw.quote:Op maandag 27 april 2020 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maakte wat toastjes en hoorde dat mijn buren op de stoep bier aan het drinken waren dus ook een bordje voor hen gemaakt. Vonden ze helemaal lief enzo.
Oh weet niet zo voel ik dat niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2020 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik anders nooit hoor.Maar is toch een beetje een feestdag toch.
Ja maar dat wist Liesje allang.quote:Op maandag 27 april 2020 16:34 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Waarom dan? Liefde op het eerste gezicht?
Hier hebben twee mensen in de straat een vlag uitgehangen. Vind het wel als een speciale dag voelen. Maar ben ook blij dat ik morgen weer kan werken.quote:Op maandag 27 april 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh weet niet zo voel ik dat niet eigenlijk.Denk sowieso steeds dat het zondag is.
Nou plantjes naar de andere kant van de stad brengen, stenen beestjes maken, toastjes maken voor de buren. Kan me slechtere buren voorstellen hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik anders nooit hoor.Maar is toch een beetje een feestdag toch.
Ik zag buiten mijn stad wel vlaggen hangen maar heb hier nog niks gezien eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2020 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier hebben twee mensen in de straat een vlag uitgehangen. Vind het wel als een speciale dag voelen. Maar ben ook blij dat ik morgen weer kan werken.
Heb nog steeds kaarten voor je liggen maar ben je adres weer eens kwijt.quote:
Haha is goed.quote:Op maandag 27 april 2020 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb nog steeds kaarten voor je liggen maar ben je adres weer eens kwijt.Ga je dm'en zodra ze in een enveloppe zitten en ik ze die dag op de post ga gooien.
Hier word ik een beetje verlegen van.quote:Op maandag 27 april 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou plantjes naar de andere kant van de stad brengen, stenen beestjes maken, toastjes maken voor de buren. Kan me slechtere buren voorstellen hoor.
Ja vooral omdat het nu 75 jaar geleden is.quote:Op maandag 27 april 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Oke misschien toch wel beetje balen dat er geen bevrijdingsfestival is dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |