Je bent je wilde haren wel een beetje kwijt he?quote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
vroegah was koningsnach de leukste nacht van het jaar, laveloos door de stad
Winkelen in Klevequote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zoals elke Koningsdag een dringende behoefte om in een ander land te zijn
Ik heb standaard behoefte aan dingen die niet kunnen /mogen /bestaan of betaalbaar zijnquote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zoals elke Koningsdag een dringende behoefte om in een ander land te zijn
Af en toe een steegje ingesleurdquote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Laten we daar maar niet aan beginnen, zo zonder gevoel voor ritmequote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:kwiwi plaatjes draait?
....quote:Op maandag 27 april 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, @:kwiwi is nog een mystery
mjaquote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent je wilde haren wel een beetje kwijt he?
quote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet aan beginnen, zo zonder gevoel voor ritme
heb er nooit wat aangevonden te druk, te massaalquote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Wie?quote:Op maandag 27 april 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Wat een zeldzaam onsympathieke kop heeft dat mens zeg, maar goed meer dan perfect lijf dus ik snap hem wel weer
Dat soort neigingen heb ik gelukkig helemaal niet.quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap best dat momenteel mensen vaker naar de fles grijpen
Veel minder toch, las dat er 30 procent minder wijn was verkocht.quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook niet. Drink sowieso al bijna nooit, dat scheeltquote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort neigingen heb ik gelukkig helemaal niet.
Door particulieren of over het algemeen? Want als ze restaurants e.d. meetellen dan vind ik het maar een matige daling.quote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel minder toch, las dat er 30 procent minder wijn was verkocht.
Af en toe een biertje, daar blijft het wel bijquote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Drink sowieso al bijna nooit, dat scheelt
Audacity. Heel chill programma en ook nog gratisquote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
iemand enig idee hoe ik de snelheid van MP3 's kan verhogen, en dan de nieuwe versie kan opslaan ?
Ja dat stond er niet duidelijk bij inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door particulieren of over het algemeen? Want als ze restaurants e.d. meetellen dan vind ik het maar een matige daling.
@bitterbal wil weten of je de sleutel al hebtquote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Audacity. Heel chill programma en ook nog gratis.
Dit programmaatje gebruik ik wel eens zakelijk.quote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Horecaquote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat stond er niet duidelijk bij inderdaad.
Nee, de overdracht staat gepland voor 6 mei. Maar ze wisten nog niet of dat definitief doorgaat. Die bevestiging hebben we nog steeds niet en als we die 1 mei ook nog niet hebben gaan we even met de verhuurder bellen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal wil weten of je de sleutel al hebt
quote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, zó snel? You legendquote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Audacity FTW
![]()
![]()
Gelukt, dankje nijntje
ik grijp idd ook wel vaak naar de fles, schijnt goed te zijn:quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |