quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt er wel trekjes van, even nog de alcoholconsumptie opschroeven.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ben de burgerlijkheid zelve.
Mja.quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel een goed moment om eindelijk eens te kappen met die dieptrieste bezoekjes aan provinciestadjes.
Vandaar die alcoholconsumptie omhoogquote:Op maandag 27 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ben de burgerlijkheid zelve.
Dat is eigenlijk nooit echt leuk geweest.quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel een goed moment om eindelijk eens te kappen met die dieptrieste bezoekjes aan provinciestadjes.
was dat voor of na de picknick??quote:Op maandag 27 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik liep gisteren de tuin in bij mijn jongste zus, zit daar een miljonairsvrouw maar die ligt in scheiding en daardoor is ze problematisch gaan drinken dus die heeft even een zware time out nodig, zegt mijn zus, ja Merel dit is mijn broertje, zegt zij tering broertje, ik ga NU die scheidingspapieren tekenen![]()
Leuk mens wel dus![]()
Niet veel.quote:
Weinig. Ik wou even op die Vrijmarktplaats kijken. Mar daar was ik zo weer mee klaar ook eigenlijk.quote:
snap ik wel ja:quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig. Ik wou even op die Vrijmarktplaats kijken. Mar daar was ik zo weer mee klaar ook eigenlijk.
Ik zie vooral veel "advertenties" van handelaren "Kom naar onze site". Het lijkt Startpagina welquote:Op maandag 27 april 2020 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik wel ja:
"Helaas, op dit moment kan deze pagina niet getoond worden. "
Irritant wijfquote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/ge(...)eluk-gehad~ac3a9ca9/
Ik ook hoor, voornamelijk erg veel verkocht door de jaren heenquote:Op maandag 27 april 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Heb juist wel goede ervaringen met Marktplaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |