Had je al wel je snorretje opgeplakt.??quote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
jezus ben de hele tijd te laat.
moest mijn duitse uniform nog aantrekken
scheisse
nee die ben ik kwijtquote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je al wel je snorretje opgeplakt.??
alsof jij maxima uit je bed zou schoppenquote:Op maandag 27 april 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vadertje Tijd is meestal niet zo aardig tegenover vrouwen.
Oberbitterbalstormbahnführerquote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
scheisse
Dus toch een dirdl?quote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
scheisse
Ik denk niet dat ze meeleest, maar ik vind het wel sneu voor zo’n meisje dat mensen dit roepen op twitter en zo.quote:
Alleen al om het feit dat ze Koningin is zou ik haar wild en dierlijk lief hebben.quote:Op maandag 27 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof jij maxima uit je bed zou schoppen
Ik had het in dit geval over het snorretje...quote:Op maandag 27 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meeleest, maar ik vind het wel sneu voor zo’n meisje dat mensen dit roepen op twitter en zo.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Moest gelijk aan @:bitterbal denken:
[ afbeelding ]
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 27 april 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht tot het warm wordt. Het zou warm worden vandaag gaddemmit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |