Thanx
quote:Het is leuk uitgaan en veel gezelligheid daar, is dat ook goed?
Op donderdag 16 januari 2003 17:47 schreef speert.flies het volgende:
Ik zou graag willen weten of dit een leuke plaats is om met 12 man naar op vakantie te gaan. In zin van leuk uitgaan en gezelligheid zeg maar. Als iemand er geweest is, reageer please ff en deel je ervaringen!!Thanx
Er is 1 lange boulevard met om de zoveel tijd een groot plein. Veel italianen, weinig Nederlanders en je zit zo in venetie met de boot. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. De discotheken zijn leuk, eerder op de avond flaneer je gewoon door de straten.
Je zit op een goede afstand van verschillende interessante steden, maar venetie is het meest dichtbij, echt geweldig om daar met de boot binnen te varen.
Ikzelf hou helemaal niet van Salou of dat soort plaatsen. Dus ik heb me daar voor een weekje wel vermaakt,maar als je zoiets wel tof vind, zou ik niet hier naartoe gaan. Want dat zou nogal 'ns tegen kunnen vallen.
Tenminste; zo denk ik erover
Misschien Rimini, maar daar ben ik nog nooit geweest
Succes in ieder geval met je zoektocht naar een toffe vakantie-spot
[Dit bericht is gewijzigd door SandaP op 16-01-2003 18:16]
Lido zelf is machtig, al raad ik je wel aan met een reisorganisatie te gaan 'wij toendertijd niet' aangezien je anders heel wat meer moet betalen wil je de m8tig relaxde discotheken van Lido binnen komen, 'the King' is trouwens erg vet, en le Papaya ofzo is ook erg relaxed. Heel vet is trouwens dat je bijna geen Nederlanders hebt, en de Nederlanders die er zijn hebben we toen iig heel vet feest gehad. elke dag [hadden we gelukkig alsnog bij gogo kunnen regelen] werden we opgepikt met een grote touringbus, en deze bus reed ons elke avond weer naar een andere super relaxde discotheek. Prijzen daar zijn niet veel goedkoper als Spanje, behalve supermarkt prijzen misschien maar aan entree en drankjes in de uitgaansgelegenheden betaal je net als in salou een hoop geld...
Anywayzz ik zou iig voor Lido kiezen, ik ben in Salou, Rimini en Lido geweest, en Lido is zeker een aanrader
quote:Ff aanvullen:
Op donderdag 16 januari 2003 18:13 schreef SandaP het volgende:
Kweenie wat je precies zoekt. Maar als je een goedkopere versie van Salou ofzo zoekt, zou ik niet daarheen gaan.
Ik ben er in 2001 een weekje geweest, en daarna mooi een week naar de Dolomieten.
Het is totaal niet te vergelijken met deze mega-vakantieplaatsen.
Stukken rustiger, bijna geen nederlanders of andere buitenlanders. Hoofdzakelijk Italianen. En in de discotheken waar ik daar ben geweest liepen alleen maar van die slicke italianen rond. En je betaalde ook nog eens fokkin' veel entree. Biertjes waren ook niet echt goedkoop trouwens.
Italie is sowieso niet echt een goedkoop vakantielandIkzelf hou helemaal niet van Salou of dat soort plaatsen. Dus ik heb me daar voor een weekje wel vermaakt,maar als je zoiets wel tof vind, zou ik niet hier naartoe gaan. Want dat zou nogal 'ns tegen kunnen vallen.
Tenminste; zo denk ik eroverMisschien Rimini, maar daar ben ik nog nooit geweest
Succes in ieder geval met je zoektocht naar een toffe vakantie-spot
Maar aan de andere kant:
Als je met 12 man ergens naartoe gaat dan is het nogal snel gezellig, no mather what
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |