abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7934327
Ik zou graag willen weten of dit een leuke plaats is om met 12 man naar op vakantie te gaan. In zin van leuk uitgaan en gezelligheid zeg maar. Als iemand er geweest is, reageer please ff en deel je ervaringen!!

Thanx

donderdag 16 januari 2003 @ 17:54:59 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_7934446
Ik ben hier geweest vanaf mijn vierde tot mijn 22ste (ik ben nu 28) mijn vader had er een vakantiehuis. Dus vraag maar raak zou ik zeggen
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_7934455
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:47 schreef speert.flies het volgende:
Ik zou graag willen weten of dit een leuke plaats is om met 12 man naar op vakantie te gaan. In zin van leuk uitgaan en gezelligheid zeg maar. Als iemand er geweest is, reageer please ff en deel je ervaringen!!

Thanx

Het is leuk uitgaan en veel gezelligheid daar, is dat ook goed? .

Er is 1 lange boulevard met om de zoveel tijd een groot plein. Veel italianen, weinig Nederlanders en je zit zo in venetie met de boot. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. De discotheken zijn leuk, eerder op de avond flaneer je gewoon door de straten.

Je zit op een goede afstand van verschillende interessante steden, maar venetie is het meest dichtbij, echt geweldig om daar met de boot binnen te varen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7934505
Uhmm.. nou, de prijzen van wanneer je uit eten gaat of een wat je betaal voor een biertje in de kroeg/discotheek.. We zoeken nameljik iets dat toch ff goedkoper is dan salou, ibiza etc...
Tis wel lang geleden dat je voor laatst geweest bent, dus prijzen kunnen ondertussen wel veranderd zijn, maar toch
pi_7934542
Leuke plaats en een goede uitvalsbasis voor het verkennen van Venetie. Ben er met GoGotours geweest, gingen allemaal leuke mensen mee. De discotheken zijn wel ok, maar niet super. Drank uit de winkel is (was) goedkoop. De dag- en nachttrips die gogo had waren
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_7934644
En wanneer je met de bus heen gaat, weet iemand dan hoelang dat ongeveer rijden is
pi_7934756
Kweenie wat je precies zoekt. Maar als je een goedkopere versie van Salou ofzo zoekt, zou ik niet daarheen gaan.
Ik ben er in 2001 een weekje geweest, en daarna mooi een week naar de Dolomieten.
Het is totaal niet te vergelijken met deze mega-vakantieplaatsen.
Stukken rustiger, bijna geen nederlanders of andere buitenlanders. Hoofdzakelijk Italianen. En in de discotheken waar ik daar ben geweest liepen alleen maar van die slicke italianen rond. En je betaalde ook nog eens fokkin' veel entree. Biertjes waren ook niet echt goedkoop trouwens.
Italie is sowieso niet echt een goedkoop vakantieland

Ikzelf hou helemaal niet van Salou of dat soort plaatsen. Dus ik heb me daar voor een weekje wel vermaakt,maar als je zoiets wel tof vind, zou ik niet hier naartoe gaan. Want dat zou nogal 'ns tegen kunnen vallen.
Tenminste; zo denk ik erover

Misschien Rimini, maar daar ben ik nog nooit geweest
Succes in ieder geval met je zoektocht naar een toffe vakantie-spot

[Dit bericht is gewijzigd door SandaP op 16-01-2003 18:16]

Tss
pi_7934771
't is er goed toeven, ben er zelf een aantal jaren geleden geweest, ook met een groep van ongeveer 12 man, zelf zijn we toen met de trein gegaan, beviel uitstekend, de trein reed vanuit Køln lina recta naar Venetie, dus hele nacht zit je lekker in de trein biertje tanken en 's ochtends tegen 9'en rijd je venetie binnen en vanuit daar kun je perfect met de boot naar lido di jesolo, al met al wel een lange trip, maargoed was wel machtig mooi

Lido zelf is machtig, al raad ik je wel aan met een reisorganisatie te gaan 'wij toendertijd niet' aangezien je anders heel wat meer moet betalen wil je de m8tig relaxde discotheken van Lido binnen komen, 'the King' is trouwens erg vet, en le Papaya ofzo is ook erg relaxed. Heel vet is trouwens dat je bijna geen Nederlanders hebt, en de Nederlanders die er zijn hebben we toen iig heel vet feest gehad. elke dag [hadden we gelukkig alsnog bij gogo kunnen regelen] werden we opgepikt met een grote touringbus, en deze bus reed ons elke avond weer naar een andere super relaxde discotheek. Prijzen daar zijn niet veel goedkoper als Spanje, behalve supermarkt prijzen misschien maar aan entree en drankjes in de uitgaansgelegenheden betaal je net als in salou een hoop geld...

Anywayzz ik zou iig voor Lido kiezen, ik ben in Salou, Rimini en Lido geweest, en Lido is zeker een aanrader

pi_7934862
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 18:13 schreef SandaP het volgende:
Kweenie wat je precies zoekt. Maar als je een goedkopere versie van Salou ofzo zoekt, zou ik niet daarheen gaan.
Ik ben er in 2001 een weekje geweest, en daarna mooi een week naar de Dolomieten.
Het is totaal niet te vergelijken met deze mega-vakantieplaatsen.
Stukken rustiger, bijna geen nederlanders of andere buitenlanders. Hoofdzakelijk Italianen. En in de discotheken waar ik daar ben geweest liepen alleen maar van die slicke italianen rond. En je betaalde ook nog eens fokkin' veel entree. Biertjes waren ook niet echt goedkoop trouwens.
Italie is sowieso niet echt een goedkoop vakantieland

Ikzelf hou helemaal niet van Salou of dat soort plaatsen. Dus ik heb me daar voor een weekje wel vermaakt,maar als je zoiets wel tof vind, zou ik niet hier naartoe gaan. Want dat zou nogal 'ns tegen kunnen vallen.
Tenminste; zo denk ik erover

Misschien Rimini, maar daar ben ik nog nooit geweest
Succes in ieder geval met je zoektocht naar een toffe vakantie-spot

Ff aanvullen:

Maar aan de andere kant:

Als je met 12 man ergens naartoe gaat dan is het nogal snel gezellig, no mather what

Tss
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:05:51 #10
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_7935741
Het is niet echt veel goedkopen dan Salou. Het is wel super trendy. Clubs en disco's zijn de meest moderne van italie. Je hebt totaal 5km winkelgebied met restaurant. Als je goedkoop wilt zitten dan moet je kiezen voor het gebied Jesolo Pineta. Mooie steden om te bezoeken zijn venetie, triest, pisa en milaan. Ook leuk is Aqualandia een water pretpark. Goudgele zandstranden zijn altijd schoon en water is prettig en bewaakt.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_25221616
Schopje

Ik wil deze zomer naar Lido. Hier wordt overal gezegd dat je met een grote reisorganisatie moet gaan omdat dan het uitgaan geregeld wordt. Nu wil ik wel iets meer doen dan uitgaan dus mijn vraag is eigenlijk. Wat is er buiten Venetie nog meer te zien en te doen? Kun je bijvoorbeeld makkelijk op eigen houtje naar Verona of zo?
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 12:41:37 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25231186
Uitgaan kun je toch ook wel zelf regelen? Net als zelf met het openbaar vervoer door een land reizen? Of begrijp ik je vragen verkeerd?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25238538
Voor uitgaan heb ik geen reisorganisatie nodig. Op eigen gelegenheid door een land reizen moet ook wel lukken, zeker in een land als Italie. Maar als je zo'n plaatsje als uitvalsbasis hebt, is het wel handig als het OV daar ook een beetje geregeld is want anders kom je nog niet verder dan het strans.

Mijn vraag was dus meer: zijn er nog leuke dingen in de buurt om te bezichtigen (cultuur of natuur) en is dat op eigen gelegenheid te doen (met het openbaar vervoer dus).

Excuses als mijn vraag niet helemaal duidelijk was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')