Dit zou best wel eens kunnen zijn waar ik zin in heb, koffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Prrrrecies 5 kilometer gewandeld![]()
Nu
Je toont een beetje vreemd gedrag vandaag US.quote:Op zondag 26 april 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indrukwekkend was het woord dat ik zocht, beetje gekookte hersenen vandaag.
#teamkoffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Absoluut! Wel alleen 's morgens anders kan ik niet slapen.
Valt het op?quote:Op zondag 26 april 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je toont een beetje vreemd gedrag vandaag US.
Welkom Trisquote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Mijn leeftijd is iets meer dan half antiek. Woon in het Noorden.
Hobby's zijn o.a. handwerken, lezen, hardlopen en gamen.
Op het forum vind ik div. onderwerpen interessant, momenteel natuurlijk vooral het corona-subforum.
Deze sc leest gezellig, dus ik dacht ik zeg eens goedendag
Gelijk in het begin, dat fluitjequote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe het deuntje gaat
1 uit? Verwar je sigaretten met koffie?quote:
Ik kan het aanbevelenquote:Op zondag 26 april 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens kunnen zijn waar ik zin in heb, koffie
Koen vaped z’n koffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 uit? Verwar je sigaretten met koffie?
Ooooh tududududududududuuuuuu, zeg dat dan.quote:
Heerlijk. Druk?quote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag bijna 9 km gewandeld door de duinen noordelijk van Noordwijk. Was lekker
Wat is dit voor serie?quote:
Lol dat zei ik toch?quote:Op zondag 26 april 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh tududududududududuuuuuu, zeg dat dan.
Nee goed te doen, meeste parkeerplaatsen waren afgeslotenquote:
Was een Netflix serie, jaren geleden. Ging over een paar Zweden die allen met andere redenen op vakantie gingen naar Thailand. Was leuke serie.quote:
Owquote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee goed te doen, meeste parkeerplaatsen waren afgesloten
Waren wel een paar plekjes open, had geluk dat er net iemand wegreedquote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwWaar heb jij de koenmobiel gelaten dan?
Of een shotje koffie zetten. Lijntje oploskoffie snuiven kan ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Koffie roken, dat lijkt me wel wat voor mij
Klonk vrolijk. Ik onthou het.quote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was een Netflix serie, jaren geleden. Ging over een paar Zweden die allen met andere redenen op vakantie gingen naar Thailand. Was leuke serie.
Hmmm ik kan dinsdag weleens die kant op gaanquote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren wel een paar plekjes open, had geluk dat er net iemand wegreed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |