Hey maatquote:Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan het trollen ben?
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.quote:Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan het trollen ben?
Ohja morgen Koningsdag..quote:Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Was een geslaagde stream
Morgen vanaf een uurtje of 3 ook weer present voor een koningsdag stream
Aubade zingen vanaf je balkon of vanuit het raamquote:Op zondag 26 april 2020 23:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja..ga morgenmiddag op gepaste afstand even met moeders wandelen, schat wel rond 3 terug te zijn
Ben jij hier ook al Mod?quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.
Doei.
Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriendquote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.
Doei.
Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.quote:Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriend
Slaap lekker voor straks bradge.quote:
Ja de waarheid boeit niks, laat die gewoon achterwege manquote:Op zondag 26 april 2020 23:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.
Hoeveel toegevoegde waarde had het om te zeggen dat hij niet werkt?
Gun die jongen nou eens een break man.
Of het nou de waarheid is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?quote:Op maandag 27 april 2020 00:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het gaat niet om een waarheid of niet, het gaat om het bespreken van mijn financiele status, en zoals mensen al aangaven HET, HOEFT, NIET
Hoho.quote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?
Denken dat Bradge naar buiten gaatquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
Koningsdag was wel een moment voor goede koopjes op de markt.
Misschien extra keyboard of iets anders wat je erbij kan gebruiken.
corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |