Nee?quote:Op zondag 26 april 2020 09:34 schreef Molo het volgende:
Kennen jullie die film Lost in translation Budaism?
Niet helemaal waar. In Boedapest zat ook een winkel voor expats waar je de meest bizarre dingen vers kon kopen. Tegen bizarre prijzenquote:Op zondag 26 april 2020 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook voor kapot verhitte UHT melk veel te dure verhandeling het naar Thailand te sturen
maaaar waarom heeft die thai die foto geplaatst?quote:Op zondag 26 april 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In Boedapest zat ook een winkel voor expats waar je de meest bizarre dingen vers kon kopen. Tegen bizarre prijzen
Ja ok, maar dat is geen Thailand, en daar is blijkbaar markt voorquote:Op zondag 26 april 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In Boedapest zat ook een winkel voor expats waar je de meest bizarre dingen vers kon kopen. Tegen bizarre prijzen
Ze ging een Canadees gerecht maken waar melk in moetquote:Op zondag 26 april 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maaaar waarom heeft die thai die foto geplaatst?
ah, kan je niet vragen of ze de achterkant van de verpakking wilt plaatsen. ben nu wel nieuwsgierig :pquote:Op zondag 26 april 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ging een Canadees gerecht maken waar melk in moet
Bangkok heeft veel expats en dus ook bijbehorende markt. Het zijn niet allemaal plaggenhutten daar he?quote:Op zondag 26 april 2020 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is geen Thailand, en daar is blijkbaar markt voor
quote:Op zondag 26 april 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bangkok heeft veel expats en dus ook bijbehorende markt. Het zijn niet allemaal plaggenhutten daar he?
wat voor werk ga je doen?quote:Op zondag 26 april 2020 09:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Graag een huisje bij het begin van de kabelbaan.
Net boven dat weggetje rechts van het park. Kan ik gelijk zwemmen daar ook.
Met als suggestie een sporthal/fitnesshall/gamehal dan tussen ijsdraakje en mijn huis in.
is een merknaamquote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega uit Thailand post deze foto op facebook. Zouden wij echt melk exporteren naar Azië of gewoon een merknaam.
[ afbeelding ]
net zo'n kwaliteit als Pootie Tang?quote:Op zondag 26 april 2020 09:34 schreef Molo het volgende:
Kennen jullie die film Lost in translation Budaism?
Poutine?quote:Op zondag 26 april 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ging een Canadees gerecht maken waar melk in moet
ja.quote:Op zondag 26 april 2020 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet dat?
Daar ga ik even over nadenken.
Nou met een gastoal bypass neem ik toch aan dat het weer naar boven gaat qua plaatjes?quote:
hmmm zie geen toppers, jij?quote:Op zondag 26 april 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://failunfailunmefailun.com/SHOP/
Het is vooral een samenraapsel van al reeds bestaande kunstwerken?quote:Op zondag 26 april 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh wel een paarmaar heb beter werk gezien van die vent
ja het meeste welquote:Op zondag 26 april 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een samenraapsel van al reeds bestaande kunstwerken?
@kwiwi?quote:Op zondag 26 april 2020 09:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Graag een huisje bij het begin van de kabelbaan.
Net boven dat weggetje rechts van het park. Kan ik gelijk zwemmen daar ook.
Met als suggestie een sporthal/fitnesshall/gamehal dan tussen ijsdraakje en mijn huis in.
Hmm, aangezien ik Nederlandse melk niet te hachelen vind, zou ik het niet kopenquote:Op zondag 26 april 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en ook niet de enige hoor met een label 'dutch..' erop
heb wel zin in Poutinequote:Op zondag 26 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de ingrediënten te zien gehaktballen op z’n Canadees
ik vind melk per definitie niet te hachelenquote:Op zondag 26 april 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, aangezien ik Nederlandse melk niet te hachelen vind, zou ik het niet kopen
ga je dan internationale wedstrijden doen onder de Foqueville vlag?quote:Op zondag 26 april 2020 09:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok.
Professioneel gamer/triatleet dan.
@LTVDK is zon engerd die dat doetquote:Op zondag 26 april 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind melk per definitie niet te hachelen
gebruik het wel, maar ik ga niet 'lekker genieten van een koel glaasje melk'
Melkquote:
brr viezerikquote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Melkniks lekkerder om je lunch mee weg te spoelen
.
Als ik de lokale strijd om het enige ticket voor plaatsing win van IJsdraakje ja...quote:Op zondag 26 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je dan internationale wedstrijden doen onder de Foqueville vlag?
quote:Op zondag 26 april 2020 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik de lokale strijd om het enige ticket voor plaatsing win van IJsdraakje ja...
Veel beter post-stap voer dan dönerquote:Op zondag 26 april 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken het van naam, maar nog nooit op.
Zegt de smeerlap die mayo eetquote:
Een lekker glaasje alpenmelk lust ik wel hoorquote:Op zondag 26 april 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind melk per definitie niet te hachelen
gebruik het wel, maar ik ga niet 'lekker genieten van een koel glaasje melk'
Mayo is gewoon het smerigste 'eten' dat er bestaatquote:Op zondag 26 april 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
frietjes met mayo
broodje gezond met mayo
kleine toefjes mayo
In Dublin hebben ze ook van die raren manieren om patat te verkrachten. Eten ze het met tikka masala-saus en zo.quote:Op zondag 26 april 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Veel beter post-stap voer dan döner
quote:Op zondag 26 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dublin hebben ze ook van die raren manieren om patat te verkrachten. Eten ze het met tikka masala-saus en zo.
ja toch wel frietsaus voor bij de patatquote:Op zondag 26 april 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Maarre.. voor de patatisten hier.. is het frietsaus of patatsaus?
je moet het ook niet als hoofdbestanddeel etenquote:Op zondag 26 april 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mayo is gewoon het smerigste 'eten' dat er bestaat
Zo iemand kan beter in Friesland blijven wopkenquote:Op zondag 26 april 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vloog eens met een echte jan kaas fries vanuit Venezuela naar Europa.
Vraagt die knul aan de stewardess om een glas melk, met z'n puppy ogen. Nou dat hadden ze natuurlijk niet. Heeft ie de rest van de vlucht niks van eten/drinken meer aangenomen en die stewardessen met een vuil gezicht aan zitten kijken
hypocriete purist ben jequote:Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wel frietsaus voor bij de patat
ja.. hij heeft het ook niet geredquote:Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo iemand kan beter in Friesland blijven wopken
Hmm, dat zou misschien nog best lekker kunnen zijnquote:Op zondag 26 april 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dublin hebben ze ook van die raren manieren om patat te verkrachten. Eten ze het met tikka masala-saus en zo.
In de UK heb ik dat nog nooit gezienquote:Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja maar dat komt door die rubbernekken in de UK
curry is daar het nationale gerecht
Niet? heb daar toch aardig wat vreemde dingen gezien hoor.. gefrituurde marsen enzo.quote:Op zondag 26 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de UK heb ik dat nog nooit gezien
Sowieso kunnen ze in de UK geen fatsoenlijke patat maken
Nee ook niet, de zeldzame keer dat ik friet eet heb ik er het liefste appelmoes bijquote:Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet het ook niet als hoofdbestanddeel etenmaar ieder z'n meug
jij bent ketchup fan?
appelmoes liefdequote:Op zondag 26 april 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook niet, de zeldzame keer dat ik friet eet heb ik er het liefste appelmoes bijen anders sate- of chilisaus of gewoon niks.
Check, idemquote:Op zondag 26 april 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb van die kleine cupjes appelmoes in de koelkast
Patatsaus voor bij de friet toch?quote:Op zondag 26 april 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Maarre.. voor de patatisten hier.. is het frietsaus of patatsaus?
Ja, dat wil ik nog weleens proberenquote:Op zondag 26 april 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet? heb daar toch aardig wat vreemde dingen gezien hoor.. gefrituurde marsen enzo.
Kun je in Nederland ook krijgen. Mijn moeder kreeg het in het ziekenhuisquote:Op zondag 26 april 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
We kregen in Rusland cykamoes..
Appel/Abrikozenmoes. was nog best lekker eigenlijk.
ja? hm nooit gezien.quote:Op zondag 26 april 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je in Nederland ook krijgen. Mijn moeder kreeg het in het ziekenhuis
ah.quote:Op zondag 26 april 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In van die eenpersoonsporties. Het merk weet ik helaas niet
ja ken dat label welquote:Op zondag 26 april 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, gevonden.
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-050927DS/
Is wel speciaal bedoeld voor mensen die veel eiwitten binnen moeten krijgen.
quote:Op zondag 26 april 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
Had in Rusland ook een mega zwaar roggebrood met gekonfijte abrikozen er in. Was ook best lekker
Ik was ook de enige die het kon waarderen
Ik kreeg in het ziekenhuis gewoon 3 toetjes voor de extra eiwittenquote:Op zondag 26 april 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, gevonden.
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-050927DS/
Is wel speciaal bedoeld voor mensen die veel eiwitten binnen moeten krijgen.
lekkere bakjes vol geyoghurt door de broedersquote:Op zondag 26 april 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis gewoon 3 toetjes voor de extra eiwitten
Blijf dat vreemd vinden, koude koffie is niet te hachelen maar ijskoffie is wel lekker.quote:
Hmm houd ook niet zo van ijskoffie.. of er zit daar iets melkachtige door?quote:Op zondag 26 april 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf dat vreemd vinden, koude koffie is niet te hachelen maar ijskoffie is wel lekker.
Op heel die afdeling waren er maar 2 broeders, eentje die legerarts was maar elk jaar een bepaald aantal dagen in het ziekenhuis moet werken om zijn medische licentie te houden en eentje die politie-agent wilde worden maar nog moest wachten tot zijn strafblad verjaard wasquote:Op zondag 26 april 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekkere bakjes vol geyoghurt door de broeders
Vaak zit daar wel iets melk-achtigs doorheen. Heb in de VS wel eens ijskoffie besteld zonder ijs er in, dan is het gewoon van die niet te hachelen koude koffiequote:Op zondag 26 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm houd ook niet zo van ijskoffie.. of er zit daar iets melkachtige door?
dan is t de melk of de room + ijs die 't te hachelen maaktquote:Op zondag 26 april 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zit daar wel iets melk-achtigs doorheen. Heb in de VS wel eens ijskoffie besteld zonder ijs er in, dan is het gewoon van die niet te hachelen koude koffie
Mocht mijn moeder ook, met bergen slagroom.quote:Op zondag 26 april 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis gewoon 3 toetjes voor de extra eiwitten
Amerikaanse 'koffie' is gewoon een soort homeopathische koffie, warm water met een drupje koffiequote:Op zondag 26 april 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Sowieso is Amerikaanse koffie niet te zuipen of smerig zoet..
Heb een Amerikaanse loods op de Lakes gehad. Die steeds 'sissy coffee' dronk.
Een soort Buijs koffie zakjes met oa een berg suiker en zoete smaakstoffen.
Mannen/vrouwen zijn toch aparte wedstrijdenquote:Op zondag 26 april 2020 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik de lokale strijd om het enige ticket voor plaatsing win van IJsdraakje ja...
Je weet dat wij van de kippenindustrie poten en vleugels naar thailand sturen en thailand de kipfilets van hun kippenindustrie naar onsquote:Op zondag 26 april 2020 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook voor kapot verhitte UHT melk veel te dure verhandeling het naar Thailand te sturen
En onze oude legkippen gaan naar de Kaapverdische eilanden.quote:Op zondag 26 april 2020 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
Je weet dat wij van de kippenindustrie poten en vleugels naar thailand sturen en thailand de kipfilets van hun kippenindustrie naar ons
Totale idioteriequote:Op zondag 26 april 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En onze oude legkippen gaan naar de Kaapverdische eilanden.
Ik blijf het bizar vinden wat die man blijkbaar allemaal maar kan doen.quote:Op zondag 26 april 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“De Amerikaanse president Donald Trump heeft gisteravond geen persconferentie gegeven. Sinds de coronacrisis houdt hij normaal dagelijks een persconferentie. Op Twitter reageert Trump dat de dagelijkse bijeenkomsten zijn tijd niet waard zijn, vanwege de kritiek die hij krijgt.
Trump zei vorige week onder meer dat het injecteren van desinfecterende middelen COVID-19 mogelijk kan bestrijden. Medische deskundigen raden dat nadrukkelijk af.”
Sneue kleuter![]()
![]()
Echt he? Hoe kun je in hemelsnaam op zo’n kleinzielig type stemmenquote:Op zondag 26 april 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden wat die man blijkbaar allemaal maar kan doen.
Er bestaat nu eenmaal geen medicijn tegen zwakzinnigheidquote:Op zondag 26 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt he? Hoe kun je in hemelsnaam op zo’n kleinzielig type stemmen
quote:Op zondag 26 april 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“De Amerikaanse president Donald Trump heeft gisteravond geen persconferentie gegeven. Sinds de coronacrisis houdt hij normaal dagelijks een persconferentie. Op Twitter reageert Trump dat de dagelijkse bijeenkomsten zijn tijd niet waard zijn, vanwege de kritiek die hij krijgt.
Trump zei vorige week onder meer dat het injecteren van desinfecterende middelen COVID-19 mogelijk kan bestrijden. Medische deskundigen raden dat nadrukkelijk af.”
Sneue kleuter![]()
![]()
wait whatquote:Op zondag 26 april 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Was er van overtuigd dat ik door het Wilhelmus had geslapen.
Ik vind Biden ook een creep, en eigenlijk is het hele Amerikaanse systeem één groot gezwel, maar die wortel mag van mij permanent golf gaan spelen.quote:Op zondag 26 april 2020 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er bestaat nu eenmaal geen medicijn tegen zwakzinnigheid![]()
Alhoewel een stevige crisis nu lijkt te werken , hij zakt flink in de peilingen
Weet ik nog niet. Maar ik ga wel even uit het raam kijken. Was ook niet van plan om mee te gaan klappen toen. Dus wie weet.quote:Op zondag 26 april 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je zingen in de tuin met Maja en Vincent?
wait what?quote:Op zondag 26 april 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je zingen in de tuin met Maja en Vincent?
heb de klimdingen ontpotquote:Op zondag 26 april 2020 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik ga wel even uit het raam kijken. Was ook niet van plan om mee te gaan klappen toen. Dus wie weet.
quote:
nee :pquote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed bezig!Vroeg me nog af of er wel gaten in de bodem van die bakken zitten?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel Vincent is een vriendelijke spin.
Hmm is het niet mogelijk er een paar gaten in te boren?quote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee :p
dus niet teveel water gevenwel hydrokorrels
quote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel Vincent is een vriendelijke spin.
Anansi natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Een spin zou ik Boris noemen, maar okee
denk dat de bak dan uit elkaar valt :pquote:Op zondag 26 april 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm is het niet mogelijk er een paar gaten in te boren?Want dit is wel een risico op verrotte planten.
brrrquote:Op zondag 26 april 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
er is 1 pot en elke keer als die weg sleep komt er zon hele kudde naaktslakken te voorschijn
Doe in ieder geval wel even bij die zwarte pot en bak die nu nog leeg zijn qua planten. Is echt een belangrijk iets.quote:Op zondag 26 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de bak dan uit elkaar valt :p
Lol die lusten heeeeeeel graag jonge verse blaadjes. Rotbeesten.quote:Op zondag 26 april 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
er is 1 pot en elke keer als die weg sleep komt er zon hele kudde naaktslakken te voorschijn
die boompjes bakken hebben het ook niet? die leven al 7 jaar ofzo :pquote:Op zondag 26 april 2020 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe in ieder geval wel even bij die zwarte pot en bak die nu nog leeg zijn qua planten. Is echt een belangrijk iets.
Naja zelf weten natuurlijk. Ik maak altijd gaten in alles waar ik planten in zet.quote:Op zondag 26 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die boompjes bakken hebben het ook niet? die leven al 7 jaar ofzo :p
mja die zwarte kan ik nog leegmaken en het doen maar die andere zitten al volquote:Op zondag 26 april 2020 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja zelf weten natuurlijk. Ik maak altijd gaten in alles waar ik planten in zet.
Ja zou iig die zwarte even doen, gaat heel makkelijk met een boormachine.quote:Op zondag 26 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja die zwarte kan ik nog leegmaken en het doen maar die andere zitten al volEn die waar de klimdingen nu inzitten durf ik ook niet meer op te tillen omdat ik bang ben dat de bodem er uit valt :p
bekend probleem :pquote:Op zondag 26 april 2020 11:34 schreef Karzai het volgende:
Boodschappies gedaan, straks maar een rondje rijden op de scooter anders gaat de accu leeg
oh das netjesquote:Op zondag 26 april 2020 11:38 schreef Karzai het volgende:
geen idee, ik heb er deze maand 2 keer kort op gereden
Dan moeten jullie leren “taaie” kippen te etenquote:Op zondag 26 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en nee. Wij eten die kippen niet want te taai. Daar maken ze er stoofpotjes van.
Dat was precies het punt van dat tv-programma. Maar wij hebben geen kipstoofpotcultuur.quote:Op zondag 26 april 2020 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
Dan moeten jullie leren “taaie” kippen te eten
Hier in Fr word ook gewoon haan gegeten
Oh ja nu kan het wel even, het is toch nog koud dus het verdampt niet zo snelquote:
Ja naja probleem is dat de grond al te droog is en al die jonge plantjes kunnen echt geen 3 dagen zonder water.quote:Op zondag 26 april 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nu kan het wel even, het is toch nog koud dus het verdampt niet zo snel
Lekker hosties knabbelen bij jullie vanmiddag?quote:
dat kan heel vervelend zijnquote:Op zondag 26 april 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben gisteravond met mijn pink ergens achter blijven haken. Spiertje verrekt nu. Niet fijn
met een gaasje er tussen vasttapen aan je ringvingerquote:Op zondag 26 april 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet als ik het niet belast, maar probeer maar eens iets te doen en alleen je pink volledig te ontspannen
Zit ik aan te denken ja. Maar voorlopig gaat het wel hoorquote:Op zondag 26 april 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een gaasje er tussen vasttapen aan je ringvinger
wel. Iedereen eet doorgekookte kip bij de chineesquote:Op zondag 26 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was precies het punt van dat tv-programma. Maar wij hebben geen kipstoofpotcultuur.
"kip".quote:Op zondag 26 april 2020 12:51 schreef crv het volgende:
[..]
wel. Iedereen eet doorgekookte kip bij de chinees
dat wordt gips. minimaal tot aan je schouderquote:Op zondag 26 april 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben gisteravond met mijn pink ergens achter blijven haken. Spiertje verrekt nu. Niet fijn
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 26 april 2020 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt gips. minimaal tot aan je schouder
Zo'n gipsen dwangbuisquote:Op zondag 26 april 2020 12:52 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt gips. minimaal tot aan je schouder
zonder dollen, ondanks zo'n kleinigheidje (neem ik aan) merk je pas hoe vaak je je pink toch noch gebruikt/beweegtquote:
quote:
eerder het pruilipje van een kind dat zijn zin niet krijgtquote:Op zondag 26 april 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
ALs je die scheve mond zo ziet.. zou die vent een permanente hersenbloeding hebben?
lekker weer buiten zittenquote:
dat doe ik al 2 maandenquote:
goed voor je buikspierenquote:
wie heeft er gewonnen ?quote:Op zondag 26 april 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ruzie gehad met dat ding. elke keer dat stofbakje wat er af vloog
die heb je toch vastgeplakt met tape als een ware filipina?quote:Op zondag 26 april 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ruzie gehad met dat ding. elke keer dat stofbakje wat er af vloog
ja nou zelfs dat hield nietquote:Op zondag 26 april 2020 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heb je toch vastgeplakt met tape als een ware filipina?
Epic ja. Goed verhaal voor de kleinkinderen over 50 jaarquote:Op zondag 26 april 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
vergeten ze nooit meer![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)enlange-zeereis.html
wekenlangquote:Op zondag 26 april 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
vergeten ze nooit meer![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)enlange-zeereis.html
2,5 week is wel wekenlang..quote:Op zondag 26 april 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wekenlanglekker dramatiseren weer
Ken een stuurman op die schuit. De heertjes zijn 2,5 week onderweg geweest. Wat vrij normaal is voor zo'n afstand..
ja lekker dramatiserenquote:
die kids hebben gewoon een prima reis / Ervaring gehadquote:
Voor pubers van 14 tot 17 is dat een enorme belevenisquote:Op zondag 26 april 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wekenlanglekker dramatiseren weer
Ken een stuurman op die schuit. De heertjes zijn 2,5 week onderweg geweest. Wat vrij normaal is voor zo'n afstand..
dat sowiesoquote:Op zondag 26 april 2020 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
die kids hebben gewoon een prima reis / Ervaring gehad
dat is een tweedequote:Op zondag 26 april 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor pubers van 14 tot 17 is dat een enorme belevenis
neequote:Op zondag 26 april 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je 'm dan gewoon niet verkeerd vastgeklikt?
nicequote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net bananenpannenkoekjes met appel gemaakt
pleerol onder de kraan houdenquote:Op zondag 26 april 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
kak. vochtige doekjes vergeten halen. natuurlijk is alles dicht ondertussen
2 rijpe bananen, 2 eieren, 1 appel, kaneel en een beetje bloemquote:
waarschijnlijk staan ze in de filequote:Op zondag 26 april 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
fijn, Postnl, eerst tussen 12 en 14 komen we leveren
Nu is t ineens 14.10 - 16.10
Mooi, kan ik rustig poepen
quote:Op zondag 26 april 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 rijpe bananen, 2 eieren, 1 appel, kaneel en een beetje bloem
Bananen prakken, eieren er doorheen klutsen, appel in kleine blokjes snijden en er doorheen mensen, dot kaneel er doorheen en dan op gevoel wat bloem erbij tot het stevig genoeg aanvoelt en dan bakken.
Ja normaal doe ik vaak schijven maar die flikkeren er altijd uit, nu maar eens een keer in kleine blokjes gesneden zodat ze blijven zitten.quote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]klinkt goed te doen.
Ben tegenwoordig met appel pannenkoeken ook wel meer van de appel raspen en door t beslag gooien dan appelringen ofzo.
Bossiequote:
mij nog veel minderquote:Op zondag 26 april 2020 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa maakt me niet uit wanneer ze komen..
Ja precies datquote:Op zondag 26 april 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik vaak schijven maar die flikkeren er altijd uit, nu maar eens een keer in kleine blokjes gesneden zodat ze blijven zitten.
morgen wordt mijn koffievoorraad aangevuldquote:
Ik maak zulke dingen ook altijd uit de losse pols, ik zo geen goede bakker zijnquote:Op zondag 26 april 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja precies dat
Als ik lui ben en een pak pannenkoekmix heb.. Dan gaat daar sowieso 1 liter melk op ipv 800ml en 3 eieren ipv 2.
oh?quote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net bananenpannenkoekjes met appel gemaakt
Ja ik normaal ookquote:Op zondag 26 april 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak zulke dingen ook altijd uit de losse pols, ik zo geen goede bakker zijn
doe mee met HHBquote:Op zondag 26 april 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak zulke dingen ook altijd uit de losse pols, ik zo geen goede bakker zijn
kreeg ze niet bij haar ontbijtquote:Op zondag 26 april 2020 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eerst met je overlegd?
ik weet van niksquote:Op zondag 26 april 2020 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft hij dat niet eerst met je overlegd?
Flensjes.quote:Op zondag 26 april 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik normaal ookMaar je kent dat wel als je een pak mix hebt enzo..
* FranticDJ heeft het liefst pannenkoeken waar je doorheen kan kijken
heb ze bij de bakkerij op een vlakke plaat leren bakken. Met zo'n doseertrechter en een palletmes
geef 'm dan pikstraf. is 't gelijk klaar met dat achterlijke gedoequote:Op zondag 26 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
gaat echt iets mis hoor. ik maar klussen en hij smurft wat rond met lekkere dingen
hier is dat de omgekeerde wereldquote:Op zondag 26 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
gaat echt iets mis hoor. ik maar klussen en hij smurft wat rond met lekkere dingen
'verkeerd getrouwd'quote:Op zondag 26 april 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geef 'm dan pikstraf. is 't gelijk klaar met dat achterlijke gedoe
Ja ik moet gewoon wachten tot de zon van de tuinhuisdeur is zodat ik die kan verven, kan ik die tussentijd ook gewoon nuttig gebruiken om even wat lekkers te bakken.quote:Op zondag 26 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
en alles zelf opeten hequote:Op zondag 26 april 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon wachten tot de zon van de tuinhuisdeur is zodat ik die kan verven, kan ik die tussentijd ook gewoon nuttig gebruiken om even wat lekkers te bakken.
Ja moet je maar dichterbij wonenquote:Op zondag 26 april 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en alles zelf opeten he![]()
ik eet nu brood met hagelslag alweer
Jij wil toch al je rare diertjes kwijt kunnen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden ook een kleiner chateau kunnen nemen
ja buiten.quote:Op zondag 26 april 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wil toch al je rare diertjes kwijt kunnen.
Ja jij was zo lekker aan het oliën, wilde je niet storen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten.
zag je vandaag al zo sneaky voorbij sneaken met een pan
gierigerdquote:Op zondag 26 april 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij was zo lekker aan het oliën, wilde je niet storen.
Ik geloof dat de zon ver genoeg is dat ik weer kan gaan verven.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja laatste dingetjes aan t doen, morgen weer werken he.. weekend zit er weer op >.<
er zijn morgen wat online vrijmarkten meer als alternatiefquote:Op zondag 26 april 2020 15:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis, vrijmarkt is wel leuk dan koop meestal een foute elpee dan
Ben ook echt gek op de vrijmarkten. Ga ik wel missen dit jaar.quote:Op zondag 26 april 2020 15:07 schreef Karzai het volgende:
Ik heb niks met het koningshuis, vrijmarkt is wel leuk dan koop meestal een foute elpee dan
hij had vorig jaar ook een nieuw liedje uit, samen met andere schlagerveteraan wolfgang Petryquote:
Je klinkt meer als liesje1999quote:Op zondag 26 april 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heb gister geprobeerd een vlinder te maken. Straks kijken of hij gelukt is.
Smakelijkquote:Op zondag 26 april 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
Wel weer tijd voor een borrelhapje en een biertje denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |