abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7933933
Weet iemand wat dit precies wat dit is en vooral wat je ertegen kan doen? Iemand uit klas heeft et en ik wil haar er best mee helpen. Wat te doen?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_7933939
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:19 schreef Alter_Ego het volgende:
Weet iemand wat dit precies wat dit is en vooral wat je ertegen kan doen? Iemand uit klas heeft et en ik wil haar er best mee helpen. Wat te doen?
iemad uit de klas..??
hoe oud is die iemand..??
en waarom wil je helpen..???
pi_7933947
Waarom wil je iemand helpen met iets waarvan je niet weet wat het is?
pi_7933952
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:20 schreef Frenkie het volgende:

[..]

iemad uit de klas..??
hoe oud is die iemand..??
en waarom wil je helpen..???

Maakt dat uit dan? Ja iemand uit de klas, leeftijd maakt niet uit, want jullie gaan dan zeuren, en zij helpt mij altijd dus ik wil haar ook helpen
Mijn gitaar!
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:22:05 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_7933963
Hij wil natuurlijk dat zij zich aan hem bindt ....ach.....ik ken van die vrouwen die het hebben....zoals m'n rij-instructeur altijd zei: ze hebben kutvrees...durven hun benen niet wijd te doen, bedenk maar wat. Gewoon onzekerheid........maar als ze 1 keer genomen zijn komen ze helemaal los!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_7933975
koop een hond voor der.. en het is niet bindings angst dat is een manier om te zeggen ik wil je niet... dus snap de hint
Deal with it; rock 'n roll
pi_7933994
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:21 schreef Alter_Ego het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan? Ja iemand uit de klas, leeftijd maakt niet uit, want jullie gaan dan zeuren, en zij helpt mij altijd dus ik wil haar ook helpen

jochie, ik denk dat ze je gewoon niet aantrekkelijk genoeg vind voor een relatie. Meisjes van het gymnasium kennen nog geen bindingsangst!
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:24:54 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_7934021
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:22 schreef Suphafly het volgende:
koop een hond voor der.. en het is niet bindings angst dat is een manier om te zeggen ik wil je niet... dus snap de hint
Dat is niet persé waar...Iemand die ik ken (een meisje) was verliefd op iemand, die gozer ook op haar...ze wilde wat met elkaar...en toch namen ze niet met elkaar omdat het "niet kon" volgens haar..en waarom niet? 1 reden...bindingsangst...als je elkaar wil dan doe je het altijd...dus dit is de enige reden...
pi_7934025
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jochie, ik denk dat ze je gewoon niet aantrekkelijk genoeg vind voor een relatie. Meisjes van het gymnasium kennen nog geen bindingsangst!

IK VIND HAAR NIET LEUK! doh. En hoezo van gym geen bindingsangst? Ik wil gewoon iets terug doen! mag ik?
Mijn gitaar!
pi_7934036
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:25 schreef Alter_Ego het volgende:

[..]

IK VIND HAAR NIET LEUK! doh. En hoezo van gym geen bindingsangst? Ik wil gewoon iets terug doen! mag ik?

owkee stel haar voor aan mij, dan is ze van het probleem af.
Alleen heb ik bindingsangst dus een echte relatie wordt het nooit.
pi_7934089
Je geeft wel erg weinig info

Leeftijd vind ik wel degelijk belangrijk. Is bindingsangst officieel vastgesteld door een psycholoog? In welke mate heeft ze er last van en hoe uit deze zich? Hoe goed kennen jullie elkaar? Wat is de oorzaak van haar bindingsangst?

Zo kunnen we er echt niet veel over vertellen, maar luisteren is altijd een goed punt om iemand te helpen. Meer zal je waarschijnlijk ook niet kunnen.

pi_7934116
Echte bindingsangst is volgens mij dat je geen enkele binding durft aan te gaan, geen enkele relatie. Geen vriendschapsrelatie, geen liefdesrelatie, niks, je bent bang voor een hechte band, vaak door ervaringen van vroeger waarin je al vaak in de steek bent gelaten bijvoorbeeld.

Maar bindingsangst wordt in de volksmond ook wel gebruikt voor 'gewoon nog geen zin hebben in/nog niet toe zijn aan een al te vaste relatie'.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7934181
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:25 schreef Alter_Ego het volgende:

[..]

Oi naamgenoot.

Laat je niet door Frenkie van de wijs brengen.
Iemand op het gym kan net zo goed last van bindingsangst hebben.

Wat je kunt doen... iig geen druk op haar leggen.
Bindingsangst is niet iets wat zomaar over gaat, maar als een vriend kun je haar iig laten merken dat je er voor haar bent en naar haar wilt luisteren.
Succes.

Freestyle
pi_7934254
als ze echt bindings angst heeft kun je alleen maar zorgen dat ze zich op haar gemak voelt in jouw gezelschap. Zoiets is niet makkelijk op te lossen, als ze bij jouw lekker ontspannen is zal ze mischien ook makkelijker ontspannen zijn bij anderen. Vertrouwen is ook een belangrijke voorwaarde. Tot slot vriendschap is volgens mij ook een vorm van je eigen binden.
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2003 @ 18:34:20 #15
21636 Feestkabouter
pi_7935085
als jullie niet weten wat het is, hoe weten jullie dan dat zij er last van heeft?
ok, misschien heeft een buitenstaander tegen jou/jullie gezegd dat ze bindingsangst heeft. maar vraag dan meteen aan die buitenstaander wat het is, lijkt me zoveel makkelijker.

over het algemeen komt bindingsangst geloof ik veel vaker voor bij mannen dan bij vrouwen.
ik zie het aan veel van mijn vrienden, 25 a 30 jaar oud.
is soms ook wel grappig om te zien.
maar wel klote als 2 gek zijn op elkaar en 1 van dat stel bindingsangst heeft.

vrijdag 17 januari 2003 @ 00:10:21 #16
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_7943157
Hoe kom je er eigenlijk bij dat ze bindingsangst heeft? Ze komt bij jou uithuilen omdat ze geen relaties durft aan te gaan? Of heeft ze al heel lang een relatie en wil ze het uitmaken omdat het eng wordt?

Denk dat je haar zowiezo niet kan helpen, dit is iets waar ze zelf door zal moeten komen. Dat is, tenzij je een professionele psycholoog bent natuurlijk

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:24:58 #17
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7947594
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
zoals m'n rij-instructeur altijd zei: ze hebben kutvrees...durven hun benen niet wijd te doen, bedenk maar wat. Gewoon onzekerheid........maar als ze 1 keer genomen zijn komen ze helemaal los!
Even offtopic

Had jij toevallig de zelfde rij leraar als ik??? John ? philipo?

Die had ook altijd van die uitspraken als, tijdens het inparkeren kleine gaatjes worden vanzelf groot als je maar vaak genoeg oefend.

En dingen als lengte doet er niet toe horizontaal maakt het geen fuck uit, maar wel lekker pijpen. etc.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 17 januari 2003 @ 17:12:15 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_7955219
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:24 schreef Dwan het volgende:

[..]

Even offtopic

Had jij toevallig de zelfde rij leraar als ik??? John ? philipo?

Die had ook altijd van die uitspraken als, tijdens het inparkeren kleine gaatjes worden vanzelf groot als je maar vaak genoeg oefend.

En dingen als lengte doet er niet toe horizontaal maakt het geen fuck uit, maar wel lekker pijpen. etc.

Hij heet toevallig wel John...Komt uit omgeving Den Haag (wassenaar) en heet John Meyer, maar rijdt voor de kleijnen...misschien dat'ie vroeger daar reed. Zou heeeeeeel toevallig zijn, of zijn alle instructeurs zo
Sorry voor de offtopicheid..maar moet kunnen toch. Ik lach me dood om m'n instructeur soms......ergens weten wij dat'ie gelijk heeft...
pi_7955470
Ik denk dat bindingsangst voornamelijk een angst is die haar een opgesloten gevoel geeft. Dat ze niet meer vrij is om ook eens iets te doen wat zij wil, alleen en zonder haar vriend.
Meer een angst van: Ik ben niet meer vrij, ik ben gebonden aan hem en zal voortaan alles samen met hem moeten doen.

Helaas weet ik dit uit eigen ervaring

vrijdag 17 januari 2003 @ 20:59:46 #20
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_7959609
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:27 schreef DaRKoNe het volgende:

Helaas weet ik dit uit eigen ervaring

Ben je er ooit overheen gekomen?
pi_7959622
Ik denk dat je iemand daar niet bij kan helpen dat zal die degeen zelf op moeten lossen . Het is net zoiets hoe kan je een blinde helpen te zien .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7962507
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 20:59 schreef DannyM het volgende:

[..]

Ben je er ooit overheen gekomen?

Nou.. Ik heb dus mijn vriendin zo'n gevoel gegeven
Het ergste was: ik had dat niet in de gaten en zag t dus ook niet aankomen dat ze t daarom uitmaakte...

Gelukkig was ze bereid me een 2e kans te geven. Ik heb nu gezien wat ik fout heb gedaan. Maar ik zal die domme fout echt niet weer maken

pi_7985119
Bindingsangst krijg je volgens mij als je teveel op je huid gezeten wordt door je partner, dat je opgesloten voelt en op de loop gaat door bijvoorbeeld ineens heel toevallig verliefd te worden op iemand anders.
Een beroep op bindingsangst kan ook een beleefde manier zijn om duidelijk te maken dat de liefde niet wederzijds is. Mijn advies: als mensen tegen je zeggen dat ze er niet aan toe zijn om zich te binden dan kun je ze maar beter geloven en verder met rust laten.
en haalt het maar net!
  zondag 19 januari 2003 @ 13:59:03 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_7985678
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hij heet toevallig wel John...Komt uit omgeving Den Haag (wassenaar) en heet John Meyer, maar rijdt voor de kleijnen...misschien dat'ie vroeger daar reed. Zou heeeeeeel toevallig zijn, of zijn alle instructeurs zo
Sorry voor de offtopicheid..maar moet kunnen toch. Ik lach me dood om m'n instructeur soms......ergens weten wij dat'ie gelijk heeft...

eerst ff oftopic:
mijn rij-instructeur zat altijd aan zn zak te krabben tijdens de rijles

ontopic:
ik denk dat de bindingsangst naar verloop van tijd overgaat

ik heb zelf ook zoiets gehad...nadat mn broer was overleden was ik heel erg bang om me aan iemand te hechten/binden, omdat ik bang was dat die persoon dan ook dood zou gaan. En ik dacht toen dus zoiets van, als ik me nou gewoon aan niemand hecht, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik die persoon kwijtraak..
Ik weet dat het een kromme gedachtengang is, maar zo voelde dat toen echt. Gelukkig is dat nu voorbij en heb ik nu een fijne relatie

pi_7986414
Bindingsangst is niet iets waarbij je iemand 'even' kunt helpen, hoe goed je het ook bedoeld en hoe graag je het ook zult willen.

Iemand die daar echt last van heeft en er zelf vanaf wilt komen, kan dat alleen met deskundige hulp. En zelfs dan zal het nooit geheel overgaan.

http://www.hechtingsstoornis.com/

#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')