quote:iemad uit de klas..??
Op donderdag 16 januari 2003 17:19 schreef Alter_Ego het volgende:
Weet iemand wat dit precies wat dit is en vooral wat je ertegen kan doen? Iemand uit klas heeft et en ik wil haar er best mee helpen. Wat te doen?
quote:Maakt dat uit dan? Ja iemand uit de klas, leeftijd maakt niet uit, want jullie gaan dan zeuren, en zij helpt mij altijd dus ik wil haar ook helpen
Op donderdag 16 januari 2003 17:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
iemad uit de klas..??
hoe oud is die iemand..??
en waarom wil je helpen..???
quote:jochie, ik denk dat ze je gewoon niet aantrekkelijk genoeg vind voor een relatie. Meisjes van het gymnasium kennen nog geen bindingsangst!
Op donderdag 16 januari 2003 17:21 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
Maakt dat uit dan? Ja iemand uit de klas, leeftijd maakt niet uit, want jullie gaan dan zeuren, en zij helpt mij altijd dus ik wil haar ook helpen
quote:Dat is niet persé waar...Iemand die ik ken (een meisje) was verliefd op iemand, die gozer ook op haar...ze wilde wat met elkaar...en toch namen ze niet met elkaar omdat het "niet kon" volgens haar..en waarom niet? 1 reden...bindingsangst...als je elkaar wil dan doe je het altijd...dus dit is de enige reden...
Op donderdag 16 januari 2003 17:22 schreef Suphafly het volgende:
koop een hond voor der.. en het is niet bindings angst dat is een manier om te zeggen ik wil je niet... dus snap de hint
quote:IK VIND HAAR NIET LEUK! doh. En hoezo van gym geen bindingsangst? Ik wil gewoon iets terug doen! mag ik?
Op donderdag 16 januari 2003 17:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
jochie, ik denk dat ze je gewoon niet aantrekkelijk genoeg vind voor een relatie. Meisjes van het gymnasium kennen nog geen bindingsangst!
quote:owkee stel haar voor aan mij, dan is ze van het probleem af.
Op donderdag 16 januari 2003 17:25 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
IK VIND HAAR NIET LEUK! doh. En hoezo van gym geen bindingsangst? Ik wil gewoon iets terug doen! mag ik?
Leeftijd vind ik wel degelijk belangrijk. Is bindingsangst officieel vastgesteld door een psycholoog? In welke mate heeft ze er last van en hoe uit deze zich? Hoe goed kennen jullie elkaar? Wat is de oorzaak van haar bindingsangst?
Zo kunnen we er echt niet veel over vertellen, maar luisteren is altijd een goed punt om iemand te helpen. Meer zal je waarschijnlijk ook niet kunnen.
Maar bindingsangst wordt in de volksmond ook wel gebruikt voor 'gewoon nog geen zin hebben in/nog niet toe zijn aan een al te vaste relatie'.
quote:Oi naamgenoot.
Op donderdag 16 januari 2003 17:25 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
IK VIND HAAR NIET LEUK! doh. En hoezo van gym geen bindingsangst? Ik wil gewoon iets terug doen! mag ik?
Laat je niet door Frenkie van de wijs brengen.
Iemand op het gym kan net zo goed last van bindingsangst hebben.
Wat je kunt doen... iig geen druk op haar leggen.
Bindingsangst is niet iets wat zomaar over gaat, maar als een vriend kun je haar iig laten merken dat je er voor haar bent en naar haar wilt luisteren.
Succes.
over het algemeen komt bindingsangst geloof ik veel vaker voor bij mannen dan bij vrouwen.
ik zie het aan veel van mijn vrienden, 25 a 30 jaar oud.
is soms ook wel grappig om te zien.
maar wel klote als 2 gek zijn op elkaar en 1 van dat stel bindingsangst heeft.
Denk dat je haar zowiezo niet kan helpen, dit is iets waar ze zelf door zal moeten komen. Dat is, tenzij je een professionele psycholoog bent natuurlijk
quote:Even offtopic
Op donderdag 16 januari 2003 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
zoals m'n rij-instructeur altijd zei: ze hebben kutvrees...durven hun benen niet wijd te doen, bedenk maar wat. Gewoon onzekerheid........maar als ze 1 keer genomen zijn komen ze helemaal los!
Had jij toevallig de zelfde rij leraar als ik??? John ? philipo?
Die had ook altijd van die uitspraken als, tijdens het inparkeren kleine gaatjes worden vanzelf groot als je maar vaak genoeg oefend.
En dingen als lengte doet er niet toe horizontaal maakt het geen fuck uit, maar wel lekker pijpen. etc.
quote:Hij heet toevallig wel John...Komt uit omgeving Den Haag (wassenaar) en heet John Meyer, maar rijdt voor de kleijnen...misschien dat'ie vroeger daar reed. Zou heeeeeeel toevallig zijn, of zijn alle instructeurs zo
Op vrijdag 17 januari 2003 11:24 schreef Dwan het volgende:[..]
Even offtopic
Had jij toevallig de zelfde rij leraar als ik??? John ? philipo?
Die had ook altijd van die uitspraken als, tijdens het inparkeren kleine gaatjes worden vanzelf groot als je maar vaak genoeg oefend.
En dingen als lengte doet er niet toe horizontaal maakt het geen fuck uit, maar wel lekker pijpen. etc.
Helaas weet ik dit uit eigen ervaring
quote:Ben je er ooit overheen gekomen?
Op vrijdag 17 januari 2003 17:27 schreef DaRKoNe het volgende:Helaas weet ik dit uit eigen ervaring
![]()
quote:Nou.. Ik heb dus mijn vriendin zo'n gevoel gegeven
Op vrijdag 17 januari 2003 20:59 schreef DannyM het volgende:[..]
Ben je er ooit overheen gekomen?
Gelukkig was ze bereid me een 2e kans te geven. Ik heb nu gezien wat ik fout heb gedaan. Maar ik zal die domme fout echt niet weer maken
quote:eerst ff oftopic:
Op vrijdag 17 januari 2003 17:12 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Hij heet toevallig wel John...Komt uit omgeving Den Haag (wassenaar) en heet John Meyer, maar rijdt voor de kleijnen...misschien dat'ie vroeger daar reed. Zou heeeeeeel toevallig zijn, of zijn alle instructeurs zo
Sorry voor de offtopicheid..maar moet kunnen toch. Ik lach me dood om m'n instructeur soms......ergens weten wij dat'ie gelijk heeft...
ontopic:
ik denk dat de bindingsangst naar verloop van tijd overgaat
ik heb zelf ook zoiets gehad...nadat mn broer was overleden was ik heel erg bang om me aan iemand te hechten/binden, omdat ik bang was dat die persoon dan ook dood zou gaan. En ik dacht toen dus zoiets van, als ik me nou gewoon aan niemand hecht, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik die persoon kwijtraak..
Ik weet dat het een kromme gedachtengang is, maar zo voelde dat toen echt. Gelukkig is dat nu voorbij en heb ik nu een fijne relatie
Iemand die daar echt last van heeft en er zelf vanaf wilt komen, kan dat alleen met deskundige hulp. En zelfs dan zal het nooit geheel overgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |