abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2020 @ 12:54:32 #176
319979 Fok-it
All is well
pi_192812837
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou zeg :') Maar als je je aan zoiets stoort dan zeg je er toch gewoon netjes wat van? Kan me niet voorstellen dat zo'n iemand dat erg vindt :)
Maar Braddie vindt het wel erg om zijn mond open te doen voor iets anders dan er eten in te schuiven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192812846
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
brad wanneer stream terwijl je slaapt
Niet :')
.
pi_192812849
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat hij die inkomsten opgeeft :')
Je kan er donder op zeggen dat er straks iemand bij het UWV een melding gaat maken. Zijn adres lag ook al op straat. 1+1.
  zondag 26 april 2020 @ 12:56:03 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_192812852
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je kan er donder op zeggen dat er straks iemand bij het UWV een melding gaat maken. Zijn adres lag ook al op straat. 1+1.
En dat zou volledig terecht zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 26 april 2020 @ 12:56:04 #180
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192812854
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat hij die inkomsten opgeeft :')
Komen ze vanzelf achter.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192812855
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Niet :')
Brad L :o :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_192812883
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe heb je trouwens voor elkaar gekregen dat je de inkomsten zelf mag houden? In principe mag je niks bijverdienen als uitkeringsontvanger.
Kan gewoon hoor. Ik verdien circa 7k naast m’n wahjong. Ja niet helemaal eerlijk voor anderen, maar ze stemmen zelf VVD toch?
pi_192812889
Het is heel erg simpel. Ik heb nu voor het eerst met YouTube inkomsten. Ik heb nog helemaal niets laten uitkeren want heb dat "plafond" nog niet bereikt. Heb al gebeld met een aantal mensen van't UWV om te vragen hoe dat zit. Zij zeggen dat als ik elke maand een vast bedrag wat minder is dan 20% van mijn maand"loon" op mijn rekening laat storten op een vaste datum en het van te voren aan geef dat er dan niets aan de hand is.

Met andere woorden. Ik doe niets verkeerd, nu is't wel duidelijk toch? Bemoei je niet meer met mijn financiële status, dank. Hou het lekker bij de filmpjes.
.
  zondag 26 april 2020 @ 13:01:38 #184
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192812907
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is heel erg simpel. Ik heb nu voor het eerst met YouTube inkomsten. Ik heb nog helemaal niets laten uitkeren. Heb al gebeld met een aantal mensen van't UWV om te vragen hoe dat zit. Zij zeggen dat als ik elke maand een vast bedrag wat minder is dan 20% van mijn maand"loon" op mijn rekening laat storten op een vaste datum en het van te voren aan geef dat er dan niets aan de hand is.

Met andere woorden. Ik doe niets verkeerd, dus doe niet zo raar en bemoei je niet meer met mijn financiële status, dank.
Je kan prima gewoon werken, maar ontvangt op kosten van de belastingbetaler geld omdat je te lui bent aan het werk te gaan. Vervolgens wel lekker bijbeunen en als ik me afvraag hoe dat kan moet ik me nergens mee bemoeien? Zo werkt het natuurlijk niet.
pi_192812922
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is heel erg simpel. Ik heb nu voor het eerst met YouTube inkomsten. Ik heb nog helemaal niets laten uitkeren want heb dat "plafond" nog niet bereikt. Heb al gebeld met een aantal mensen van't UWV om te vragen hoe dat zit. Zij zeggen dat als ik elke maand een vast bedrag wat minder is dan 20% van mijn maand"loon" op mijn rekening laat storten op een vaste datum en het van te voren aan geef dat er dan niets aan de hand is.

Met andere woorden. Ik doe niets verkeerd, nu is't wel duidelijk toch? Bemoei je niet meer met mijn financiële status, dank. Hou het lekker bij de filmpjes.
Dat is wel mooi geregeld.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192812928
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je kan prima gewoon werken, maar ontvangt op kosten van de belastingbetaler geld omdat je te lui bent aan het werk te gaan. Vervolgens wel lekker bijbeunen en als ik me afvraag hoe dat kan moet ik me nergens mee bemoeien? Zo werkt het natuurlijk niet.
Ik heb niet zonder reden een Wajong uitkering. Maar het is erg makkelijk om te oordelen en met een vinger te wijzen vanaf de zijlijn als je verder niets weet van mijn dossier, mijn verleden, en mijn huidige staat van zijn. Maar joh, blijf vooral roeptoeteren zoals iedereen.
.
pi_192812930
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hij houdt zich toch gewoon aan de regels. Niets mis mee dan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 26 april 2020 @ 13:04:28 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_192812937
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik heb niet zonder reden een Wajong uitkering. Maar het is erg makkelijk om te oordelen en met een vinger te wijzen vanaf de zijlijn als je verder niets weet van mijn dossier, mijn verleden, en mijn huidige staat van zijn. Maar joh, blijf vooral roeptoeteren zoals iedereen.
Je hebt in het verleden gewoon gewerkt hoor? Dat je nu niet wilt werken heeft niks met je wajong te maken
pi_192812942
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:03 schreef marsan het volgende:

[..]

Hij houdt zich toch gewoon aan de regels. Niets mis mee dan.
Het komt voor veel mensen over als of ik "Profiteer" en alsof ik wel kan werken maar het niet wil etc. Maar ik hou het er gewoon bij dat ik niet voor niets deze uitkering ontvang, dat mensen er een andere draai aan willen geven en vooral willen roepen dat ik dit verkeerd doe en dat verkeerd doe is prima, maar totaal niet waar.
.
pi_192812953
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt in het verleden gewoon gewerkt hoor? Dat je nu niet wilt werken heeft niks met je wajong te maken
Dat klopt. in een muziekzaak. Maar maak er vooral weer iets van wat jou tevreden stelt. Nogmaals, ik heb die Wajong niet zonder reden, hier wil ik het graag bij laten, dank.
.
  zondag 26 april 2020 @ 13:06:14 #191
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192812957
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Het komt voor veel mensen over als of ik "Profiteer" en alsof ik wel kan werken maar het niet wil etc. Maar ik hou het er gewoon bij dat ik niet voor niets deze uitkering ontvang, dat mensen er een andere draai aan willen geven en vooral willen roepen dat ik dit verkeerd doe en dat verkeerd doe is prima, maar totaal niet waar.
Je komt vrij helder over en kan gewoon keyboard spelen, filmpjes monteren, een pc in elkaar zetten, etc. Dat komt op mij over als iemand die prima kan werken.
  zondag 26 april 2020 @ 13:06:17 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_192812959
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dat klopt. in een muziekzaak. Maar maak er vooral weer iets van wat jou tevreden stelt. Nogmaals, ik heb die Wajong niet zonder reden, hier wil ik het graag bij laten, dank.
Dus als je vroeger in een muziekwinkel hebt gewerkt kan je werken. Simpel
pi_192812966
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:20 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Je kan toch best eens per 3x aantal dagen streamen daar en het dan heftig adverteren op je youtube kanaal en fok topic. Je moet het wel een beetje groot maken natuurlijk.

Aankondiging vandaag voor a.s. woensdag ofzo, en dat vaak herhalen in je videos en via een banner in je stream promoten. en tegen de tijd dat het zo ver is gooi je een "lege" youtube stream omhoog waarin staat dat je naar je twitch moet met een linkje in de beschrijving.

Maar he, jouw geld he.
Die kerel is al jarenlang bezig met het opzetten van allerlei kanalen en geen enkele komt van de grond.

Als hij al die tijd had besteed aan scholing (diploma) en werk (werkervaring), dan verdiende hij nu dusdanig veel geld dat YouTube niet eens de moeite waard zou zijn.

Zelfs ik heb het gepresteerd om een bullshit kanaal op te zetten en 5k subs te krijgen binnen 3 maanden. Dit was wel in 2015, voordat YouTube superstreng werd met monetizen. Je moet weten wat mensen willen zien.

Jezelf volvreten dmv thuisbezorgd reviews is leuk voor enkele mensen en niet het grote publiek. Als hij dit tot een succes wil laten maken, dan moet hij een 'internetgekkie' worden. Morbide obese twintiger doet fast foodreviews. En een dikke huid (hihi) kweken, want de negatieve reacties die je gaat krijgen zijn part of the job. Misschien dat Vice dan een artikel over hem wil schrijven, zoals ze bij Ad Looij deden: https://www.vice.com/nl/a(...)-leven-op-de-bank248

Zijn keyboard kanaal is interessant voor een zeer kleine niche. Als ik zoek op 'Keyboards' dan is het grootste kanaal wat ik kan vinden (https://www.youtube.com/user/KorgUSAVideos) een kanaal met 121K subs en de recente video's hebben relatief weinig views. Dus binnen YouTube hebben mensen weinig interesse erin. Zelfs deze gast met hele professionele video's heeft maar 4K subs :')

Maar van wat ik begreep is het voor Braddie gewoon een hobby en het geld/donaties zijn totaal niet van belang. Dus gewoon lekker pingelen en met de enkele euro's die hij verdient zichzelf trakteren op een broodje bal.
  zondag 26 april 2020 @ 13:07:06 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_192812969
Je hebt ook nog eens bij een automonteur of dealer gewerkt kan ik me herinneren. En als pakketbezorger
pi_192812970
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Die uitkering heb je niet voor niets lijkt me. Dat is geen vetpot. En als je daarnaast wat extra geld bij mag en kunt verdienen is dat gewoon ok.
pi_192812982
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 13:06 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Die kerel is al jarenlang bezig met het opzetten van allerlei kanalen en geen enkele komt van de grond.

Als hij al die tijd had besteed aan scholing (diploma) en werk (werkervaring), dan verdiende hij nu dusdanig veel geld dat YouTube niet eens de moeite waard zou zijn.

Zelfs ik heb het gepresteerd om een bullshit kanaal op te zetten en 5k subs te krijgen binnen 3 maanden. Dit was wel in 2015, voordat YouTube superstreng werd met monetizen. Je moet weten wat mensen willen zien.

Jezelf volvreten dmv thuisbezorgd reviews is leuk voor enkele mensen en niet het grote publiek. Als hij dit tot een succes wil laten maken, dan moet hij een 'internetgekkie' worden. Morbide obese twintiger doet fast foodreviews. En een dikke huid (hihi) kweken, want de negatieve reacties die je gaat krijgen zijn part of the job. Misschien dat Vice dan een artikel over hem wil schrijven, zoals ze bij Ad Looij deden: https://www.vice.com/nl/a(...)-leven-op-de-bank248

Zijn keyboard kanaal is interessant voor een zeer kleine niche. Als ik zoek op 'Keyboards' dan is het grootste kanaal wat ik kan vinden (https://www.youtube.com/user/KorgUSAVideos) een kanaal met 121K subs en de recente video's hebben relatief weinig views. Dus binnen YouTube hebben mensen weinig interesse erin. Zelfs deze gast met hele professionele video's heeft maar 4K subs :')

Maar van wat ik begreep is het voor Braddie gewoon een hobby en het geld/donaties zijn totaal niet van belang. Dus gewoon lekker pingelen en met de enkele euro's die hij verdient zichzelf trakteren op een broodje bal.
Kanalen komen 1voor1 van de grond, alleen verwijderd bradgod ze steeds ;(
pi_192812983
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus als je vroeger in een muziekwinkel hebt gewerkt kan je werken. Simpel
Idd simpel. Wss iets te simpel.
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 13:08:43 #198
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192812990
We gaan hier niet iemands financiële situatie bespreken. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Heb je daar toch behoefte aan? Ga lekker met elkaar dm'en.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192813006
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:07 schreef marsan het volgende:

[..]

Die uitkering heb je niet voor niets lijkt me. Dat is geen vetpot. En als je daarnaast wat extra geld bij mag en kunt verdienen is dat gewoon ok.
Daarom. UWV laat mensen met een wajong toe 20% van hun maandelijkse uitkering bij te verdienen. Als dit gewoon tijdig wordt aangegeven is er niets aan de hand.

Om even een beeld te schetsen, mijn maandelijkse "inkomen" is 1000 euro per maand, dat zou betekenen dat ik 200 per maand bij kan verdienen. Geef mij 1 reden waarom ik dat dan niet zou doen? Ik hou elke maand niets over :') Nu is er de mogelijkheid om eventueel "iets" over te houden, op geheel legale wijze, en dan wordt er gekankerd op het feit dat ik wel kan werken en een profiteur en en what not. Ga toch heen :')
.
pi_192813039
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Daarom. UWV laat mensen met een wajong toe 20% van hun maandelijkse uitkering bij te verdienen. Als dit gewoon tijdig wordt aangegeven is er niets aan de hand.

Om even een beeld te schetsen, mijn maandelijkse "inkomen" is 1000 euro per maand, dat zou betekenen dat ik 200 per maand bij kan verdienen. Geef mij 1 reden waarom ik dat dan niet zou doen? Ik hou elke maand niets over :') Nu is er de mogelijkheid om eventueel "iets" over te houden, op geheel legale wijze, en dan wordt er gekankerd op het feit dat ik wel kan werken en een profiteur en en what not. Ga toch heen :')
Goed uitgezocht.

Maar laat je niet gek maken. Ik hoorde dat met wajongers ze een stempel van psychisch gek krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')