Wie mag dit wezen dan?quote:Op zondag 26 april 2020 09:57 schreef InstortendeSter het volgende:
Dit idee komt ook van de man die Text-to-Speech heeft geopperd wat tot enorme successen heeft geleid.
Je kan toch best eens per 3x aantal dagen streamen daar en het dan heftig adverteren op je youtube kanaal en fok topic. Je moet het wel een beetje groot maken natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 11:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden lang geprobeerd om met Twitch te streamen. Streamde er op een gegeven moment dagelijks 1,5 uur.. Maximale wat ik ooit in m'n chat had (En dat kwam door een raid) waren 11 mensen, die waren met 3 minuten weer weg toen bleef ik over met wat ik altijd had 3-4 man.. Dat vind ik niets.
Dáárom blijf ik bij YouTube. Veel meer interactie, veel gezelliger overall. En ik heb hier nu 1,5 jaar in zitten en het begint te lonen, ik ga niet meer naar een ander platform
JA DAT BEN IK TOCH DEBIELquote:Op zondag 26 april 2020 11:23 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Ik doel op de man van de lucratieve streams uiteraard
Nee, we willen geen Bradge op Twitch. Geen versplintering.quote:Op zondag 26 april 2020 11:20 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Je kan toch best eens per 3x aantal dagen streamen daar en het dan heftig adverteren op je youtube kanaal en fok topic. Je moet het wel een beetje groot maken natuurlijk.
Aankondiging vandaag voor a.s. woensdag ofzo, en dat vaak herhalen in je videos en via een banner in je stream promoten. en tegen de tijd dat het zo ver is gooi je een "lege" youtube stream omhoog waarin staat dat je naar je twitch moet met een linkje in de beschrijving.
Maar he, jouw geld he.
Eens!quote:Op zondag 26 april 2020 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, we willen geen Bradge op Twitch. Geen versplintering.
4,50quote:Op zondag 26 april 2020 11:25 schreef Sheffield het volgende:
En hoeveel broodjes frikandel pinda staan er op het ontbijt menu?
Ditquote:Op zondag 26 april 2020 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, we willen geen Bradge op Twitch. Geen versplintering.
Jij kunt straks een hoop halve broodjes frikandel kwijt!quote:Op zondag 26 april 2020 11:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Effectieve reclame, heb net 3 koelkasten besteld
WAjongers zijn het niet gewend om een confrontatie aan te gaan of iets te moeten doen dat hen niet zint.quote:Op zondag 26 april 2020 12:44 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom zit je trouwens na elk vreetfilmpje te tyfen op de bezorgers terwijl je keer op keer de mogelijkheid hebt om er gewoon netjes wat van te zeggen? Er is toch niks mis mee om te zeggen 'zet het maar op de grond i.v.m. de corona toestand'?
Denk je nou echt dat hij die inkomsten opgeeftquote:Op zondag 26 april 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe heb je trouwens voor elkaar gekregen dat je de inkomsten zelf mag houden? In principe mag je niks bijverdienen als uitkeringsontvanger.
Nou zegquote:Op zondag 26 april 2020 12:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
WAjongers zijn het niet gewend om een confrontatie aan te gaan of iets te moeten doen dat hen niet zint.
Giften wel, structurele inkomsten nietquote:Op zondag 26 april 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe heb je trouwens voor elkaar gekregen dat je de inkomsten zelf mag houden? In principe mag je niks bijverdienen als uitkeringsontvanger.
En structurele giften?quote:Op zondag 26 april 2020 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Giften wel, structurele inkomsten niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |