en weer een banquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik wil wel 20 euro doneren maar dan wil ik de belofte dat hij mij nooit banned of een time-out geeft of equivalent.
jij tochquote:
Ow dat zie ik zelf niet vandaar. Oke..quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
jij toch
Ineens waren je berichten weg
Nee Marco TM van die gekke filmpjes die hier gepost werden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een Marco die hier ook zat of wil je gewoon je hart luchten? Bedoel dat mag altijd natuurlijk
Nee hoorquote:
Zo is dat Brad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee hoorJij belooft iets. Ik zeg dat ik je unban zodat je kan testen dat ik je écht unbanned hebt. Jij komt vervolgens niet na wat je beloofd, dan krijg je weer een ban. Het leven kan zo simpel zijn man.
Ja ik heb geen creditcard en geen paypal, ik ken ook niemand in mijn omgeving die dat heeft, paypal voor marktplaats een enkeling denk ik maar okequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee hoorJij belooft iets. Ik zeg dat ik je unban zodat je kan testen dat ik je écht unbanned hebt. Jij komt vervolgens niet na wat je beloofd, dan krijg je weer een ban. Het leven kan zo simpel zijn man.
Braadgod met de Banhamer!quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De omzet was goed zo te horenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
Wel lekker al die superchats vanavond
quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:03 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
De omzet was goed zo te horen
De Hilversumse bezorgdiensten gaan een gouden week tegemoetquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:03 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
De omzet was goed zo te horen
Staat gewoon tussen zn uploadsquote:
Oke thanks, ik ging naar vanwege pagina 3 hier vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |