Hij had dezelfde uitspattingen als Braddiequote:Op zaterdag 25 april 2020 18:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Effe paar filmpjes van die MarcoTM gekeken maarre ... Zo te zien minimaal 200 kg, roken, bakvet eten; valt me nog mee dat ie het 51 jaar heeft uitgehouden
Gezellig, ik ben van de partij. Ik kan je stream niet vinden, zou je een linkje kunnen plaatsen?quote:
HEt is nog geen 20:00quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben van de partij. Ik kan je stream niet vinden, zou je een linkje kunnen plaatsen?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gezellig, ik ben van de partij. Ik kan je stream niet vinden, zou je een linkje kunnen plaatsen?
Leukquote:
ik ben er ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Marco die hier ook zat of wil je gewoon je hart luchten? Bedoel dat mag altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Marco zat jaren terug op het autisme forum waar ik toen kwam. Hij had binnen een week ban. Ik heb toen nog ff contact gehad maar hij ging steeds gekkere dingen doen op youtube, op zich best een aardige kerel maar zwaar depressief. Misschien maar beter ook dat hij is overleden want hij echt een leuk leven had hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |