Kloojo lieten me niet eruit voor een sanitaire stop dus heb tegen de muur gepist.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende: [..] de boterham van de vorige klant lag er nog
![]()
zit toch zon wc in de cel?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kloojo lieten me niet eruit voor een sanitaire stop dus heb tegen de muur gepist.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die ook even kennis laten maken met Vincent
[ afbeelding ]
Moest je ook je riem en veters inleveren?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kloojo lieten me niet eruit voor een sanitaire stop dus heb tegen de muur gepist.
ja dat moest ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je ook je riem en veters inleveren?
Jep.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je ook je riem en veters inleveren?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
ik vroeg bij het inchecken om een kamer met zeezicht. Waren ze geïrriteerd
zeker ook vegan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hooggevoelig ook met nieuwe tijd en indigo en sterren en wolken enzo
ja niks.quote:
Oh die in Amerika heb ik ook eens gehad... ervaring op zich dat je nog net niet een pistool in je nek hebt staan. En ik ben altijd de klos bij borderpatrol als ik alleen reis. Kan ik daar weer zitten wachten tussen alle kansloze figuren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben alleen maar een keertje staande gehouden door de Gendarmerie en US Park Ranger, beide keren voor te hard rijden. Die in Frankrijk was wel terecht, plankgas over het straatgedeelte van Le MansDie in de VS verveelden zich gewoon omdat er niemand was en ik 5 mijl te hard reed
.
wtfquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks.
was in een kroeg waar een inval plaats vond en ik had geen legitimatie bij mij. Heb eerst 2 uur m et mijn armen boven mijn hoofd tegen een muur gestaan terwijl de de kroeggasten 1 voor 1 naar buiten werden gebracht.
was ik eindelijk aan de beurt, in de stress en paniek vanwege de inval, naar buiten, vroeg dat mens ook nog toen ik op de foto moest of ik even wilde lachen. kwam dus een soort van angstige glimlach uit![]()
nou ja politiebusje in en op naar het ' hotel '. Waar ik na 4 uur daar gezeten te hebben doorkreeg dat er een knop was om contact te krijgen met de 'receptie' Hebbe ze toch maar mijn ouders gebeld om mijn paspoort te brengen.
Bleek ik ook nog es vergeten te zijn de boete te betalen later, kon ik nog voorkomen ook
Aaahhhhhhhquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niks.
was in een kroeg waar een inval plaats vond en ik had geen legitimatie bij mij. Heb eerst 2 uur m et mijn armen boven mijn hoofd tegen een muur gestaan terwijl de de kroeggasten 1 voor 1 naar buiten werden gebracht.
was ik eindelijk aan de beurt, in de stress en paniek vanwege de inval, naar buiten, vroeg dat mens ook nog toen ik op de foto moest of ik even wilde lachen. kwam dus een soort van angstige glimlach uit![]()
nou ja politiebusje in en op naar het ' hotel '. Waar ik na 4 uur daar gezeten te hebben doorkreeg dat er een knop was om contact te krijgen met de 'receptie' Hebbe ze toch maar mijn ouders gebeld om mijn paspoort te brengen.
Bleek ik ook nog es vergeten te zijn de boete te betalen later, kon ik nog voorkomen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |