abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 april 2020 @ 11:56:54 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192812224
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef nickhguitar het volgende:
Graag even een minuut stilte voor meneer Tadic. Vele tienduizenden mensen sterven, hele economieën liggen plat maar men lijkt compleet voorbij te gaan aan het feit dat zich op de achtergrond van dit alles een veel groter probleem aandient. Deze legende van Southampton krijgt niet de titel waar hij naar eigen zeggen zoveel recht op heeft.

Ik moet zeggen dat de hele corona toestand me nooit zoveel deed, maar dit opent wel mijn ogen zeg.
Probeer dit maar niet weer Nickgitaar.
pi_192812250
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 11:45 schreef aTypisch het volgende:
Stelling: klaasweetalles maakt nog betere punten dan nickhguitar :)
waar is klaas
pi_192812251
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

vreemd hè een sportman die wil winnen, je zou bijna denken dat het daar niet om gaat in de sport.
Het gaat nu even niet om de sport, dat moge duidelijk zijn toch? Vrijwel iedereen moet water bij de wijn doen, Ajax gaat volgend jaar gewoon weer de CL in en dan gaat meneer Tadic zeuren dat hij z'n titeltje niet krijgt :') Net alsof het al een zekerheid was ofzo,wat een gezeik. En dan ook gewoon met termen als 'dit is een ramp' :D Dan ben je echt mijlenver verwijdert van de werkelijkheid hoor.
  zondag 26 april 2020 @ 12:00:07 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192812259
Nick presteert het in een post met open deuren wederom om de plank compleet mis te slaan.
pi_192812265
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

en dan gaat meneer Tadic zeuren dat hij z'n titeltje niet krijgt :') Net alsof het al een zekerheid was ofzo,wat een gezeik.
Volgens mij oppert hij zelfs nog een beslissingswedstrijd, dus hij jammert niet dat hij zijn titel niet krijgt maar meer dat er überhaupt geen titel komt.

Jankert.
pi_192812267
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

vreemd hè een sportman die wil winnen, je zou bijna denken dat het daar niet om gaat in de sport.
Hij mag niet echt klagen want Ajax was bezig met heel wat te verliezen :D
pi_192812275
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Probeer dit maar niet weer Nickgitaar.
Ja dan kun je er wel populair oneliners in gaan gooien, maar wat heeft zo'n titel nou voor waarde? Stel nou dat je hem gewoon halverwege cadeau zou hebben gekregen, was je dan echt blij? De competitie kon letterlijk nog alle kanten op, dan vind ik Engeland een ander verhaal. Dat is gewoon voor 99% gespeeld, hier lag echt alles nog open. Ik vind dit een hele redelijke oplossing en ik denk dat vooral de eventuele promovendi vanuit de KKD wat te klagen hebben, niet Ajax.
  zondag 26 april 2020 @ 12:02:51 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192812289
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja dan kun je er wel populair oneliners in gaan gooien, maar wat heeft zo'n titel nou voor waarde? Stel nou dat je hem gewoon halverwege cadeau zou hebben gekregen, was je dan echt blij? De competitie kon letterlijk nog alle kanten op, dan vind ik Engeland een ander verhaal. Dat is gewoon voor 99% gespeeld, hier lag echt alles nog open. Ik vind dit een hele redelijke oplossing en ik denk dat vooral de eventuele promovendi vanuit de KKD wat te klagen hebben, niet Ajax.
Goh het houdt je wel bezig he, en maar klagen dat Tadic zich druk maakt.
  zondag 26 april 2020 @ 12:03:38 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192812301
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2020 12:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij mag niet echt klagen want Ajax was bezig met heel wat te verliezen :D
:?
  zondag 26 april 2020 @ 12:05:14 #210
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_192812327
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja dan kun je er wel populair oneliners in gaan gooien, maar wat heeft zo'n titel nou voor waarde? Stel nou dat je hem gewoon halverwege cadeau zou hebben gekregen, was je dan echt blij? De competitie kon letterlijk nog alle kanten op, dan vind ik Engeland een ander verhaal. Dat is gewoon voor 99% gespeeld, hier lag echt alles nog open. Ik vind dit een hele redelijke oplossing en ik denk dat vooral de eventuele promovendi vanuit de KKD wat te klagen hebben, niet Ajax.
Maak je niet zo druk. Er gaan dagelijks weet ik veel hoeveel mensen dood en economieën liggen plat. Gaat ‘ie zich druk maken om Tadic :')
pi_192812334
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgens mij oppert hij zelfs nog een beslissingswedstrijd, dus hij jammert niet dat hij zijn titel niet krijgt maar meer dat er überhaupt geen titel komt.

Jankert.
Dat is makkelijk lullen als de kaarten al gelegd zijn. Hij wil gewoon graag de titel cadeau hebben, achteraf zeggen dat je erom had willen spelen is natuurlijk altijd makkelijk. Als hij die wedstrijd dan had verloren dan was de wereld alsnog te klein geweest voor Dusan.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Goh het houdt je wel bezig he, en maar klagen dat Tadic zich druk maakt.
Ik klaag helemaal niet dat Tadic zich druk maakt; ik vind alleen dat hij geen goed punt heeft. Mag toch? Jij bent het schijnbaar niet met mij eens, ook prima.
pi_192812338
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja dan kun je er wel populair oneliners in gaan gooien, maar wat heeft zo'n titel nou voor waarde? Stel nou dat je hem gewoon halverwege cadeau zou hebben gekregen, was je dan echt blij? De competitie kon letterlijk nog alle kanten op, dan vind ik Engeland een ander verhaal. Dat is gewoon voor 99% gespeeld, hier lag echt alles nog open. Ik vind dit een hele redelijke oplossing en ik denk dat vooral de eventuele promovendi vanuit de KKD wat te klagen hebben, niet Ajax.
Blijf erbij dat Ajax 3e zou worden, die waren bezig met een major meltdown en Feyenoord kwam ook dichterbij.

KNJB en Corona heeft ze geholpen
pi_192812346
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is makkelijk lullen als de kaarten al gelegd zijn. Hij wil gewoon graag de titel cadeau hebben, achteraf zeggen dat je erom had willen spelen is natuurlijk altijd makkelijk. Als hij die wedstrijd dan had verloren dan was de wereld alsnog te klein geweest voor Dusan.
[..]

Ik klaag helemaal niet dat Tadic zich druk maakt; ik vind alleen dat hij geen goed punt heeft. Mag toch? Jij bent het schijnbaar niet mij eens, ook prima.
Ik ben het met je eens. Tadic is een mongool.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 26 april 2020 @ 12:06:56 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192812355
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Blijf erbij dat Ajax 3e zou worden, die waren bezig met een major meltdown en Feyenoord kwam ook dichterbij.

KNJB en Corona heeft ze geholpen
_O-
pi_192812364
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

_O-
DP heeft gewoon gelijk. DP heeft namelijk nooit ongelijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_192812369
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Blijf erbij dat Ajax 3e zou worden, die waren bezig met een major meltdown en Feyenoord kwam ook dichterbij.

KNJB en Corona heeft ze geholpen
Ik denk dat Ajax alsnog wel kampioen was geworden, denk dat AZ dit niet het hele seizoen vol zou houden en Feyenoord blijft Feyenoord. Maar het boeit niet omdat het qua punten gelijk stond; alles stond nog open. Tadic is gewoon uit op cadeautjes en die krijgen ze niet ;)
  zondag 26 april 2020 @ 12:07:48 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192812370
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is makkelijk lullen als de kaarten al gelegd zijn. Hij wil gewoon graag de titel cadeau hebben, achteraf zeggen dat je erom had willen spelen is natuurlijk altijd makkelijk. Als hij die wedstrijd dan had verloren dan was de wereld alsnog te klein geweest voor Dusan.
[..]

Ik klaag helemaal niet dat Tadic zich druk maakt; ik vind alleen dat hij geen goed punt heeft. Mag toch? Jij bent het schijnbaar niet met mij eens, ook prima.
Dat mag hoor, ik begrijp allen niet waar je jezelf zo druk om maakt.
  zondag 26 april 2020 @ 12:07:54 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192812372
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

DP heeft gewoon gelijk. DP heeft namelijk nooit ongelijk.
_O-
pi_192812393
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is makkelijk lullen als de kaarten al gelegd zijn. Hij wil gewoon graag de titel cadeau hebben, achteraf zeggen dat je erom had willen spelen is natuurlijk altijd makkelijk. Als hij die wedstrijd dan had verloren dan was de wereld alsnog te klein geweest voor Dusan.
Oh oké, bedankt voor je inzicht in het brein van een speler van Ajax.

Wat ben je toch ook een waardeloze debiel.
pi_192812398
:D
  zondag 26 april 2020 @ 12:09:46 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192812402
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax alsnog wel kampioen was geworden, denk dat AZ dit niet het hele seizoen vol zou houden en Feyenoord blijft Feyenoord. Maar het boeit niet omdat het qua punten gelijk stond; alles stond nog open. Tadic is gewoon uit op cadeautjes en die krijgen ze niet ;)
ik denk dat jij niet goed geluisterd of gekeken hebt naar Tadic maar een speler die gefrustreerd is dat een prijs die hij bijna in handen had niet krijgt wat is daar nou vreemd aan.
pi_192812403
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax alsnog wel kampioen was geworden, denk dat AZ dit niet het hele seizoen vol zou houden en Feyenoord blijft Feyenoord. Maar het boeit niet omdat het qua punten gelijk stond; alles stond nog open. Tadic is gewoon uit op cadeautjes en die krijgen ze niet ;)
Ik zal je voortaan helpen :r
pi_192812426
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat jij niet goed geluisterd of gekeken hebt naar Tadic maar een speler die gefrustreerd is dat een prijs die hij bijna in handen had niet krijgt wat is daar nou vreemd aan.
Je kijkt hier te gekleurd naar gewoon weer een debiel die toevallig het shirtje van jouw club draagt. Dit is een behoorlijk vreemd interview.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 26 april 2020 @ 12:12:55 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192812438
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je kijkt hier te gekleurd naar gewoon weer een debiel die toevallig het shirtje van jouw club draagt. Dit is een behoorlijk vreemd interview.
niet met je eens hoor maar dat hoeft ook niet
pi_192812444
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat jij niet goed geluisterd of gekeken hebt naar Tadic maar een speler die gefrustreerd is dat een prijs die hij bijna in handen had niet krijgt wat is daar nou vreemd aan.
Welke prijs had hij precies bijna in handen dan? Ik zou het echt bizar vinden wanneer ze in de BPL beslissen om Liverpool geen kampioen te maken, die stonden echt 4 straatlengtes voor op alles en iedereen maar dat was hier toch niet het geval? We hadden nog heel wat wedstrijden te gaan en ze stonden in punten gelijk.

Als Ajax overigens wel kampioen was geworden was hij mij ook om het even geweest, maar dat Tadic nu gaat zeuren dat hij z'n titeltje niet krijgt vind ik gewoon raar. Dat zou echt een cadeautje zijn geweest gebaseerd op niet veel meer dan lucht (ja, dat kleine beetje verschil in doelsaldo wellicht op 50% van de competitie).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')