Dat is juist het gekke. Ik vind het best geinig om te zien maar dit is zo'n dingetje waar je echt goed over nagedacht moet hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:41 schreef SQ het volgende:
Was laatst ook een topic over:
LIF / Als man oorringen in tunnels dragen
En je hoeft het natuurlijk niet mooi te vinden, maar je hoeft ook niet te reageren.
Mwah, TS heeft het over tunneltjes van een centimeter he, niet over ontbijtborden in zijn oorlel. Ik denk dat dat niet zo heel drastisch isquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is juist het gekke. Ik vind het best geinig om te zien maar dit is zo'n dingetje waar je echt goed over nagedacht moet hebben.
Meiden die dat hebben samen met een tongsplitquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Beetje passé dit. Stretchers in je neus of wang is helemaal de shit nu.
Gewoon doen TS.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:38 schreef GeneralRadek het volgende:
Als ik ze ooit zat ben kan ik ze laten hechten. Dus al die zorgen over mijn toekomst zijn niet nodig.
Die oorlellen hangen straks op de grondquote:
Mijn vriendin heeft dit ook, 10mm en afwisselend tunnels of pluggen. Mensen schenken er niet eens aandacht aan, ziet er met die diameter nog gewoon uit als normale oorsieraden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:52 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Verder ben ik ook vaak extern bij klanten te vinden. Niet een keer ben ik scheef aangekeken.
Sidenote: Ik heb tunnels van 1 centimeter, bij extern bezoek doe ik wel dichte pluggen in, geen fancy pancy rare tunnels of pluggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop