Da's de club.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat plaatje in de op is hopelijk niet de skybar
Nee dat is gewoon na de bingo.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook bejaard.quote:
Ziet eruit als een gare dansschool, volgens mij hebben we die nietquote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
"anders kom je nooit aan een fatsoenlijke man"quote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog net van de generatie dat je het ‘moest’ leren
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstepquote:Op donderdag 23 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"anders kom je nooit aan een fatsoenlijke man"
Waarom moest je dan gelijk laminaat leggenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstep
Bij mij werd er gezegd, ja dan sta je maar voor lul op je bruiloft als je de openingsdans moet doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstep
Het was vooral een soort van 'de kroeg in' voor we de kroeg in mochten.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog net van de generatie dat je het ‘moest’ leren
Ohhh ja... ik heb dus echt in het begin een legio van ‘die’ bruiloften gehadquote:Op donderdag 23 april 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij werd er gezegd, ja dan sta je maar voor lul op je bruiloft als je de openingsdans moet doen.
Je eerste broekvingerlesquote:Op donderdag 23 april 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was vooral een soort van 'de kroeg in' voor we de kroeg in mochten.
Laatste keer dat ik trouwde was met metalfolkband op de binnenplaats van een kasteel en ik was toen in de middag al zo dronken als een tor dus yolo.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ja... ik heb dus echt in het begin een legio van ‘die’ bruiloften gehad![]()
![]()
Bezocht dan hč....
Ja, twee jaar later mocht ik de kroeg in.quote:
Wij hadden een vreetbarbeque dus geen geouwehoer met openingsdansen en stijldans geneuzel.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik trouwde was met metalfolkband op de binnenplaats van een kasteel en ik was toen in de middag al zo dronken als een tor dus yolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |