abonnement Unibet Coolblue
pi_194456818
Hou het simpel. Spreek in het begin af dat je single bent en single blijft. Start bv met 2 maal p week sex incl een prettig sociaal contact.

Als die ander akkoord gaat en die ander wil wat later in jouw ogen meer, dan heb je daar maling aan, het is zijn probleem. Niet de jouwe.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194456826
Ik voel mij inderdaad misschien toch te verantwoordelijk voor zijn gevoel. Terwijl hij zelf
uiteraard akkoord gaat met een alleen seks relatie.
Dit is in begin ook wel zo uitgesproken maar hij ging ineens anders doen.
Eerst vond ik die aandacht wel leuk maar realistisch gezien wil ik geen relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194456885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:52 schreef Avianflu het volgende:
Ik voel mij inderdaad misschien toch te verantwoordelijk voor zijn gevoel. Terwijl hij zelf
uiteraard akkoord gaat met een alleen seks relatie.
Dit is in begin ook wel zo uitgesproken maar hij ging ineens anders doen.
Eerst vond ik die aandacht wel leuk maar realistisch gezien wil ik geen relatie.
Gewoon op het rode knopje 'NEXT' drukken.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194456951
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 12:57 schreef cempexo het volgende:

[..]

Gewoon op het rode knopje 'NEXT' drukken.
Love it, haha.
Van vriendinnen krijg ik altijd van dat over geanalyseerde advies.
Heb hem net geappt of hij zin heeft. Als hij weer vreemd doet ga ik maar recht voor zijn raap vragen of hij de huidige afspraak nog ziet zitten.
Anders moet ik er maar mee kappen inderdaad, een scharrel zou mij niet zoveel kopzorgen moeten geven.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Love it, haha.
Van vriendinnen krijg ik altijd van dat over geanalyseerde advies.
Heb hem net geappt of hij zin heeft. Als hij weer vreemd doet ga ik maar recht voor zijn raap vragen of hij de huidige afspraak nog ziet zitten.
Anders moet ik er maar mee kappen inderdaad, een scharrel zou mij niet zoveel kopzorgen moeten geven.
Ik snap niet helemaal waar de kopzorgen zitten. Wat doet hij anders? Het blijft voor mij een beetje vaag.

Doet hij te aanhankelijk ofzo?
pi_194457069
Mannen willen gewoon neuken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194457103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waar de kopzorgen zitten. Wat doet hij anders? Het blijft voor mij een beetje vaag.

Doet hij te aanhankelijk ofzo?
Nou ja, aantrekken en afstoten zeg maar. Dus eerst heel aanhankelijk en dan ineens weer afstandelijk.

Terwijl het eerst gewoon ongecompliceerd was op niveau. Neuken?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:17:32 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194457125
Gewoon met je bedpartner over praten.
Je kan seks met elkaar hebben, dus je kan ook een gesprekje hebben over bedoelingen en verwachtingen.

Al dat praten met anderen over wat iemand wel of niet zou voelen/denken heeft toch geen zin.
Enkel dat persoon kan daar een antwoord op geven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194457142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou ja, aantrekken en afstoten zeg maar. Dus eerst heel aanhankelijk en dan ineens weer afstandelijk.

Terwijl het eerst gewoon ongecompliceerd was op niveau. Neuken?
Waarom moeten scharrels vaak zo moeilijk gaan? Desnoods zou ik hem gewoon letterlijk die vraag stellen.

"Hoi, vanavond neuken?" Houd het bewust een beetje lomp dan is voor hem meteen duidelijk waar het om gaat.
pi_194457216
Heb hem gestuurd of hij zin heeft om langs te komen Met een eggplant erbij. Dat lijkt mij toch duidelijk genoeg....

Ik had inderdaad ook gehoopt dat scharrels minder gecompliceerd zouden gaan. Maar misschien werk ik hier onbewust aan mee.

Ik moet inderdaad ophouden met in te vullen voor hem. Het maakt verder ook niet uit wat hij van mij vind eigenlijk. Ik heb bewust iemand uitgekozen waar ik privé verder geen enkele via via binding mee heb, dus als het klaar is is het tot nooit meer ziens.

Bedankt voor jullie perspectief in ieder geval, helpt om
weer even een realistische blik te krijgen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457351
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nou ja, aantrekken en afstoten zeg maar. Dus eerst heel aanhankelijk en dan ineens weer afstandelijk.

Terwijl het eerst gewoon ongecompliceerd was op niveau. Neuken?
Dat heet paradoxaal gedrag...dat zijn geen stabiele mensen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457393
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:25 schreef Avianflu het volgende:
Heb hem gestuurd of hij zin heeft om langs te komen Met een eggplant erbij. Dat lijkt mij toch duidelijk genoeg....

Ik had inderdaad ook gehoopt dat scharrels minder gecompliceerd zouden gaan. Maar misschien werk ik hier onbewust aan mee.

Ik moet inderdaad ophouden met in te vullen voor hem. Het maakt verder ook niet uit wat hij van mij vind eigenlijk. Ik heb bewust iemand uitgekozen waar ik privé verder geen enkele via via binding mee heb, dus als het klaar is is het tot nooit meer ziens.

Bedankt voor jullie perspectief in ieder geval, helpt om
weer even een realistische blik te krijgen.
Dit is mijn huidige sexvriendin...was toen haar eerste keer bij mij...totall loss zoals je ziet :)

Vanavond vannacht morgenochtend met haar weer buiten sex...sex...sex

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457438
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Love it, haha.
Van vriendinnen krijg ik altijd van dat over geanalyseerde advies.
Heb hem net geappt of hij zin heeft. Als hij weer vreemd doet ga ik maar recht voor zijn raap vragen of hij de huidige afspraak nog ziet zitten.
Anders moet ik er maar mee kappen inderdaad, een scharrel zou mij niet zoveel kopzorgen moeten geven.
Uitnodiging: Bij Hamburg D onder de tunnel door...bij Kolding DK linksaf en daarna even bellen ;)
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457478
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:41 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dat heet paradoxaal gedrag...dat zijn geen stabiele mensen.
Maar moet een scharrel per se stabiel zijn....

Anyway, hij kon niet. Wel even de huidige afspraken opnieuw bevestigd, alleen seks. Was goed. Dus ik laat het verder maar los.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457506
Cempexo, vrijblijvend neuken betekend niet met iedereen neuken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar moet een scharrel per se stabiel zijn....

Anyway, hij kon niet. Wel even de huidige afspraken opnieuw bevestigd, alleen seks. Was goed. Dus ik laat het verder maar los.
Een scharrel moet een aangename en vernieuwende sexuele en communicatieve vreugde opleveren...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457535
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:56 schreef Avianflu het volgende:
Cempexo, vrijblijvend neuken betekend niet met iedereen neuken.
Zie mijn bijdrage onder je liggend :)
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457538
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:46 schreef cempexo het volgende:

[..]

Dit is mijn huidige sexvriendin...was toen haar eerste keer bij mij...totall loss zoals je ziet :)

Vanavond vannacht morgenochtend met haar weer buiten sex...sex...sex

[ afbeelding ]
Dude. :')
pi_194457556
Ow ok, snap je humor niet helemaal 😂. Sorry
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:00 schreef Avianflu het volgende:
Ow ok, snap je humor niet helemaal 😂. Sorry
Een scharrel moet een aangename en vernieuwende sexuele en communicatieve vreugde opleveren...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194457572
Ben maar even bezig met een Side-scharrel wat dit is echt te weinig. Wel lekker maar te weinig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:01 schreef cempexo het volgende:

[..]

Een scharrel moet een aangename en vernieuwende sexuele en communicatieve vreugde opleveren...
Nouja afgezien van wat ik hier dus heb besproken is het leuk en lekker.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:01 schreef Avianflu het volgende:
Ben maar even bezig met een Side-scharrel wat dit is echt te weinig. Wel lekker maar te weinig.
Prima toch? Als jij zin hebt in meer dan is er vast wel iemand anders die wel wil.
pi_194457684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Prima toch? Als jij zin hebt in meer dan is er vast wel iemand anders die wel wil.
Thanks, Ben nog wat nieuw in het scharrelen en zoeken waar ik mij prettig bij voel. Maar dat hadden jullie vast al wel door.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194457708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Thanks, Ben nog wat nieuw in het scharrelen en zoeken waar ik mij prettig bij voel. Maar dat hadden jullie vast al wel door.
Niets mis mee. Doe je het met of zonder condoom trouwens?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')