abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192772319
overhemden, T-shirts, onderbroeken en sokken verschoon ik elke dag. Dat lijkt me logisch, bij warme zomerdagen zelfs 2 keer.

Maar om de hoeveel dagen verschonen jullie Jeansbroeken en Hoodies ?

En voor de rijken: dragen jullie elke dag een andere maatpak? of meerdere dagen ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192772441
Jeans meestal 1-2 dagen, een enkele x3, in de winter.

Maatpak heb ik maar 2 en hoef ik nooit achtereenvolgens aan :9
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192772567
Doe bijna alles wel na 1x in de was. Pak natuurlijk naar de stomerij, en die gewoon ook 1x aan en dan weer een andere.

Zo duur zijn pakken ook weer niet trouwens, met je rijken. :').
pi_192772597
Sokken en boxershorts 1 dag
T-shirts 1 a 2
Jeans waarschijnlijk 3 a 4 behalve als het warm is
pi_192772847
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Doe bijna alles wel na 1x in de was. Pak natuurlijk naar de stomerij, en die gewoon ook 1x aan en dan weer een andere.

Zo duur zijn pakken ook weer niet trouwens, met je rijken. :').
dat klopt. Maar mensen die elke dag een maatpak dragen zijn meestal rijk.
pi_192773108
Op werk in werkkleding, thuis douchen en dan traningsbroekie en een trui. Die heb ik dan 4u tjes aan terwijl ik schoon ben. Daarloop ik gerust de hele week in de avond mee rond.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_192773197
Doordeweeks wanneer ik werk, elke dag alles. In het weekend uiteraard ondergoed elke dag, maar trui en broek heb ik dan soms 2 dagen achter elkaar aan. Mits het niet stinkt uiteraard.
pi_192773427
Ondergoed/sokken minimaal dagelijks. Overhemden en shirts meestal dagelijks. Schoenen dagelijks. Broeken tot een dag of vijf, afhankelijk van hoe warm het is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 23 april 2020 @ 21:13:50 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192773498
Onderbroek en sokken dagelijks.
Broeken en truien kan ik 2 dagen mee doen (bij normale temperaturen).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 april 2020 @ 21:14:24 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192773506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:09 schreef Jordy-B het volgende:
Schoenen dagelijks.
Hoeveel schoenen heb je?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 april 2020 @ 21:31:51 #11
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_192773762
Ondergoed en sokken 1 tot 2x per dag
Broeken en truien draag ik max. 2 dagen

Slaapkleding draag ik wel 3 tot 4 dagen, douche altijd voordat ik slaapkleding aantrek.

Hoe vaak wassen jullie beddengoed dan? Ik doe dat meestal 1x per twee weken, soms iets eerder.
Daarentegen hoor ik ook van mensen dat ze beddengoed minstens een maand op bed laten liggen, dat vind ik zelf wat minder fris.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 21:34:22 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192773798
Een pak heb ik eigenlijk elke dag aan muv weekenden, en die wissel ik wel elke 2 dagen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192774009
Ondergoed, sokken 1 dag. Verder alles 2 dagen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_192774133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:31 schreef dare_tobedifferent het volgende:
Ondergoed en sokken 1 tot 2x per dag
Broeken en truien draag ik max. 2 dagen

Slaapkleding draag ik wel 3 tot 4 dagen, douche altijd voordat ik slaapkleding aantrek.

Hoe vaak wassen jullie beddengoed dan? Ik doe dat meestal 1x per twee weken, soms iets eerder.
Daarentegen hoor ik ook van mensen dat ze beddengoed minstens een maand op bed laten liggen, dat vind ik zelf wat minder fris.
1x per week beddengoed. :9
pi_192774180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoeveel schoenen heb je?
Zeven paar, ofzo. Maar ik draag dus nooit twee dagen achter elkaar dezelfde schoenen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:14:25 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_192780150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Sokken en boxershorts 1 dag
T-shirts 1 a 2
Jeans waarschijnlijk 3 a 4 behalve als het warm is
Dit ongeveer.
Maar doorgaans wissel ik kleding als het vies is of stinkt, en dat is de ene keer eerder dan de andere keer :P
disclaimer
pi_192781837
Ondergoed dagelijks, de rest om de dag.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:31 schreef dare_tobedifferent het volgende:
Slaapkleding draag ik wel 3 tot 4 dagen, douche altijd voordat ik slaapkleding aantrek.
Naakt een optie?

quote:
Hoe vaak wassen jullie beddengoed dan? Ik doe dat meestal 1x per twee weken, soms iets eerder.
Daarentegen hoor ik ook van mensen dat ze beddengoed minstens een maand op bed laten liggen, dat vind ik zelf wat minder fris.
Ik heb katoen satijnen dekbedovertrek en hoeslakens dat gaat wel 3 weken mee.
pi_192803157
Ondergoed elke dag
Overhemden / shirts om de dag (ik hang ze meestal na de eerste dag op en draag hem 2 dagen later opnieuw), als het warm is gaat hij na 1 keer al in de was.
Jeans dag of 1-3 in de zomer, 4-5 winter.
Beddengoed 1 keer per week
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:55:06 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192803214
Ik draag altijd witte of zwarte shirts onder m’n overhemden. Daarom hoeft een overhemd echt nog niet na 1 dag in de was. Overigens doe ik de dag erna wel een ander overhemd aan, maar hang ik de andere aan een hanger op.

De ondershirts wissel ik wel dagelijks.
  zondag 26 april 2020 @ 12:34:07 #20
381420 dare_tobedifferent
Live like you die tomorrow
pi_192812660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:34 schreef Nober het volgende:
Ondergoed dagelijks, de rest om de dag.
[..]

Naakt een optie?
[..]

Ik heb katoen satijnen dekbedovertrek en hoeslakens dat gaat wel 3 weken mee.
In de zomermaanden wel ja. Maar in de wintermaanden draag ik graag een pyjama
pi_192813140
Outfit, elke twee dagen. Soms drie. Of nou ja, een broek wil ik ook wel eens vier dagen aan hebben.

Sokken en onderbroek elke dag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192813221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Sokken en boxershorts 1 dag
T-shirts 1 a 2
Jeans waarschijnlijk 3 a 4 behalve als het warm is
Dit ongeveer.
Somebody that I used to know
pi_192825794
Ondergoed elke dag, andere kleding soms ook elke dag maar nooit langer dan 2 dagen.
pi_192841956
Ondergoed 2x per dag, pyjama 1-2 dag, werkkleding 1 dag, rest van de kleding wisselt. Lang aangehad (max 2 dagen) of vlekken, direct de was in,
pi_192850677
Elke dag 2 keer schoon ondergoed.
Sokken elke dag verse
Shirt,blouse trui elke dag schone.
Broek jurkje rokje gaat ook na 1 keer dragen in de was.
Huiskleding/nachtkleding om de dag. Wij houden hier van schoon.
Beddengoed verschonen we elke week.

Snap niet dat sommigen hier meerdere dagen met dezelfde shirt of andere boven kleding lopen.
Vieslakken!
Oud zweet gaat juist stinken.
pi_192850993
Voor de mensen die 2x per dag schoon ondergoed aan doen. Hoe doe je dat dan, neem je dat mee naar je werk en dan doe je in de pauze snel even schoon ondergoed aan of hoe dan?
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 22:35:06 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_192850995
Hoezo 2x per dag schoon ondergoed?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_192851641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Doe bijna alles wel na 1x in de was. Pak natuurlijk naar de stomerij, en die gewoon ook 1x aan en dan weer een andere.

Zo duur zijn pakken ook weer niet trouwens, met je rijken. :').
Je pak iedere keer na gebruik naar de stomerij is heel slecht voor je pak en nergens voor nodig. Wol houdt zichzelf redelijk schoon dus na een keer gebruik reinigen is echt onzin....
pi_192851655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:23 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

Je pak iedere keer na gebruik naar de stomerij is heel slecht voor je pak en nergens voor nodig. Wol houdt zichzelf redelijk schoon dus na een keer gebruik reinigen is echt onzin....
doe ik zeker niet na 1x dragon hoor
pi_192851835
Voor op kantoor alles dagelijks nieuw m.u.v. broek. Dingen die niet muf ruiken kan ik dan de week daarop wel nog eens aan.

In een (thuishang)weekend regelmatig de broek/trui van vrijdag aanhouden tot zondag. Als ik plannen heb wel altijd op zijn minst een nieuw shirt/trui.

Nu met thuiswerken is het even nadenken of ik ga videobellen die dag of niet :P .
pi_192851959
Ik draag meestal 2 dagen dezelfde outfit, soms verander ik ook al na 1 dag van outfit omdat ik gewoon veel kleren heb en het leuk vind om vaak weer wat nieuws aan te doen. Overigens gooi ik mijn kleding meestal niet meteen in de was. Ik draag veel jurkjes, maar na 2 keer dragen ruiken die bij mij echt nog niet. Sowieso zweet ik erg weinig. Ik hang ze gewoon weer aan een hanger en na nog een keer op een ander moment dragen, dan gaan ze wel in de was. Verder verschoon ik mijn ondergoed natuurlijk wel elke dag. Een spijkerbroek gaat na 2-3 keer dragen in de was. Sportkleding gaat ook een 3 keer aan, voor ik ze in de was gooi.
pi_192852604
Ik draag bijna nooit twee dagen eenzelfde outfit, maar gooi ook bijna nooit (het zomerseizoen niet meegerekend) mijn kleding na een dag al in de was.

Gelukkig zweet ik niet zoveel. Topjes, truien en t-shirts probeer ik vaak een dag of 2-3 mee te laten gaan. Hemdjes die ik daaronder draag gaan wel dagelijks de was in.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 29 april 2020 @ 03:37:31 #33
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_192852688
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:08 schreef quirina het volgende:
Elke dag 2 keer schoon ondergoed.
Sokken elke dag verse
Shirt,blouse trui elke dag schone.
Broek jurkje rokje gaat ook na 1 keer dragen in de was.
Huiskleding/nachtkleding om de dag. Wij houden hier van schoon.
Beddengoed verschonen we elke week.

Snap niet dat sommigen hier meerdere dagen met dezelfde shirt of andere boven kleding lopen.
Vieslakken!
Oud zweet gaat juist stinken.
In deze tijden van afstand houden kun je rustig 2 weken in dezelfde kleding lopen. Zeker als je zorgt dat je ten alle tijden beneden wind blijft van andere mensen.
pi_192859017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:01 schreef Satijn het volgende:
Ondergoed 2x per dag, pyjama 1-2 dag, werkkleding 1 dag, rest van de kleding wisselt. Lang aangehad (max 2 dagen) of vlekken, direct de was in,
Bij mij is dat ook zoiets.
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
  woensdag 29 april 2020 @ 15:25:06 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_192859072
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef Doloris het volgende:
Ik draag meestal 2 dagen dezelfde outfit, soms verander ik ook al na 1 dag van outfit omdat ik gewoon veel kleren heb en het leuk vind om vaak weer wat nieuws aan te doen. Overigens gooi ik mijn kleding meestal niet meteen in de was. Ik draag veel jurkjes, maar na 2 keer dragen ruiken die bij mij echt nog niet. Sowieso zweet ik erg weinig. Ik hang ze gewoon weer aan een hanger en na nog een keer op een ander moment dragen, dan gaan ze wel in de was. Verder verschoon ik mijn ondergoed natuurlijk wel elke dag. Een spijkerbroek gaat na 2-3 keer dragen in de was. Sportkleding gaat ook een 3 keer aan, voor ik ze in de was gooi.
Sportkleding 3 keer? Doe jij aan meditatieve yoga ofzo?
Ik ben helemaal niet zo van alles meteen in de was enzo (Ik denk zelfs dat ik voor bepaalde mensen gerust in de categorie "vieslel" val) maar mijn sportkleding ruikt na een half uur rennen echt afschuwelijk _O-
disclaimer
  woensdag 29 april 2020 @ 15:26:45 #36
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_192859090
ondergoed en sokken gaan elke dag schoon aan. Soms wissel ik ondergoed vaker.
Bovenkleding niet langer dan 2-3 dagen. Ligt er aan of mn kleding vies is door mn kinderen of dat ik denk dat ie nog wel een dagje mee kan :P

Zo werkt het ook bij de kleding van de kinderen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_192862338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:34 schreef tetsuo-shima het volgende:
Voor de mensen die 2x per dag schoon ondergoed aan doen. Hoe doe je dat dan, neem je dat mee naar je werk en dan doe je in de pauze snel even schoon ondergoed aan of hoe dan?
's Ochtends en 's avonds? ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192867523
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:25 schreef SQ het volgende:

[..]

Sportkleding 3 keer? Doe jij aan meditatieve yoga ofzo?
Ik ben helemaal niet zo van alles meteen in de was enzo (Ik denk zelfs dat ik voor bepaalde mensen gerust in de categorie "vieslel" val) maar mijn sportkleding ruikt na een half uur rennen echt afschuwelijk _O-
Haha nee hoor, fitness en hardlopen. Maar ik ben zo iemand die na 10 km hardlopen nog amper zweet, tot irritatie van anderen waarmee ik loop. :D In de zomer wel vervelend, omdat ik dan mijn warmte niet goed kwijt kan. Ik kan ook een tijd in de sauna liggen en dan zo net een druppeltje zweet op mijn voorhoofd hebben. Overigens is het ook niet zo dat ik wel stink en het zelf niet ruik, mijn omgeving is wel van het type dat het gewoon zegt als je wel stinkt.
  donderdag 30 april 2020 @ 00:24:28 #39
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_192867746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

's Ochtends en 's avonds? ;)
Dus voordat je gaat slapen een nieuwe en dan als je weer wakker wordt weer een nieuwe? Ik snap dat je x liter zweet tijdens een nacht dus eigenlijk zou je beddengoed en pyjama's elke dag moeten verschonen, maar ondergoed? :? Eerste keer dat ik er van hoor.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 30 april 2020 @ 09:17:29 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192870107
Ondergoed elke dag, overhemden na een paar keer dragen (ik draag ondershirts erbij, die gaan wel na één dag in de was), T-shirts en polo's na één keer dragen, jeans.....hele goede vraag, daar heb ik geen vast stramien voor, meestal als ik een keer denk dat die wel een wasje kunnen gebruiken. Heb zes paar die ik elke dag wissel dus niet dat ik een hele week in dezelfde jeans rondloop.
pi_192893284
ondergoed en sokken dagelijks, en na het sporten nog een keer extra. t-shirt dagelijks. truien en broeken draag ik meestal 2 of 3 keer, maar vaak niet achter elkaar. Hangt er bij truien ook een beetje vanaf. Op kantoor kan het warm worden, dus trek ik vesten /colbertjes vaak het grootste deel van de dag uit.
pi_193073961
Vroeger liep ik gerust dagenlang met dezelfde broek en dat was prima. Nu dagelijks alles schoon. Behalve een trui dat kan vaak wel iets langer.

Het hangt van zoveel dingen af.
Leeftijd. Hoe erg je zweet. Hoe actief je bent. Winter zomer.
Stof van de kleding. Veel spul tegenwoordig is een mix met plastic, acryl, polyster etc ja dat gaat snel ruiken.

Kleding die ik alleen thuis draag bijv. een vest die draag ik meerdere dagen.
pi_193241140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:24 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dus voordat je gaat slapen een nieuwe en dan als je weer wakker wordt weer een nieuwe? Ik snap dat je x liter zweet tijdens een nacht dus eigenlijk zou je beddengoed en pyjama's elke dag moeten verschonen, maar ondergoed? :? Eerste keer dat ik er van hoor.
Ik doe dit op warme dagen weleens, maar das dan meer omdat ik me 's avonds ff afspoel onder de douche, en het dan prettig is erna schoon ondergoed aan te doen.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 19:04:29 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193244516
Tshirts dagelijks. Soms 2x ivm fietsen+tas en nat van zweet
Trui/vest kan wel twee dagen mee.
Ondergoed dagelijks en soms 2x
Broek/jeans 3 dagen ongeveer
Beddengoed wekelijks
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_193260241
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik draag altijd witte of zwarte shirts onder m’n overhemden. Daarom hoeft een overhemd echt nog niet na 1 dag in de was. Overigens doe ik de dag erna wel een ander overhemd aan, maar hang ik de andere aan een hanger op.

De ondershirts wissel ik wel dagelijks.
Mijn vader deed/doet dat ook, ik word nu altijd een beetje nostalgisch van overhemden op een hanger bij het raam 😅

Ik gooi shirts, bloesjes en slips natuurlijk aan het eind van de dag in de was. Mouwloze hemdjes en jurkjes wil ik soms nog wel een tweede dag dragen (niet haten maar ik ruik eraan om te kijken of het kan). Losse truien soms een derde dag (ruik ik ook aan sorry). Broeken hebben eigenlijk geen regel... gewoon als ik het niet fris meer vind, dat hangt van mijn activiteit en het weer af. Ook van de dag in de maand, want van ovuleren krijg je natte vlekken en ik wil geen inlegkruisjes dragen 🙃 Slaapkleding ook tot het niet meer fris is, ik douche in de avond dus dat kan 3-6 dagen zijn.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_193260325
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef tstile het volgende:
Vroeger liep ik gerust dagenlang met dezelfde broek en dat was prima. Nu dagelijks alles schoon. Behalve een trui dat kan vaak wel iets langer.

Het hangt van zoveel dingen af.
Leeftijd. Hoe erg je zweet. Hoe actief je bent. Winter zomer.
Stof van de kleding. Veel spul tegenwoordig is een mix met plastic, acryl, polyster etc ja dat gaat snel ruiken.

Kleding die ik alleen thuis draag bijv. een vest die draag ik meerdere dagen.
Dat plastic spul inderdaad! Heb helaas twee bloesjes van polyester van toen ik nog geen etiketjes las. Ik weet niet hoe het werkt, misschien houden bacteriën van zuurstofarme okselholtes...? Als ik geen anti-perspirant draag dan ruik ik aan het eind van de dag naar haring met die krengen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_193267101
Is dit zo'n topic waar mensen met smetvrees gaan patsen met hoevaak hun wasmachine per week draait?

Behalve ondergoed elke dag, heb ik geen vaste hoeveelheid dagen voor wanneer iets in de was moet. Dat ga je toch niet bijhouden? :')
Wanneer ik het onrein acht, gaat het de was in, of het nou na 1x dragen is of 5x.
pi_193267418
Kleed me echt belachelijk vaak om (sowieso bij thuiskomst) dus heb ook bergen wasgoed. Als ik iets maar even heb gedragen (boodschappen doen ofzo) dan doe ik het wel nog een keer aan maar over het algemeen is een hoge wasmand in dit huis binnen een dag alweer vol. :')

Pak non stop schone theedoeken en vaatdoeken ook. 1 keer iets schoonmaken of afnemen en het belandt in de was.

[ Bericht 23% gewijzigd door 00wildchild op 23-05-2020 00:18:15 ]
pi_193270660
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:35 schreef Karina het volgende:
Hoezo 2x per dag schoon ondergoed?
's morgens en 's avonds dat doe ik.
pi_193337590
Elke dag dezelfde trui is vies. Op het werk doen ze dat weleens en ik ruik ze.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')