ramenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een halfuur geleden werd ze nog lekker genoemdquote:
niet geklikt copyright @haags_kwartiertjequote:
Door iemand andersquote:Op donderdag 23 april 2020 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een halfuur geleden werd ze nog lekker genoemd.
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke net![]()
![]()
We kwamen het iets te enthousiaste hondje van de bovenburen tegen. Die wil wel met Sjefke spelen, terwijl Sjefke iets heeft van rot op.. Onze riemen kwamen in de knoei met elkaar en Sjefkes halsband schoot los en sjoef weg was Sjefke![]()
.. Gelukkig bleef ie even verder staan en stak niet per ongeluk de straat over..
O, je pa was diplomaat? Tofquote:Op donderdag 23 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn vader heeft ook zon cd kenteken gehad en maakte er heel soms ook misbruik van. Vooral in berlijn. Is hij een keer weggesleept, dus hij op hoge poten naar de polizeiBleek dat ze hem een paar straten verderop naar een gratis parkeerplaats hadden gesleept. Service wel hoor
![]()
En op schiphol kon ik altijd bij de diplomaten ingang worden afgezet
Buda doet bijna niets anders in de KSC vandaar dat er eerst Buda stond..quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms zie je het gewoon niet goed, vooral mobiel niet.
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke net![]()
![]()
We kwamen het iets te enthousiaste hondje van de bovenburen tegen. Die wil wel met Sjefke spelen, terwijl Sjefke iets heeft van rot op.. Onze riemen kwamen in de knoei met elkaar en Sjefkes halsband schoot los en sjoef weg was Sjefke![]()
.. Gelukkig bleef ie even verder staan en stak niet per ongeluk de straat over..
Maar er zit trouwens geen e in mijn username.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Buda doet bijna niets anders in de KSC vandaar dat er eerst Buda stond..![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Buda doet bijna niets anders in de KSC vandaar dat er eerst Buda stond..![]()
O ja, Amaranthe is een Zweedse Metalband..quote:Op donderdag 23 april 2020 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er zit trouwens geen e in mijn username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |