quote:
Was een pluisjequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Er zit nog een stukje pizza in je haar btw
Uncle Dani's wel. Pronto alleen als Dani's gesloten isquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:35 schreef Welvaert het volgende:
Bradge! Zou je Pronto of Uncle Dani's aanraden voor een pizza? Misschien leuk als je een soort scorestand bijhoudt betreffende de soort snack (beste pizza, kapsalon etc)
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Heb genoten van de twee nieuwe foodvlogs
Nu wachten op de kapsalon review van vanavondquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Heb genoten van de twee nieuwe foodvlogs
Misschien dat BradgeTV na de slechte vorige ervaring met bestelde kapsalon hier definitief van af is gestaptquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu wachten op de kapsalon review van vanavond
Hoe ging het deze keer met de coronamaatregelen bradge? Deed ie het nu wel goed?quote:
Fijn hequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Durmada het volgende:
Wat een prachtige verrassing op de zaterdagmiddag, twee foodreviews
Omdat het van uit hun moet komen, niet vanuit mij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Sheffield het volgende:
Waarom zeg je niks tegen de bezorgers over de Corona-maatregelen als je dat zo belangrijk vindt?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Omdat het van uit hun moet komen, niet vanuit mij.
Jij moet net zo goed afstand houdenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hou ook afstand. Ik sta bij de deur, bezorger staat bij de auto. Alleen bij het aangeven van de pizza is er contactquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij moet net zo goed afstand houden
Ah Braddie legt weer eens de verantwoording bij een anderquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor de pizza aan te nemenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik hou ook afstand. Ik sta bij de deur, bezorger staat bij de auto. Alleen bij het aangeven van de pizza is er contact
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
Jij hebt immers meer ervaring met dit soort transacties dan de gemiddelde bezorger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |