Nee, daar komt morgen een video op.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Nu je superchat hebt, laat je dat andere kanaal toch niet links liggen he?
Dit. De rest van het nieuwe seizoen wordt vanaf begin Mei uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Seizoen 1 en 2 van Rick & Morty zijn tof. Absurdistische Sci-Fi Comedy
Natuurlijk doet hij dat!quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:17 schreef phoenyx het volgende:
Is wel een eerlijke/terechte vraag Braddie, verreken je het met je inkomsten van je uitkering door het op te geven als inkomsten?
Valt dat niet gewoon onder gift dan? Dus schenkbelasting na een grote hoeveelheid?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:17 schreef phoenyx het volgende:
Is wel een eerlijke/terechte vraag Braddie, verreken je het met je inkomsten van je uitkering door het op te geven als inkomsten?
Zwart wit gezien is hij een straatmuzikant. Je doneert en vraagt tegelijkertijd een liedje aan. Je geeft dus eigenlijk geld aan een online straatmuzikant, ipv daadwerkelijk fysiek wat in zijn gitaarkoffer te smijten. Wel degelijk inkomsten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Valt dat niet gewoon onder gift dan? Dus schenkbelasting na een grote hoeveelheid?
Hij biedt immers zijn streams toch gewoon gratis aan, het is maar een hobby.
De advertentieinkomsten zou hij wel moeten opgeven, maar de donaties? Geen idee eigenlijk.
Dat denk ik ook, dat moet je dan opgeven bij de BD en UWV onder 'overige inkomsten' en wordt in mindering gebracht op je Wajong..quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:48 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zwart wit gezien is hij een straatmuzikant. Je doneert en vraagt tegelijkertijd een liedje aan. Je geeft dus eigenlijk geld aan een online straatmuzikant, ipv daadwerkelijk fysiek wat in zijn gitaarkoffer te smijten. Wel degelijk inkomsten.
Vraag je geen nummer aan, dan doneer je zodat hij zijn streams en content kan blijven maken. Wederom, inkomsten. Omdat er een tegenprestatie aan vast zit.
Dat. Plus het feit dat je niet weer met de financiele recherche te maken krijgt. Zolang jij eerlijk bent naar hen kunnen ze jou nooit (achteraf) naaien.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat moet je dan opgeven bij de BD en UWV onder 'overige inkomsten' en wordt in mindering gebracht op je Wajong..
Schiet je financieel niets mee op, maar het is toch wel goed om te doen denk ik, toch een fijne idee dat je een deel van het geld zelf hebt verdiend.
Kan aan het eind van het jaar toch? Neem aan dat die bedragen wel even apart op de rekening worden gehouden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik neem aan dat je zoiets uitzoekt voordat je ermee begint?
Ja niemand die gaat sjoemelen met extra inkomsten naast de uitkeringquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kan aan het eind van het jaar toch? Neem aan dat die bedragen wel even apart op de rekening worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |