quote:
Don't worry, be happy, rook een jonko op de beatquote:
Dankquote:Op donderdag 23 april 2020 16:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste 35 seconden was ik niet zo fan maar de rest is echt heerlijk.
Die uithaal van je stem opgevolgd met een solo.Dit is gewoon echt je ding man!
Ja, ik vind het veel leuker om die positieve reacties te lezen. Maar vind het zonde om helemaal te stoppen met dat andere kanaal en de vlogs die daar bij horen. Food reviews zijn voorlopig even klaar, maar de rest van de filmpjes zorgen toch niet voor gedoe verder?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:12 schreef diadakan het volgende:
Braddie is het voor jou ook niet leuker om positieve reacties te krijgen op je muzikale vlogs. Ipv (terecht of onterecht dat is mijn punt niet) de discussie/reacties die je aanzwengeld met de food reviews?
Straks weer lekker koken?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik vind het veel leuker om die positieve reacties te lezen. Maar vind het zonde om helemaal te stoppen met dat andere kanaal en de vlogs die daar bij horen. Food reviews zijn voorlopig even klaar, maar de rest van de filmpjes zorgen toch niet voor gedoe verder?
Advertentie van 3:55 helemaal af laten spelen om Braad te sponsorenquote:Op donderdag 23 april 2020 17:16 schreef bamibij het volgende:
RECLAMES HYPE HYPE RECLAMES
Hoeveel al verdiend?
Met een fles wasmiddel als dessert?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:33 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
1 kommetjes noodles voor dit topic
N I C E!!!quote:
Mis jij ook de end-toets op zo'n Asus?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:33 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Stickers op je laptop laten zittenquote:Op donderdag 23 april 2020 17:33 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel verdien je met een reclame op YT voor je filmpje? euro per keer dat het bekeken wordt?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Advertentie van 3:55 helemaal af laten spelen om Braad te sponsoren![]()
Braad die daardoor in de toekomst naar de Admiraal kan roadtrippen in een Tesla
Was dat maar zo'n feestquote:Op donderdag 23 april 2020 18:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je met een reclame op YT voor je filmpje? euro per keer dat het bekeken wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |