Bestel dan een kapsalon voor hem, maar dan van een ander restaurant.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nice! Alleen wel jammer dat het 2x pronto isHad eigk wel een ander restaurant willen zien
Lol. Maar misschien moet bradge iets eten wat wel voedZaam is?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bestel dan een kapsalon voor hem, maar dan van een ander restaurant.
Er zit sla, komkommer en tomaat op.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Lol. Maar misschien moet bradge iets eten wat wel voedZaam is?
Ja faalquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Goede pizza lekker krokant, 1 zin ervoor: pizza is wel wat slap
![]()
Bradge wat een top review.
![]()
Maar was hij nou krokant of slap?
Doe t lekker zelfquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bestel dan een kapsalon voor hem, maar dan van een ander restaurant.
Wel als je daarnaast gaat bedelen op youtubequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit er zelf ook aan te denken wahjong te nemen. Hoeveel krijg je daar nou voor tegenwoordig? 6k?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja faal![]()
De korst was lekker krokantMaar de bodem was vrij slap
En zonder? 5k? kan echt niet lager gaan dan 5k hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel als je daarnaast gaat bedelen op youtube
ja vind het wel een goeie foodreviewquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vrijdag: ik ga geen foodreviews meer maken. Krijg er teveel gezeik door
Zaterdag: wat vinden jullie van mijn nieuwe foodreview
Het is geen foodreview. Die doet hij niet meer. Dit is een normale review. Waar hij food eet. Dat is wat andersquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ja vind het wel een goeie foodreview
hij is wel goedquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen foodreview. Die doet hij niet meer. Dit is een normale review. Waar hij food eet. Dat is wat anders
Nee dan zou je gewoon moeten bedelen op Utrecht Centraalquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En zonder? 5k? kan echt niet lager gaan dan 5k hoor
kquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dan zou je gewoon moeten bedelen op Utrecht Centraal
Je bedoelt door zich vol te proppen met al dat fastfood en niet te bewegen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:58 schreef Buitendam het volgende:
Niet om vervelend te doen, want je bent een volwassen man die zelf beslissingen neemt, maar waarom zou je je gezondheid zo op het spel zetten? @:ItsTheBradgeHere
Het bewegen kan ik niet beoordelen, natuurlijk. Maar al die fastfood snap ik niet. Ik vind reviews zelf overigens wel leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je bedoelt door zich vol te proppen met al dat fastfood en niet te bewegen?
Ramptoeristquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Breaking: FB / Kritiek op oa Faux. mbt functionering als MOD in de BradgeTV - topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |