vinden niet een hoop vrouwen dat maar de taak van de man?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry maar vind het echt dom. als vrouw is het serieus je eigen verantwoording om te zorgen niet zwanger te raken als je dat niet wilt
Burgemeester tochquote:
Nee het is helemaal niemand, hij zwetst uit zijn nekquote:
Hou op met mequote:Op woensdag 22 april 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is helemaal niemand, hij zwetst uit zijn nek
Waarom weet jij het nou weer?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er maar een zijn toch maar ik ga niet zeggen wie
Eens taak van beide, beter dubbel dan nietquote:Op woensdag 22 april 2020 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vinden niet een hoop vrouwen dat maar de taak van de man?
ik vind het taak van beide hoor maar goed..
Omdat ik al 10 jaar min of meer op Fok rondhang en mijn hart en mijn kruis ook niet van steen zijn.quote:
johquote:Op woensdag 22 april 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik al 10 jaar min of meer op Fok rondhang en mijn hart en mijn kruis ook niet van steen zijn.
Passie gaat niet vaak samen met verstandig redeneren.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
nou ja aangezien de vrouw zwanger wordt denk ik toch echt dat zij er alles aan moet doen om het te voorkomen als ze het niet wilt. moet je niet de schuld op de man gaan afschuiven
ja dan is het je eigen schuld. begrijp niet hoe je zo ontverantwoordelijk kan zijn met een zwangerschapquote:Op woensdag 22 april 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Passie gaat niet vaak samen met verstandig redeneren.
Als je morgen gelijk verder gaat: in een plastic zak zo luchtdicht mogelijk draaien en op een donkere plek wegleggen. Boterhamzak Ofzo, alu folie werkt ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik die kwast met verfcleaner schoonmaken?
Tja ik wel, zoals ik al zei, passie en lust schakelen het verstand uit en misschien ook een beetje onverantwoordelijk gedrag in het algemeen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het je eigen schuld. begrijp niet hoe je zo ontverantwoordelijk kan zijn met een zwangerschap
*proest*quote:Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zeven jaar als trol, nu ben ik normaal.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zeven jaar als trol, nu ben ik normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |