Ik zit nog te wachten op de AH.quote:
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
ik op de post. krijg een nogal belangrijk aangetekend document
Ja irritant, vorige keer had ik niks te doen en stonden ze hier al om 09.15 op de stoep en nu moet ik wat doen en zijn ze er hopelijk voor 11.00 uur een keertje ...quote:
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
Ik heb m'n Joop mee hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Weinig nieuwe uitbreidingen in Foqueville. moeten we niet eens actief gaan werven, of zijn we als gemeenschap levensvatbaar inmiddels?
We moeten wel zien te voorkomen dat onze nakomelingen door inteelt over 100 jaar niet meer zindelijk zijn of zo.
ciderquote:Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik volgende week de hele week thuis zit, ga ik ook maar eens een belangrijk pakket bij beerwulf bestellen
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.quote:
cider kan altijdquote:Op woensdag 22 april 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet. Cider drink ik normaal pas als het echt zomers is.
Durf het bijna niet te vragenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n Joop mee hoor.![]()
Niet dat ik nu heel veel voortplantingszin heb ofzo.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij gewoon je edele stamboekzaad binnengaats houdt zal het voor de rest wel loslopen
Lol.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragenmaar wat heb je aan?
is uitverkochtquote:Op woensdag 22 april 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ciderwinkel.nl/toch-op-reis-ciderpakket.html
Lekkerquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.
Zwart jurkje. Zit een spinnenwebdetail op de rug, verder niet heel bijzonder.
Als ik wat meer ambitie had, zou ik misschien ook wat hoger in de boom zitten en zelf die keuzes kunnen maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm herkenbaar maar dan zou ik alsnog de stekker eruit trekken.
Ik kan gelukkig aan cherry picking doen qua projecten, dingen die me niet aanstaan die doe ik ook gewoon niet, dat is beter voor iedereen.
Enige wat me echt tegenstaat is dat ik viermaal per jaar in zo'n blije stuurgroep zit die nieuwe diensten op de markt verkend, dat klinkt heel erg leuk en boeiend maar dat is het niet.
kan je aanraden om eens zo'n pakket te doen. is idd nu uitverkocht maar goed, iets om in t oog te houdenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is uitverkocht
daarbij kom ik qua ciders vaak niet verder van de typische zuip brit: Bulmers, Magners, Coopers.
In een groot glas met wat ijsklontjes
schroevendraaier en rondom rond blijven gaan..niet op 1 plek blijven kuttenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
grootste uitdaging hier is altijd die verfpotten openkrijgen
Dan hebben we over 100 jaar allemaal een centenbakje en hemofiliequote:Op woensdag 22 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |