abonnement Unibet Coolblue
pi_7933971
Ik zie ook nog op tegen mijn gesprek morgen ..
pi_7933999
ik zie heel erg op tegen de begravenis van mijn oom...
dan wil ik zelf niet huilen...maar dan gaat iedereen huilen...
pi_7934247
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
Owja Juss, zaterdag is de begravenis....
Sterkte, ga je alleen met familie of neem je nog vriendin mee?
pi_7934282
volgende week ga ik met Rtificial mee naar de begrafenis van een nichtje van zijn oma. zij is op een mooie leeftijd overleden en al ken ik haar niet, ik ben toch aangetrouwd en vind dat het hoort dat ik mee ga.

ik zie er niet tegenop, vind het alleen vreemd; het is de eerste begrafenis sinds mijn vader is overleden 10 jaar geleden.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7934310
Gecondoleerd Isjuh, en DarkElf ..
pi_7934321
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:46 schreef Wolkje het volgende:
Gecondoleerd Isjuh, en DarkElf ..
tsjah hoeft niet ofzow, ik ken haar niet, ga meer mee uit respect voor de familie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7934338
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:43 schreef juss het volgende:

[..]

Sterkte, ga je alleen met familie of neem je nog vriendin mee?


alleen met familie...volgens mij gaat het ook niet heel druk worden (buiten familie om) aangezien hij in besloten kring begraven word...maarja ander heb je al gauw 100 mensen op die begravenis
alleen van onze kant zijn het der al ong 50....

en dankje juss

pi_7934422
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:48 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

alleen met familie...volgens mij gaat het ook niet heel druk worden (buiten familie om) aangezien hij in besloten kring begraven word...maarja ander heb je al gauw 100 mensen op die begravenis
alleen van onze kant zijn het der al ong 50....

en dankje juss


Youre welcome
En als je moet huilen, gewoon laten gaan.
Vorig jaar overleed de moeder van een vriendin van mij waar ik al vanaf heel jonge leeftijd kwam. Ik riep van te voren steeds dat ik niet ging huilen, nee ik had geen zakdoekjes nodig..
Vervolgens kwam ik in de kerk, had 't boekje in de hand en moest al huilen..
Soms is 't goed om even te huilen, bovendien ben je met mensen die allemaal om hem rouwen. .
pi_7934458
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:53 schreef juss het volgende:

[..]

Youre welcome
En als je moet huilen, gewoon laten gaan.
Vorig jaar overleed de moeder van een vriendin van mij waar ik al vanaf heel jonge leeftijd kwam. Ik riep van te voren steeds dat ik niet ging huilen, nee ik had geen zakdoekjes nodig..
Vervolgens kwam ik in de kerk, had 't boekje in de hand en moest al huilen..
Soms is 't goed om even te huilen, bovendien ben je met mensen die allemaal om hem rouwen. .


ja dat is zo, maar ik heb al teveel gehuild de laatste dagen...
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:58:07 #35
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7934504
Ik voel me lekker, goed, mooi, fijn, en alles

Hmm, lekker ff ontspannen vanavond, en morgen weer verder met leren..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7934738
Moe, alleen, gaar, op.
Therapie was zwaar en intensief, te meer omdat ik vandaag aan de beurt was voor cognitieve therapie, een zwaar en intensief onderdeel van de groepstherapie.

Na therapie lekker even wat boodschapjes gedaan met Juup© en nu mijn mail doorgelezen.

Pffffffffffffffffff. Ik ben blij dat de therapie er voor mij weer een aantal dagen op zit!

#geen
pi_7934745
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 46

Ik ben erg opgelucht over vandaag


Dat is goed gegaan hé meis?
#geen
pi_7934774
Raccoon sterkte, Wolkje een dikke kus

Meer energie heb ik nu niet voor een langere reply, sorry

#geen
  donderdag 16 januari 2003 @ 18:21:43 #39
22259 Fogerty
slapende account
pi_7934872

Dit is een bijzonder goede dag Op het werk was het leuker dan ooit tevoren, op het hilarische af. Het is droog en niet glad, dus kon ik lekker even een eindje gaan hardlopen. Nu een lekker warme douche, dan de pasta met gorgonzolasaus klaarmaken die ik nog over heb van het etentje van gisteren, en dan wat erg leuke telefoontjes plegen.

Of gewoon kort gezegd: prima

Hieperdepiep hoera!
pi_7934968
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 18:21 schreef Fogerty het volgende:

Dit is een bijzonder goede dag Op het werk was het leuker dan ooit tevoren, op het hilarische af. Het is droog en niet glad, dus kon ik lekker even een eindje gaan hardlopen. Nu een lekker warme douche, dan de pasta met gorgonzolasaus klaarmaken die ik nog over heb van het etentje van gisteren, en dan wat erg leuke telefoontjes plegen.

Of gewoon kort gezegd: prima


Leuk om te horen

En pasta met gorgonzolasaus is

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Nerd met benen donderdag 16 januari 2003 @ 19:29:27 #41
18073 miss_bleu
pi_7936341
En weer open

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 19:37]

pi_7936605
Goed , vanochtend belde Dennis me en is alles uitgepraat na aanleiding brief , we hebben besloten wel contact te houden maar minder , en hij heeft aangegeven dat als ik in paniek ben hem altijd kan bellen . Het lucht erg op zet zo de brief en reactie op de brief in r&p
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7937690
-edit- is dit nodig

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:02]

Wittgenstein
pi_7937790
-edit- laat maar gaan

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:03]

We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:40:48 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7937946
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:38 schreef Koekepan het volgende:
-edit- Ik neem aan dat ze weet wat ze doet, les lezen heeft geen zin
Kappen nou
Bemoei je eens wat minder met een ander joh, als zij het zo wil doen, is dat haar zaak.

Ik voel me prima na een hazeslaapje dat ik hard nodig had

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:04]

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7937980
-edit- tis wel weer genoeg geweest

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 16-01-2003 22:05]

We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7938020
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bemoei je eens wat minder met een ander joh, als zij het zo wil doen, is dat haar zaak.
Dat zie je verkeerd. addicted_to_jellybeans zoekt hier de bevestiging dat ze helemaal niet zielig en triest is, ook al doet ze dat door te zeggen dat ze diep in de problemen zit. Door een (internet-)relatie met andere mensen op te bouwen die in dezelfde situatie zitten, hoeft ze zichzelf niet meer voor haar problemen te schamen en zal ze dus ook op generlei wijze de motivatie ervaren er wat aan te doen.
Wittgenstein
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:44:40 #48
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_7938039
Voel me ziek, heb een kaakontsteking en weet niet meer waar ik het moet zoeken van de pijn

Ben helemaal high van de pijnstillers, maar de pijn blijft

moeje ook nog een pepernoot?
pi_7938051
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Tuurlijk jongen ga jij maar lekker voor psycholoog studeren , jij kent me alleen van online dus op basis daarvan kan nog geen diagnose of oordeel over me vellen .
En de mensen die positieve feedback leveren kunnen dat wel? Die zien de zaken nog veel vervormder.

[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 16-01-2003 23:48]

Wittgenstein
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:45:05 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7938054
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:43 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. addicted_to_jellybeans zoekt hier de bevestiging dat ze helemaal niet zielig en triest is, ook al doet ze dat door te zeggen dat ze diep in de problemen zit. Door een (internet-)relatie met andere mensen op te bouwen die in dezelfde situatie zitten, hoeft ze zichzelf niet meer voor haar problemen te schamen en zal ze dus ook op generlei wijze de motivatie ervaren er wat aan te doen.


Nou en. Doe dat in addicted's topic over die brief dan, ga niet hier lopen slowchatten. Als je hem niet kunt vinden: Brief en reactie
Succes.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')