Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesga het in 2 dagen doen want krijg niet alles naar binnen
Huehuehuequote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe bedoel je krijg niet alles naar binnen.
Oh je hebt de kans gemistquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben ze een olievat op je stoep gezet?
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
dacht 12 uur?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang moet de olie intrekken eigenlijk?
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.quote:
Welke kans?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huehuehue
[..]
Oh je hebt de kans gemist
hoe lang dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het moet wel even een paar dagen uitharden en opdrogen hoor, zou er niet te snel weer gelijk dingen opzetten.
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'quote:
En dat doen ze dus ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat mag in nl niet eens (meer dan 2 dagen achtereen).
Als TT?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Bitterbal krijgt niet alles naar binnen'
Hoef het toch niet uit te gaan leggen he, want daar ga ik niet aan beginnen
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
. Droging duurt ongeveer 12 uur bij een goede ventilatie en luchtvochtigheid. De tweede laag kan aangebracht worden, bij renovatie is één laag op het schoongemaakt oppervlak in de regel voldoende. Laat de tweede laag ook minstens 12 uur drogen
Nee joh laat je niks wijsmaken.quote:
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tevens werkt het ziekenhuispersoneel al 12 uursdiensten.
Dat hebben mijn ouders ooit gepresteerd met hun parketvloer. Toen hebben we drie dagen boven gebivakkeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk om niet een te dikke laag te willen aanbrengen, dan duurt het drogen gelijk een heel stuk langer en kan het blijven 'plakken'.
Mis ook allesquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft vaak zat foto’s gepost hoor
Ik laat me niks wijsmaken. Kijk maar eens naar Frontberichten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh laat je niks wijsmaken.
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)n-mogelijk~b1a35242/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |