abonnement Unibet Coolblue
pi_192743542


Valorant is een in 2020 uitgebrachte, gratis te spelen multiplayer FPS ontwikkeld door Riot Games. Het spel werd in oktober 2019 aangekondigd onder codenaam Project A. Het wordt uitgebracht in de zomer van 2020 voor Microsoft Windows, met een gesloten bèta die op 7 april 2020 werd gelanceerd.

Stijl
In Valorant nemen twee teams van elk vijf spelers het tegen elkaar op, waarbij zij de rol aannemen van agents die over unieke vaardigheden beschikken. Daarbij wordt gebruik gemaakt van een economisch systeem om wapens en vaardigheden te kopen.

In de klassieke modus moet het aanvallende team een bom, de Spike genaamd, op een bepaalde plek plaatsen. Als het aanvallende team de Spike met succes beschermt en tot ontploffing weet te brengen, wint het de ronde en verdient het een punt.

Als het verdedigende team de Spike met succes onschadelijk weet te maken of als de 100 seconden durende timer afloopt alvorens de bom is geplaatst, wint het verdedigende team de ronde en krijgt het een punt.
Als de aanvallers alle verdedigende teamleden elimineren, winnen ze een ronde. Het eerste team dat het merendeel van de 25 rondes wint, wint de wedstrijd.

Er zijn momenteel tien bekende agents in Valorant. Agents hebben elk speciale vaardigheden, die ofwel voor rondes worden gekocht of zijn verdiend door middel van eliminatie in het spel.

Hoe kom ik in de beta?
1) Registreer een Riot account.
2) Link je Riot account met je Twitch account.
3) Bekijk een VALORANT stream en wacht op een drop.

Officiële website
Twitter
Twitch
Reddit
  Eindredactie Games woensdag 22 april 2020 @ 09:47:07 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_192747440
Nette OP. Speel je zelf al TS?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_192754041
https://www.osnews.com/st(...)w-hit-game-valorant/

Ik zou het niet installeren met dit soort praktijken. We beloven echt dat wij daar geen misbruik van maken en dat derden ook absoluut geen toegang kunnen krijgen... :')
Powered by Janetje®
pi_192756681
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 09:47 schreef 2dope het volgende:
Nette OP. Speel je zelf al TS?
Ja, ik had op de tweede dag al een drop.

Enige wat tot nu toe tegenvalt is de niet al te strenge matchmaking. Het niveauverschil in lobbies is meestal groot dus het is nog even wachten op ranked.
pi_192885552
vandaag ranked , mensen die willen teamen
pi_193025085
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
https://www.osnews.com/st(...)w-hit-game-valorant/

Ik zou het niet installeren met dit soort praktijken. We beloven echt dat wij daar geen misbruik van maken en dat derden ook absoluut geen toegang kunnen krijgen... :')
ondertussen mensen waarbij hun pc bijna naar de klote gaat erdoor.

is gewoon een rootkit inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')