is dat helemaal kort?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga toch 2 mm op mijn haar doen.
Wat heb je normaal voor kapsel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bedoelt 2mm haar op je hoofd. Nu lijkt het of je er 2mm bij doet..quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is haagsiaansquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt 2mm haar op je hoofd. Nu lijkt het of je er 2mm bij doet..
Hahahaquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt 2mm haar op je hoofd. Nu lijkt het of je er 2mm bij doet..
Ja wat dan, planten toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de bestelling die weken geleden al gedaan was :p
Netjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik draag momenteel een pet op het werk. Het is nu zo warrig dat het niet representatief is om zonder pet te werken..
TMIquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die tondeuse scheert ook goed zakhaar weg zeg. De tering.
jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooja, jij bent echt je eigen Koh Pan Ngan aan het maken hč.
Eergisteren was het nog oerwoud of wat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ingevlochten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eergisteren was het nog oerwoud of wat?
had tijd terug stiekem nog hoop dat eind zomer ik er misschien wel heen kon maar dat gaat hem niet worden. waarschijnlijk volgend jaar al niet eensquote:
Awesomequote:Op dinsdag 21 april 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
oh @:DR_Flash ik zit over een maand in spitsbergen..
Jawel volgend jaar zeker, najaar niet i.v.m. resterende broeihaarden en onbetaalbare vluchten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had tijd terug stiekem nog hoop dat eind zomer ik er misschien wel heen kon maar dat gaat hem niet worden. waarschijnlijk volgend jaar al niet eens
Denk je serieus dat we volgend jaar weer zo kunnen vliegen als voorheen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel volgend jaar zeker, najaar niet i.v.m. resterende broeihaarden en onbetaalbare vluchten.
September dit jaar gewoon al vaccin johquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel volgend jaar zeker, najaar niet i.v.m. resterende broeihaarden en onbetaalbare vluchten.
Beperkt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je serieus dat we volgend jaar weer zo kunnen vliegen als voorheen?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
September dit jaar gewoon al vaccin joh
Denk je nou serieus dat dat nog 1.5 jaar gaat duren? Hou op schei uit zeg.quote:
Ja zal wel een tijdje bizar zijn ja, gaat zich nog wel een beetje herstellen maar ik vrees dat het nooit meer echt goedkoop zal gaan worden, de wereld was ook wel een beetje klaar met verre reizen i.v.m. het milieu en covid-19 heeft het alleen maar erger gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar beperkt is dus bizarre prijzen voor tickets
Een vaccin maken duurt normaal gesproken meerdere jarenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat dat nog 1.5 jaar gaat duren? Hou op schei uit zeg.
wie is de wereld? Het verre reizen heeft veel mensen een inkomen gebrachtquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal wel een tijdje bizar zijn ja, gaat zich nog wel een beetje herstellen maar ik vrees dat het nooit meer echt goedkoop zal gaan worden, de wereld was ook wel een beetje klaar met verre reizen i.v.m. het milieu en covid-19 heeft het alleen maar erger gemaakt.
Zijn al 70 verschillende in ontwikkeling, waarvan een aantal al aan slaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vaccin maken duurt normaal gesproken meerdere jaren
ik las tepelsquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug is dood. Maar ik heb nog tegels.
Zucht, ok zoek maar een onderzoek op dat beweert en staaft dat er in september een vaccin kan zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las tepels.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Tepelsquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet zo doemdenken joh. Als Haags zegt komt goed, dan komt het goed.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zucht, ok zoek maar een onderzoek op dat beweert en staaft dat er in september een vaccin kan zijn.
Morgen weer een dag?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
15 tot 20 jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vaccin maken duurt normaal gesproken meerdere jaren
Wat kan er gebeuren tot 22:30?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet vanavond weer stand-by zijn tot 22.30
dat hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet vanavond weer stand-by zijn tot 22.30
September al hoor, net 4,5e maand.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, Haags kan dat in een half jaartje
Ik zelf niet nee. Wacht nou maar gewoon rustig af.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, Haags kan dat in een half jaartje
Het einde van de wereld.quote:
Aids is al deels opgelost doordat het songfestival niet doorgaat. Dus daar hoef ik niet veel voor te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Joeh Haags als je dan toch bezig bent in je laboratoriumpje los dan ook even AIDS, Malaria, Ebola en Marburg op.
Minimaal. Wen er nou maar vast aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er niet. heb vakantiequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust anders zo rond de klok van 20:00 wel een zomerse salade in de Gevallen Gerbil.
Nope.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minimaal. Wen er nou maar vast aan.
quote:
Spannendquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik zal zo even kijken Bal, eerst eten koken.
Serieus? Wat is dit nou weer voor rare reactie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aids is al deels opgelost doordat het songfestival niet doorgaat. Dus daar hoef ik niet veel voor te doen.
aids_kwartiertjequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Wat is dit nou weer voor rare reactie.
we weten alles alquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Nog een kwartiertje: https://nos.nl/livestream(...)ronamaatregelen.html
Dankje! Kan ik me weer ergeren aan de domme vragen van bepaalde journalistenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Nog een kwartiertje: https://nos.nl/livestream(...)ronamaatregelen.html
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
beetje je werkzaamheden lopen verzaken hier....
Nou en, kun je nog wel naar de enthousiaste handgebaren van Irma kijken.quote:
das waar jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, kun je nog wel naar de enthousiaste handgebaren van Irma kijken.
wil je weten of je wel of nog niet aan het werk moet?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet spoileren, ik was weinig online vandaag.
Van Markie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wil je weten of je wel of nog niet aan het werk moet?
Wel alles geschuurd inmiddels en blauwe knieën?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wacht nog op de olie. als het goed is morgen
ja heb schuurptssquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel alles geschuurd inmiddels en blauwe knieën?
dankjequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag je trots op zijn, is echt een enorme klus geweest..
heb je al een foto?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wel tevreden met mijn kniebeschermers. Met traagschuim.
Ja, maar zie jezelf straks zitten buiten dan! Planken netjes... lekker loungesetje, onder je zonnescherm.... kussentjes... drankje.... opkomende plantenweeldequote:
kan niet wachtenquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar zie jezelf straks zitten buiten dan! Planken netjes... lekker loungesetje, onder je zonnescherm.... kussentjes... drankje.... opkomende plantenweelde![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt mij een handige hack of is het iets wat daadwerkelijk bestaat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wel tevreden met mijn kniebeschermers. Met traagschuim.
met pasen dit jaar toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
September dit jaar gewoon al vaccin joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n type dat altijd iets te doen moet hebben. Heb ik ook.
nog drie planken moet zequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel alles geschuurd inmiddels en blauwe knieën?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, de enorme teringbende die ik zat was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.nice
Het bestaat, gisteren binnengekomen in mijn intratuinbestelling.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een handige hack of is het iets wat daadwerkelijk bestaat?
(ik heb zo'n schurfterig oranje matje waar je alsnog blauwe knieën van krijgt).
Maar goed, de enorme teringbende die ik zat was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.![]()
![]()
![]()
Maar goed, de enorme teringbende die ik zat was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:Ooohhh ook al zo veel werk verzet !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.![]()
Maar goed, de enorme teringbende die ik zat was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:Veel gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.![]()
Tijd en prioriteit vooral. En kerel ontdekte dat 'ie een hekel heeft aan tuinieren, maar toen had 'ie de tuin al.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
waarom hebben jullie daar nooit iets mee gedaan draak?
zaten jullie er wel? Hebben jullie nu een plan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd en prioriteit vooral. En kerel ontdekte dat 'ie een hekel heeft aan tuinieren, maar toen had 'ie de tuin al.
Maar goed, de enorme teringbende die ik zat was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de huidige situatie:Wow harde werker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer verder als mijn rug het toestaat.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Amper. En soort van, er ligt een soort van paadje, dat wil ik wel houden en dan aan voor en achterkant een terras en aan de zijkanten kunstgras en wat borders enzo. Beetje low-maintenance houden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zaten jullie er wel? Hebben jullie nu een plan?
ja prima tochquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amper. En soort van, er ligt een soort van paadje, dat wil ik wel houden en dan aan voor en achterkant een terras en aan de zijkanten kunstgras en wat borders enzo. Beetje low-maintenance houden.
ieuw? Drugsnaalden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet alles is van vandaag he, vorige week ook nog een paar uur ingestoken.(En toen zat de kliko vol met naalden.
)
Nee, van de boom van de buren.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blij mee. En hopelijk blijft er nog wat tuintijd over voor me.
Buitenschoolse opvang.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Liesje ik heb even gemist wat jij doet? Onderwijs?
Kinderen voor inzetten of zijn die echt te jong?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blij mee. En hopelijk blijft er nog wat tuintijd over voor me.
Hier gaat dat wel lukken. Middelbare school heeft giga uitgebreid en een jaar later was er ineens massale krimp begonnen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap echt niet hoe die 1,5 meter middelbare school gaat werken. Wij hadden zonder die regel altijd al te weinig ruimte en dat verhaal hoor ik van veel mensen
.
Doe ik wel eens hoor, we tuinieren regelmatig in de moestuin, sommige kinderen vinden dat leuk.Maar een braam/brandnetelveld leeg trekken vind ik niets voor kinderen. Vinden ze ook niet leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kinderen voor inzetten of zijn die echt te jong?
Ja. Maar wordt waarschijnlijk verplaatst of geld terug dus dat is primaquote:
De laatste keer dat ik daar ben geweest was het nog op Almere Strandquote:
Wowquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar ben geweest was het nog op Almere Strand
Voor kinderen alleen hequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Nou nou, gaat best veel open zo al in NL, sporten in teams al.
dus dat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Petje af voor onze minister president.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Hij verteld het duidelijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Waarschijnlijk mag junior 1 hier wel sporten en 2 nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar toch.. dat mag in andere landen nog niet die al een strengere lockdown hebben gehad.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag junior 1 hier wel sporten en 2 niet
tot 18 jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag junior 1 hier wel sporten en 2 niet
Decibel vond leuker eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn allebei nog geen 18, maar ze hebben het over sporten buiten en de ene doet een zaalsportquote:
Kan ik eindelijk een keer mijn haar laten groeienquote:
vanaf 12 tot 18 moeten ze wel de 1.5 meter doen. tot 12 nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn allebei nog geen 18, maar ze hebben het over sporten buiten en de ene doet een zaalsport
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik zo goed vind is dat in Nederland wordt uitgelegd waarom bepaalde beslissingen worden genomen, en in detail ook nog als je wel eens naar de technische briefings kijkt. Dat heb ik in andere landen nog niet gezien, die transparantie.
Ben blij dat hij al jaaaren ervaring hebben. Je zou maar zo'n lapzwans als Trump of geen regering zoals België hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat en je zou maar in zijn schoenen staan in deze periode.
Absoluut mee eens! Ik vind al die negativiteit en haat naar hem toe zķ ondankbaar, respectloos en ongepast.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb normaal gesproken een pony.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een keer mijn haar laten groeien
sporten buiten en zonder ouders er bij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn allebei nog geen 18, maar ze hebben het over sporten buiten en de ene doet een zaalsport
Dit ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook. Helaas begon mijn vader vanmiddag ook al met dat gezever. Kan ik heel slecht tegenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Absoluut mee eens! Ik vind al die negativiteit en haat naar hem toe zķ ondankbaar, respectloos en ongepast.
Dacht in het begin echt wat een prutsers. Waren natuurlijk ook wel wat onhandige dingen, maar ze doen het echt goed.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben blij dat hij al jaaaren ervaring hebben. Je zou maar zo'n lapzwans als Trump of geen regering zoals België hebben
Die technische briefings van Jaap vind ik ook altijd heel duidelijk. Als die man eenmaal praat gaat hij zo een uur doorquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik zo goed vind is dat in Nederland wordt uitgelegd waarom bepaalde beslissingen worden genomen, en in detail ook nog als je wel eens naar de technische briefings kijkt. Dat heb ik in andere landen nog niet gezien, die transparantie.
Ik meestal redelijk kort maar de kapper zegt elke keer dat ik het zou moeten laten groeienquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken een pony.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee tot 12 geen afstand, vanaf 12 tot 18 sport mag met afstand
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot 12 zonder 1.5 meter, daarboven met
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot 12 zonder 1.5 meter, daarboven met
Ah ok, helderquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee tot 12 geen afstand, vanaf 12 tot 18 sport mag met afstand
Ja, net alsof je in de collegebanken zit ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die technische briefings van Jaap vind ik ook altijd heel duidelijk. Als die man eenmaal praat gaat hij zo een uur door
Zit je daar nog in? Gratis vermaakquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
werkapp is nog iets wat verbaast![]()
ze gaan zich nu richten op afhaal
Ik had het idee dat hij het bij de eerste persconferentie niet zo serieus nam allemaal nog. Dat draaide overigens wel heel snel bij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht in het begin echt wat een prutsers. Waren natuurlijk ook wel wat onhandige dingen, maar ze doen het echt goed.
hadden die verwacht volgende week weer open te gaan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
Lol nee toch, dacht dat ze daar al lang mee begonnen zouden zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
ja ze gooien me er maar niet uitquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je daar nog in? Gratis vermaak
Dan glijden alle broekjes uit als ik mijn wilde manen toonquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Koen66 het volgende:
Over een maand allemaal een foto van het kapsel posten hier
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden die verwacht volgende week weer open te gaan?
Weet nog dat ik serieus woest was die persconferentie dat de scholen niet dicht hoefden. 2 dagen later, okay we doen de scholen dicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij het bij de eerste persconferentie niet zo serieus nam allemaal nog. Dat draaide overigens wel heel snel bij.
Heb je stijl of krullen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan glijden alle broekjes uit als ik mijn wilde manen toon
Je zag Rutte echt nog net nietquote:
Redelijk stijlquote:
Wat gewauwel over 'maar we waren toch zo braaf zeiden jullie de hele tijd, en nu worden we alsnog gestraft met verlenging! Hoe leg je dat uit?!?!?11 'quote:
Hij bedoelde oplaaienquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef gianni61 het volgende:
zei hij nou het opflikkeren van het virus?
ohquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat gewauwel over 'maar we waren toch zo braaf zeiden jullie de hele tijd, en nu worden we alsnog gestraft met verlenging! Hoe leg je dat uit?!?!?11 '
Klopt, een week voor 20 mei weer een nieuw beslismoment.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga een domme vraag stellen alsof ik een journalist ben. Alles wat niet genoemd is blijft zoals het was tot de volgende persconferentie in mei toch? Dus geen tussentijdse wijzigingen mogelijk, bijvoorbeeld met betrekking tot thuiswerken, horeca en verenigingen.
alles blijftquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga een domme vraag stellen alsof ik een journalist ben. Alles wat niet genoemd is blijft zoals het was tot de volgende persconferentie in mei toch? Dus geen tussentijdse wijzigingen mogelijk, bijvoorbeeld met betrekking tot thuiswerken, horeca en verenigingen.
Niveautje wel hoor, deze journalistquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
bepaal ik zelf welquote:
Ja eigenlijk wel. Enige wijzigingen zijn de jonge kinderen die weer naar school mogen en evenementen die tot september zijn afgelastquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een mafklappert......quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef essnhills het volgende:
Wa
[..]
Wat gewauwel over 'maar we waren toch zo braaf zeiden jullie de hele tijd, en nu worden we alsnog gestraft met verlenging! Hoe leg je dat uit?!?!?11 '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet je je even indenken he.. Je slaapt waarschijnlijk al weken/maanden maar weinig, probeert het beste te doen voor je land, en dan moet je nog rustig blijven bij de zoveelste achterlijke vraag.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Als ik Rutte zou zijn zou ik even op die journalist aflopen en hem een paar flinke tetsen in zijn gezicht geven, allejezus zeg
Flikkeren live op het journaal mag tegenwoordig hč, laatst ook al die kat op het balkonquote:
Waarschijnlijk diezelfde downiejournalistquote:
Ademhalingsproblemen?quote:
Klopt. Als de rij-instructeur niks zegt moet je rechtdoorquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef kwiwi het volgende:
"Kan daar nog iets versoepeld worden?"
Ja, omdat jij het vraagt draaien we die maatregel nu even ter plekke terug mevrouwtje.
Ik zou ook alleen maar intens sarcastische reacties kunnen gevenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
echt. wat een zelfbeheersing heeft rutte.
ik was los gegaan tegen sommige van die journalisten.
herkenbaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even naar de wink0lt. Statiegeld stapelt hier op als een razende
Het moet ook aan domme mensen uitgelegd worden hequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef essnhills het volgende:
'Achteraf is gebleken dat een maatregel niet had gehoeven, leg uit waarom die maatregel er toch kwam?'
Jezus Christus
Dit is toch bizar..quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:39 schreef essnhills het volgende:
'Achteraf is gebleken dat een maatregel niet had gehoeven, leg uit waarom die maatregel er toch kwam?'
Jezus Christus
dat denk ik welquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet ook aan domme mensen uitgelegd worden heDie journalisten zijn ook maar een proxy voor hun publiek. Tenminste, dat hoop ik dat erachter zit.
Nee die zitten al vol met frikandellen. Frikandel is hersens dus die kinderen zijn al slim dus nee die hoeven niet naar schoolquote:
Laten we daar maar vanuit gaan inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet ook aan domme mensen uitgelegd worden heDie journalisten zijn ook maar een proxy voor hun publiek. Tenminste, dat hoop ik dat erachter zit.
Ja jammer, dat gaat niet meer, we zitten nu vast op deze, volgende week komt Dreetje Hazes met een die poëtische opera en wordt je lokale Chinees een 3 sterren haute cuisine.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef essnhills het volgende:
Komt er een keer een intelligente vraag, is die van de telegraaf. Ik wil terug naar mijn originele tijdlijn..
Gast, what the fuck. Jij kijkt zeker SBS6?quote:
is voor de scholen om te bepalen toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze gaan bepalen welke dagen welke kinderen naar school mogen. Op achternaam lijkt me het handigste.
Ja dat vroeg ik me ook al af. Wel zielig als ze dan niet tegelijkertijd met hun vriendjes mogenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze gaan bepalen welke dagen welke kinderen naar school mogen. Op achternaam lijkt me het handigste.
Yep denk dat wij ons aansluiten bij "onze" schoolquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
dat
[..]
is voor de scholen om te bepalen toch?
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jammer, dat gaat niet meer, we zitten nu vast op deze, volgende week komt Dreetje Hazes met een die poëtische opera en wordt je lokale Chinees een 3 sterren haute cuisine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |