abonnement Unibet Coolblue
pi_192798854




_O-

Die Trump heeft meer weg van een South Park aflevering zo onderhand. :')
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:04:44 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192799193








[ Bericht 12% gewijzigd door Summers op 25-04-2020 13:21:47 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192799260
Zo zielig dat Carlin wordt misbruik door gekkies ;(
Conscience do cost.
pi_192799363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:04 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

Oh wow, iemand die labiel genoeg is kan er dus deze draai aan geven. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:09 schreef ems. het volgende:
Zo zielig dat Carlin wordt misbruik door gekkies ;(
Hij draait zich om in z'n graf.
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:24:00 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192799440




Goedzo Ben ^O^

[ Bericht 31% gewijzigd door controlaltdelete op 25-04-2020 13:58:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:33:18 #231
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192799583
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Goedzo Ben ^O^
yes _O_



[ Bericht 21% gewijzigd door Summers op 25-04-2020 13:56:01 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 25 april 2020 @ 14:04:32 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192799926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:33 schreef Summers het volgende:

[..]

yes _O_

[ afbeelding ]
Ja lekker zo'n cocktail

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192801018
Bill Gates gaat nooit ingerekend worden en het is 'nooit' over voor de man. Wederom wishful thinking van het internetgepeupel dat jaloers is op mensen met geld 8-)

Ik wacht nog steeds geduldig tot Hillary en Obama achter de tralies zitten. Duurt ook alweer wat jaartjes. Denk dan toch dat Jezus eerder gaat terug komen.
Conscience do cost.
pi_192801056
quote:
Dus eigenlijk moeten we Trump helemaal niet vertrouwen.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 25 april 2020 @ 16:10:12 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192801234
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:54 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten we Trump helemaal niet vertrouwen.
Ik zou zeggen dat de msm voorspelbaar is , alles wat trump zegt zullen ze standaard tegenspreken terwijl ze over elkaar heen struikelen om maar alles meteen te debunken wat hij zegt .

Net zoals ze 24/7 op social media driftig alles aan het wissen en aan het censureren zijn wat elk officieel verhaal tegenspreekt . Wat toch niet helpt want iedereen blijft alles opnieuw posten. :O Mensen luisteren niet meer naar de dinosaurus MSM , de MSM is dood . Iets uit de vorige eeuw .

Weapons of mass deception . Meer is het niet .



[ Bericht 4% gewijzigd door Summers op 25-04-2020 16:29:38 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192801444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 16:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat de msm voorspelbaar is , alles wat trump zegt zullen ze standaard tegenspreken terwijl ze over elkaar heen struikelen om maar alles meteen te debunken wat hij zegt .

Net zoals ze 24/7 op social media driftig alles aan het wissen en aan het censureren zijn wat elk officieel verhaal tegenspreekt . Wat toch niet helpt want iedereen blijft alles opnieuw posten. :O Mensen luisteren niet meer naar de dinosaurus MSM , de MSM is dood . Iets uit de vorige eeuw .

Weapons of mass deception . Meer is het niet .

[ afbeelding ]
Nogmaals, een president is zover ik weet een onderdeel van de overheid. Dus als je zegt (via plaatjes) dat je de overheid niet moet vertrouwen, zou je dus ook Trump niet vertrouwen. Het is niet dat die man doet wat hij wil. Daar zit natuurlijk een heel team achter.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:12:16 #237
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192802558
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 april 2020 16:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Nogmaals, een president is zover ik weet een onderdeel van de overheid. Dus als je zegt (via plaatjes) dat je de overheid niet moet vertrouwen, zou je dus ook Trump niet vertrouwen. Het is niet dat die man doet wat hij wil. Daar zit natuurlijk een heel team achter.
Ik zag een speech ik weet niet meer van wie maar die vertelde dat toen Obama aan de macht was de militairen een coup wilden plegen om hem af te zetten , trump was hun andere optie en ze hebben hem gevraagt presidents kandidaat te worden .

Zoals je misschien nog weet beweerde de msm de hele tijd dat Hillary 98% kans had om te winnen en toen was het dus al onderdeel van hun taktiek om trump zwart te maken en het publiek te beinvloeden .

Dus alle corrupte overheidsmensen moesten vervangen worden sinds hij president is geworden om voor gerechtigheid te kunnen zorgen .
Maar hij is geen onderdeel van de deep state/ cabal waar bijv bush , Hillary en Obama en joe biden wel bij horen net zoals half hollywood en topstukken van de msm .

Zoals je ziet hieronder ( gedeelte van de sleutelposities wereldwijd ) hebben mensen van hetzelfde criminele clubje door de jaren heen sleutelposities ingenomen om macht te vergaren EN via de MSM het publiek een valse realiteit voor te spiegelen zodat ze zorgeloos corrupt en crimineel door het leven konden blijven gaan .
Hun tentakels zijn wereldwijd want ze willen een new world order . Daarom ook de EU , 1 machtsorgaan die de baas is over een heel continent is weer een stap dichterbij naar 1 wereldregering .



Als je celebrities trump hoort haten is dat omdat ze niet naar de gevangenis willen gaan . Als je de msm trump hoort haten is dat omdat ze niet naar de gevangenis willen gaan voor misdaden waar ze al die jaren mee weg konden komen en of waar ze voor geexecuteerd kunnen worden . omdat de deep state/cabal leden aan de macht waren hadden ze altijd vrij spel . Nu is dat aan het veranderen omdat trump president is en er uitzicht is op gerechtigheid en er eerlijke mensen sleutelposities innemen .

Omdat het clubje zo groot en wereldwijd is heeft trump gitmo uitgebreid omdat er zoveel mensen gearresteerd moeten worden . Veel mensen zullen een militair tribunaal krijgen omdat hun misdaden zo ernstig zijn of om corrupte mensen in justitie te ontwijken .

Wat je nu ziet zijn de laatste wanhoopsdaden van het criminele clubje die dacht dat ze nooit gepakt zouden worden . Celebs die "we hate trump " roepen bedoelen eigenlijk ik wil niet naar de gevangenis . Joe biden is half dement dus dat is ook geen sterke tegenstander . Je ziet Obama hem aanprijzen als kandidaat . Michelle obama word genoemd als zijn vice presdent .
Joe Biden word beschuldigt van sexueel misbruik en lady gaga steunt hem openlijk want zij hoort ook bij die club en wilt ook niet naar de gevangenis . . Net als bill gates en het WHO . Het WHO is ook weer zo'n machtsorgaan die de baas wilt spelen over de gezondheid van de hele wereldbevolking en daarmee ook weer een stap is gezet naar 1 wereldregering waarin wij niks te zeggen hebben of te kiezen .

Ik ben best aardig geweest om de tijd en moeite te nemen om iets uit te leggen en als je meer wilt weten moet je zelf verder gaan onderzoeken en als je nu weer rot gaat reageren zal ik nooit meer die moeite nemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192802665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Summers het volgende:
Ik zag een speech ik weet niet meer van wie maar die vertelde dat toen Obama aan de macht was de militairen een coup wilden plegen om hem af te zetten , trump was hun andere optie en ze hebben hem gevraagt presidents kandidaat te worden .

:D _O- _O- _O-

Je weet niet meer wie, maar iemand zei dat het leger Obama ging afzetten als Trump ze niet wou redden van de ondergang door president te worden?

Voel eens of je koorts hebt?
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:24:16 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192802731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:20 schreef illusions het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-

Je weet niet meer wie, maar iemand zei dat het leger Obama ging afzetten als Trump ze niet wou redden van de ondergang door president te worden?

Voel eens of je koorts hebt?
Dat jij nou al die jaren andere interesses had en dat alles voor jou gek klinkt omdat je je nooit ergens in hebt verdiept is 100% jouw probleem EN 100% jouw verantwoordelijkheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192802744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zag een speech ik weet niet meer van wie maar die vertelde dat toen Obama aan de macht was de militairen een coup wilden plegen om hem af te zetten , trump was hun andere optie en ze hebben hem gevraagt presidents kandidaat te worden .

Zoals je misschien nog weet beweerde de msm de hele tijd dat Hillary 98% kans had om te winnen en toen was het dus al onderdeel van hun taktiek om trump zwart te maken en het publiek te beinvloeden .

Dus alle corrupte overheidsmensen moesten vervangen worden sinds hij president is geworden om voor gerechtigheid te kunnen zorgen .
Maar hij is geen onderdeel van de deep state/ cabal waar bijv bush , Hillary en Obama en joe biden wel bij horen net zoals half hollywood en topstukken van de msm .

Zoals je ziet hieronder ( gedeelte van de sleutelposities wereldwijd ) hebben mensen van hetzelfde criminele clubje door de jaren heen sleutelposities ingenomen om macht te vergaren EN via de MSM het publiek een valse realiteit voor te spiegelen zodat ze zorgeloos corrupt en crimineel door het leven konden blijven gaan .
Hun tentakels zijn wereldwijd want ze willen een new world order . Daarom ook de EU , 1 machtsorgaan die de baas is over een heel continent is weer een stap dichterbij naar 1 wereldregering .

[ afbeelding ]

Als je celebrities trump hoort haten is dat omdat ze niet naar de gevangenis willen gaan . Als je de msm trump hoort haten is dat omdat ze niet naar de gevangenis willen gaan voor misdaden waar ze al die jaren mee weg konden komen en of waar ze voor geexecuteerd kunnen worden . omdat de deep state/cabal leden aan de macht waren hadden ze altijd vrij spel . Nu is dat aan het veranderen omdat trump president is en er uitzicht is op gerechtigheid en er eerlijke mensen sleutelposities innemen .

Omdat het clubje zo groot en wereldwijd is heeft trump gitmo uitgebreid omdat er zoveel mensen gearresteerd moeten worden . Veel mensen zullen een militair tribunaal krijgen omdat hun misdaden zo ernstig zijn of om corrupte mensen in justitie te ontwijken .

Wat je nu ziet zijn de laatste wanhoopsdaden van het criminele clubje die dacht dat ze nooit gepakt zouden worden . Celebs die "we hate trump " roepen bedoelen eigenlijk ik wil niet naar de gevangenis . Joe biden is half dement dus dat is ook geen sterke tegenstander . Je ziet Obama hem aanprijzen als kandidaat . Michelle obama word genoemd als zijn vice presdent .
Joe Biden word beschuldigt van sexueel misbruik en lady gaga steunt hem openlijk want zij hoort ook bij die club en wilt ook niet naar de gevangenis . . Net als bill gates en het WHO . Het WHO is ook weer zo'n machtsorgaan die de baas wilt spelen over de gezondheid van de hele wereldbevolking en daarmee ook weer een stap is gezet naar 1 wereldregering waarin wij niks te zeggen hebben of te kiezen .

Ik ben best aardig geweest om de tijd en moeite te nemen om iets uit te leggen en als je meer wilt weten moet je zelf verder gaan onderzoeken en als je nu weer rot gaat reageren zal ik nooit meer die moeite nemen .
Sorry, maar ik vraag me oprecht af waarom iedereen zo kritisch is richting Clinton en niet richting Trump. Naar mijn
mening zijn het allebei verschrikkelijke figuren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192802758
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat jij nou al die jaren andere interesses had en dat alles voor jou gek klinkt omdat je je nooit ergens in hebt verdiept is 100% jouw probleem EN 100% jouw verantwoordelijkheid .
Goeie bron, toponderbouwing, zoals we gewend zijn. 8)7

Heel kritisch hoor.

#superwoke

Die mongool oppert letterlijk om desinfectant te injecteren. :P
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:27:01 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192802777
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Goeie bron, toponderbouwing, zoals we gewend zijn. 8)7

Heel kritisch hoor.

#superwoke

Die mongool oppert letterlijk om desinfectant te injecteren. :P
^O^ jouw probleem niet de mijne :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192802787
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

^O^ jouw probleem niet de mijne :W
Eigenlijk jouw probleem, maar je hebt het niet door. :P
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:28:49 #244
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192802806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Eigenlijk jouw probleem, maar je hebt het niet door. :P
blijf lekker cnn napraten dat is lekker voor je , beter verdien je ook niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192802841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Summers het volgende:

[..]

blijf lekker cnn napraten dat is lekker voor je , beter verdien je ook niet .
Zo apart dit, je hebt het echt niet door. :D
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:37:13 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192802937
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo apart dit, je hebt het echt niet door. :D
Apart dat je denkt dat de realiteit eindigt bij wat jij persoonlijk waar kan nemen of wat jij je voor kan stellen . Dat is niks aangezien je te lui bent om je ooit ergens in te verdiepen . Ik ben er tevreden mee dat jij alleen maar leugens en illusies kent in je leven , luilakken verdienen de waarheid niet .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192802995



pi_192803013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Apart dat je denkt dat de realiteit eindigt bij wat jij persoonlijk waar kan nemen of wat jij je voor kan stellen . Dat is niks aangezien je te lui bent om je ooit ergens in te verdiepen . Ik ben er tevreden mee dat jij alleen maar leugens en illusies kent in je leven , luilakken verdienen de waarheid niet .
Apart dat jij al die onzin gelooft die je neerplempt. Kritisch denken werkt 2 kanten op, maar zodra jij iets ziet wat niet uit een of andere mainstream outlet komt gaat het gewoon met de snelheid van het licht aan al je redevoering voorbij. :D
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:40:29 #249
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_192803014
Moeten bepaalde users (met name één) niet verbannen worden? Natuurlijk is dit BNW en mag hier aan alles getwijfeld worden, maar er worden gewoon constant leugens verspreid, en en berichten/plaatjes die de poster zelf niet begrijpt waardoor ze zichzelf voor lul zet.

Dat is gewoon schadelijk omdat er naïeve mensen kunnen zijn die het lezen en daarmee nog meer mensen in gevaar brengen door het te geloven en verder te verspreiden.

Op een gegeven moment is het niet onschuldig meer en wellicht zelfs strafbaar met alle laster, smaad en andere mensen in gevaar brengen.

Los van dat er psychische hulp nodig is voor bepaalde personen zelf moeten ze ook gestopt worden met het in gevaar brengen van anderen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zaterdag 25 april 2020 @ 18:42:40 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192803053
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:40 schreef Klaploper het volgende:
Moeten bepaalde users (met name één) niet verbannen worden? Natuurlijk is dit BNW en mag hier aan alles getwijfeld worden, maar er worden gewoon constant leugens verspreid, en en berichten/plaatjes die de poster zelf niet begrijpt waardoor ze zichzelf voor lul zet.

Dat is gewoon schadelijk omdat er naïeve mensen kunnen zijn die het lezen en daarmee nog meer mensen in gevaar brengen door het te geloven en verder te verspreiden.

Op een gegeven moment is het niet onschuldig meer en wellicht zelfs strafbaar met alle laster, smaad en andere mensen in gevaar brengen.

Los van dat er psychische hulp nodig is voor bepaalde personen zelf moeten ze ook gestopt worden met het in gevaar brengen van anderen.
laffe account wisselaar :r

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')