Dat wordt gewoon nog triester dan dat ding van AGOVVquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
Wat fotootjes van de bouw van het 'stadion':
[afbeelding]
[afbeelding]
OMFG, ze blijven dus op dat sportpark zitten... Hoe moeten al die vele duizenden dolenthousiaste Almeerders op dat park komen? Via die ene toegangsweg langs het honkbalterrein enzo? Dat wordt nog lachen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
Wat fotootjes van de bouw van het 'stadion':
[afbeelding]
[afbeelding]
Welnee, dit wordt gewoon hartstikke gezellig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon nog triester dan dat ding van AGOVV.
Eerste jaar(tjes?) nog wel ja. Er wordt meteen begonnen met de bouw van het nieuwe 'stadion'. De wegen zijn ze nu ook aan het veranderen, die waren niet veilig inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
OMFG, ze blijven dus op dat sportpark zitten... Hoe moeten al die vele duizenden dolenthousiaste Almeerders op dat park komen? Via die ene toegangsweg langs het honkbalterrein enzo? Dat wordt nog lachen.
Klinkt veelbelovend...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerste jaar(tjes?) nog wel ja. Er wordt meteen begonnen met de bouw van het nieuwe 'stadion'. De wegen zijn ze nu ook aan het veranderen, die waren niet veilig inderdaad.
Als Oss, Volendam en Waalwijk een BVO kunnen onderhouden, moet dat in Almere ook lukken.quote:
Tsja Oss. Volendam uit is wel leuk maar daar zit ook geen volk op de tribune. Waalwijk is de enige uit jij rijtje van 3 de het leuk doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als Oss, Volendam en Waalwijk een BVO kunnen onderhouden, moet dat in Almere ook lukken.
Roosendaal, Alkmaar en Doetinchem lukt het ook...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja Oss. Volendam uit is wel leuk maar daar zit ook geen volk op de tribune. Waalwijk is de enige uit jij rijtje van 3 de het leuk doet.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd.
Neem als je er binnenkort nog een keer langs gaat maar een camera mee. Wij willen foto's zien!!
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal ik doen.
En ach, volgend jaar mag je zelf komen kijken.
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.quote:
Tja, met Arena's betalen is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Het is kneuterigheid ten top, dat hele complex. Een kantine waar Tante Sjaan de frikandellen bakt, naast het hoofdveld, het ademt alles uit van een 4e klasser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |