2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef Antartic het volgende:
oud topic, maar weet iemand of er eindelijk een betaald voetbalclub komt die Flevoland gaat vertegenwoordigen?
Zondag moet ik er heen met ons 2e, ik heb nou al geen zin.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2004/2005 nog niet. Ze mikken op 2005/2006. Ik verwacht er niet veel van. De naam is compleet debiel, het leeft totaal niet in Almere en de club kan ook nog niet zichzelf bedruipen. Er zijn miljoenen ingepompt en het is nog steeds niet veel.
Naam kan me gestolen worden, we zitten gewoon niet op nog een niets toevoegende kutclub te wachten...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef SCH het volgende:
Waarom is Omniworld een achterlijker naam dan Ajax, Heracles of Feyenoord? T' Is allemaal niks maar het went wel
Spreek voor jezelf. Het lijkt me volstrekt normaal dat Almere, een van de grotere steden in ons land, ook een club in het betaald voetbal krijgt. En dat ze een jaartje wachten, kan getuigen van beleid en geduld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naam kan me gestolen worden, we zitten gewoon niet op nog een niets toevoegende kutclub te wachten...
Hee, van mij mogen ze zo lang wachten als ze willenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
. En dat ze een jaartje wachten, kan getuigen van beleid en geduld.
Omniworld went nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef SCH het volgende:
Waarom is Omniworld een achterlijker naam dan Ajax, Heracles of Feyenoord? T' Is allemaal niks maar het went wel
Die 3 namen staan ergens voor, namen uit de geschiedenis en een wijk waar het allemaal begon...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef SCH het volgende:
Beleid en geduld? Bij Omniworld? Hahahahahahahahahahaha! Ik loop al een tijd mee in de zondag Hoofdklasse A en als er één club is waar de waan van de dag regeert, dan is het wel Omniworld. Het ene moment wilden ze nog door met Ab Plugboer, een week later werd z'n contract niet verlengd... Mafkezen zijn het!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Het lijkt me volstrekt normaal dat Almere, een van de grotere steden in ons land, ook een club in het betaald voetbal krijgt. En dat ze een jaartje wachten, kan getuigen van beleid en geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |