abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192715957
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef zoost het volgende:
Voorzichtig denken over heropenen basisscholen

Denken over voorzichtig heropenen basisscholen
ja word je helemaal gek van je kinderen ? haha
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192715967
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

sportschool, ik denk 1 van de grootste risico's en kans om besmet te raken......
ik heb zelf ook een abbo en ga een paar keer in de week maar ik denk dat het voorlopig voorbij is voor mij ( mijn vrouw is ook zeer hoog risico en mocht ik ziek raken dan moet ik haar nog steeds verzorgen....)
Ligt aan je sportschool.
Ik kan mijn gym echt heel makkelijk omturnen tot een 1,5 meter zone. Een box wordt op één hoop gegooid met fitnesscentra met 2000 leden dus het ligt er maar net aan.
Ik geef enkel PT en groepstrainingen en dat is echt zo makkelijk te hanteren in :') het nieuwe normaal :')
Go hard or go home
pi_192715979
Australie vandaag 13 besmettingen op 10350 testen......en voorlopig gaat er nog niks open.
pi_192715990
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Ligt aan je sportschool.
Ik kan mijn gym echt heel makkelijk omturnen tot een 1,5 meter zone. Een box wordt op één hoop gegooid met fitnesscentra met 2000 leden dus het ligt er maar net aan.
Ik geef enkel PT en groepstrainingen en dat is echt zo makkelijk te hanteren in :') het nieuwe normaal :')
en hoe ga je elk item ontsmetten na elk gebruik ?
en de kleedkamers ?
pi_192715993
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:20 schreef Predator40 het volgende:
Australie vandaag 13 besmettingen op 10350 testen......en voorlopig gaat er nog niks open.
Kat uit de boom kijken :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192716005
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:20 schreef Predator40 het volgende:
Echt te gek voor woorden. Maar ik zal wel iets over het hoofd zien.
pi_192716014
Bij eerdere persconferenties werd er al duidelijk voorgesorteerd op maatregelen door allerlei belangengroepen. Nu zie je dat weer gebeuren: basisscholen gaan we open na de meivakantie
  maandag 20 april 2020 @ 15:23:07 #208
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192716027
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 14:51 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik zou dan ook opteren om zaken die makkelijk kunnen (bijv: thuiswerken, geen niet gezinsleden in 1 auto, etc.) altijd te hanteren, zodat zaken die moeilijker zijn kunnen profiteren van de 'gas' beweging.
Hmmmm.lijkt mij geen goed plan om op grond van persoonlijke situaties; vanuit de overheid dat onderscheid te gaan maken. Normaal moet zijn dat je zelf binnen je werk/situatie de keuzes kunt maken en die dan afwegen. En ja, beroep dat onsite moet, is dan een "jobkeuze" met dienovereenkomstige aspecten.

Je kunt natuurlijk in het algemeen de samenlevingsregels hanteren; dat sws het geval zal gaan zijn. De werkgever "angst" (on onwil) om thuis te werken en ook schoolgebouw plicht; lijkt mij definitief geslecht. Het kan met wat verpassen en inmeten.

Ik vermoed wel dat we versneld - impliciet - gaan rekeningrijden/vliegen/verblijven om overbezetting te voorkomen. ik voorzie, als de rust wat terugkeert, een grote toekomst voor gebruiksplanners die beschikbare capaciteit van voorzieningen JIT verdelen.
Van online tot offline en op andere tijdstippen.

We zullen ws in een vloeiender samenleving terecht gaan komen waar vaste tijden/momenten verdwijnen met dito voorzieningen en behoeften. Je kan dan prima in oktober met je gezin op die 1.5m vakantie terwijl de kids daar online hun Zoom onderwijs volgen en jijzelf Teams-thuiswerkt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192716034
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:22 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Echt te gek voor woorden. Maar ik zal wel iets over het hoofd zien.
als ze alles weer opengooien komt er op zeker een 2de golf.....misschien denken ze hier wat beter na.

en jullie willen in nederland alles al open met nog 1000 besmettingen per dag ( en waarschijnlijk nog veel meer aangezien er amper getest word )
pi_192716063
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Denk je dat ze nu voor 2 weken maatregelen afkondigen? Mijn inziens geen slimme zet zonder daarbij een plan te laten zien wat er daarna gaat gebeuren.
Nee ik denk dat ze morgen gaan zeggen dat we nog even twee weken moeten volhouden voordat we de maatregelen een beetje kunnen versoepelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192716089
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en de kleedkamers ?
Ja, elk item ontsmetten na gebruik dus. Dat doe ik als coach en eigenaar. Met kleine groepen lukt dat echt prima. Extra tijd tussen de trainingen door om te kunnen reinigen.
Kleedkamers heb ik maar kleding aan vanuit thuis, sporten en wegwezen.
Er ligt al een protocol klaar vanuit de brancheverening en dat is heel helder en makkelijk.

Maar nu raken vast heel veel mensen overstuur en moeten daarvan aan het zuurstof maar ik heb een grote ruimte en voldoende ventilatie, ik kan zelfs trainingen geven op een grote parkeerplaats voor mijn pand dus ik kan gewoon open als het weer mag.
Go hard or go home
pi_192716092
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en de kleedkamers ?
We kunnen wel in problemen blijven denken. Maar als het ontsmetten al teveel gevraagd is..
pi_192716100
Op naar de +1 miljoen werklozen einde van dit jaar.
pi_192716101
hoeveel testen draaien ze inmiddels in nederland ?
het blijkt dat er zat testcapaciteit is en dat ze maar op 50% draaien door de vele procedures.

ondertussen hebben ze in vele landen gewoon popup klinieken waar je langs kan gaan en heb je binnen 24 uur je uitslag.
pi_192716112
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ze morgen gaan zeggen dat we nog even twee weken moeten volhouden voordat we de maatregelen een beetje kunnen versoepelen.
Ja dat snapte ik ;). Maar ik zeg dat het mij slimmer lijkt om dan gelijk te zeggen vanaf xx mei gaat dit en dit open mits er nog maar xx IC bedden bezet zijn bijvoorbeeld.
pi_192716115
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

We kunnen wel in problemen blijven denken. Maar als het ontsmetten al teveel gevraagd is..
Ja jezus, we moeten creatief zijn. Zijn we dat, is het weer niet goed.

Voorlopig ben ik nog een Karl Noten die elke dag virtuele lessen geeft dus no worries, voor alle gestapo's hier.
Go hard or go home
pi_192716121
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, elk item ontsmetten na gebruik dus. Dat doe ik als coach en eigenaar. Met kleine groepen lukt dat echt prima. Extra tijd tussen de trainingen door om te kunnen reinigen.
Kleedkamers heb ik maar kleding aan vanuit thuis, sporten en wegwezen.
Er ligt al een protocol klaar vanuit de brancheverening en dat is heel helder en makkelijk.

Maar nu raken vast heel veel mensen overstuur en moeten daarvan aan het zuurstof maar ik heb een grote ruimte en voldoende ventilatie, ik kan zelfs trainingen geven op een grote parkeerplaats voor mijn pand dus ik kan gewoon open als het weer mag.
bijna onmogelijk met een vrije ruimte en een dumbellrack, stangen en toestellen etc.
misschien met groepen....maar dan nog moet iedereen zijn eigen materiaal gebruiken en daarna moet het ontsmet worden.
pi_192716141
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

bijna onmogelijk met een vrije ruimte en een dumbellrack, stangen en toestellen etc.
misschien met groepen....maar dan nog moet iedereen zijn eigen materiaal gebruiken en daarna moet het ontsmet worden.
Ik geef alleen maar trainingen aan groepen dus dat is mogelijk.
Ja, en dat moet en dat is GEEN probleem.

Dat is een probleem voor fitnesscentrums allicht maar voor heel veel sportclubs niet.
Go hard or go home
pi_192716148
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

elke dumbell moet na elk gebruik ontsmet worden
elke stang, elk toestel
kleedkamers, lockers, sauna, douches, deurklinken.
pi_192716158
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

elke stang, elk toestel
Je gaat nu gvd niet in een sauna zitten.
Alles wordt aangepast.
Oh, laat maar... :')
Go hard or go home
pi_192716161
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]

als ze alles weer opengooien komt er op zeker een 2de golf.....misschien denken ze hier wat beter na.

en jullie willen in nederland alles al open met nog 1000 besmettingen per dag ( en waarschijnlijk nog veel meer aangezien er amper getest word )
Voor mezelf sprekende: nee, ik wil niet alles open. Niet in één keer in ieder geval. Maar ik wil wel kleine stapjes zien bij een dalende lijn. Ik wil ook dat de economie zo min mogelijk schade oploopt. Dat er zo min mogelijk mensen werkloos worden. Dat er zo min mogelijk mensen teveel thuis zitten waardoor de kans op huiselijk geweld groter word. Dat er zo min mogelijk mensen in een depressie raken, etc. Er is meer dan alleen maar het virus. Ik wil dat er een goede balans word gevonden, dat is alles.
pi_192716171
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar trainingen aan groepen dus dat is mogelijk.
Ja, en dat moet en dat is GEEN probleem.

Dat is een probleem voor fitnesscentrums allicht maar voor heel veel sportclubs niet.
jij ja....ok, maar ik denk algemeen
pi_192716179
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

elke stang, elk toestel
Niet daar douchen, hooguit omkleden.

Verder niet je gezicht aanraken, handen desinfecteren bij binnenkomst.
Mondkapjes op en afstand houden.
Dan kan het.
pi_192716181
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 15:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor mezelf sprekende: nee, ik wil niet alles open. Niet in één keer in ieder geval. Maar ik wil wel kleine stapjes zien bij een dalende lijn. Ik wil ook dat de economie zo min mogelijk schade oploopt. Dat er zo min mogelijk mensen werkloos worden. Dat er zo min mogelijk mensen teveel thuis zitten waardoor de kans op huiselijk geweld groter word. Dat er zo min mogelijk mensen in een depressie raken, etc. Er is meer dan alleen maar het virus. Ik wil dat er een goede balans word gevonden, dat is alles.
gaat hier ook in australie gebeuren natuurlijk.....maar ze zijn dat eerst aan het voorbereiden.
pi_192716190
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Niet daar douchen, hooguit omkleden.

Verder niet je gezicht aanraken, handen desinfecteren bij binnenkomst.
Mondkapjes op en afstand houden.
Dan kan het.
mondkapje op tijdens het sporten.....zelfs als je normaal loopt krijg je het al stik benauwd met zon ding op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')