Is dat per definitie zo? Je zet ¤500,- om, moet wel inkopen, personeel hebben lopen, kost je ¤600,- ¤0 verdient.quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Meer dan dicht blijven.
Creatief denken, bam afgestraft.
"Alles dicht houden tot de 0"
Op een zomerse dag zit iedereen op het terras, niemand binnen. Dan verkoop je wel wat hoor. vooral drank waar je het meest geld mee pakt.quote:Op maandag 20 april 2020 14:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is dat per definitie zo? Je zet ¤500,- om, moet wel inkopen, personeel hebben lopen, kost je ¤600,- ¤0 verdient.
Want jij denkt dat die app de maatregelen vervangen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dus in plaats van vol te houden tot het zover gedaald is dat de meeste maatregelen opgeheven kunnen worden en het met contact tracing onder controle gehouden kan worden, wil je zover versoepelen dat we twee jaar lang de status quo behouden: 1.5m regel, ziekenhuizen met covid-afdeling, honderden patienten op IC en dagelijks doden.
Is niet haalbaar voor o.a. grenswerkers.quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zou gewoon de grenzen permanent dichthouden tot er een vaccin of nog beter, een medicijn is.
Met uitzondering voor vrachtverkeer.
Mensen die met vliegtuig komen allemaal laten testen op eigen kosten
0%.quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
Hoe hoog achten jullie de kans dat er aangekondigd wordt dat sportscholen weer open gaan?
?quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is niet haalbaar voor o.a. grenswerkers.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zou gewoon de grenzen permanent dichthouden tot er een vaccin of nog beter, een medicijn is.
Het moet ook open als het kan. Maar ik denk dat het economisch minder zoden aan de dijk zet dan verwacht. Met daarbij 1.5 meter afstand blijven houden althans.quote:Op maandag 20 april 2020 15:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Op een zomerse dag zit iedereen op het terras, niemand binnen. Dan verkoop je wel wat hoor. vooral drank waar je het meest geld mee pakt.
Verder is het goed om een tussenstap te verzinnen voor de zomermaanden.
Ik denk niet binnen 2 weken. Het blijft nog wel even zo voor een week of twee. Denk dat het daarna wel echt heel belangrijk is om met een exitstrategie bezig te zijn. Ik gok dat ze over 3 of 4 weken wel weer onder strenge regels opengaan. Nu nog eventjes niet.quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
Hoe hoog achten jullie de kans dat er aangekondigd wordt dat sportscholen weer open gaan?
Niet alles is in geld uit te drukken. Er is ook een maatschappelijk belang!quote:Op maandag 20 april 2020 14:58 schreef F.Sinatra het volgende:
Is dat per definitie zo? Je zet ¤500,- om, moet wel inkopen, personeel hebben lopen, kost je ¤600,- ¤0 verdient.
Het wordt sowieso geen reet aan. Als de huidige regels gelden mag je maximaal met 2 vrienden en dan met 1,5 meter afstand er tussen?quote:Op maandag 20 april 2020 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel veel cafe's hebben gewoon terrassen die op elkaar gepropt zijn. Als je daar 1,5 meter buffer wil aanleggen waarbij je ook ruimte hebt voor het afleveren van drankjes (centraal punt?) dan hou je wel heel weinig plekken over...
Moet je daar ook nog personeel voor hebben en eten gaan kopen.
Ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt...quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef -Chakotay- het volgende:
Denk je dat ze nu voor 2 weken maatregelen afkondigen? Mijn inziens geen slimme zet zonder daarbij een plan te laten zien wat er daarna gaat gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2020 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk niet binnen 2 weken. Het blijft nog wel even zo voor een week of twee. Denk dat het daarna wel echt heel belangrijk is om met een exitstrategie bezig te zijn. Ik gok dat ze over 3 of 4 weken wel weer onder strenge regels opengaan. Nu nog eventjes niet.
Ongeveer zo hoog als de Marianentrog.quote:Op maandag 20 april 2020 15:02 schreef Daarnaast het volgende:
Vertel dat die uitbater die het al zwaar heeftquote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Niet alles is in geld uit te drukken. Er is ook een maatschappelijk belang!
Eens, dingen als sportscholen en horeca staan op de laatste plaatsen als prioriteit.quote:Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef Kyran het volgende:
Opschaling reguliere zorg, fysiotherapeuten/tandartsen weer normaal open, eventueel kappers open met wat aanpassingen en als onderzoek klaar is in ieder geval de basisscholen/opvang weer open.
Dat zouden de eerste versoepelingen moeten zijn.
Ja daar zal een cafehouder zich vooral mee bezighouden. Neequote:Op maandag 20 april 2020 15:05 schreef zoost het volgende:
[..]
Niet alles is in geld uit te drukken. Er is ook een maatschappelijk belang!
Varkens zijn niet voor niks haramquote:Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef Slayage het volgende:
Gaat lekker met die uitbraken daar in China
China is also fighting with the deadly African swine fever, which has slashed its pig herd by at least 40% and is still spreading. The country has reported 13 new cases of African swine fever since March.
"African swine fever risks have significantly increased, as pig production recovery accelerates and more piglets and breeders get transported," Yu said.
Is daar dan weer een nieuw virus aan de gang?quote:Op maandag 20 april 2020 15:06 schreef Slayage het volgende:
Gaat lekker met die uitbraken daar in China
China is also fighting with the deadly African swine fever, which has slashed its pig herd by at least 40% and is still spreading. The country has reported 13 new cases of African swine fever since March.
"African swine fever risks have significantly increased, as pig production recovery accelerates and more piglets and breeders get transported," Yu said.
Iedereen praat hier met eigen belang. Net zoals iedereen het ook alleen maar boeit als je eigen vrienden en opa en oma (en de rest van de familie het krijgt).quote:Op maandag 20 april 2020 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens, dingen als sportscholen en horeca staan op de laatste plaatsen als prioriteit.
Ook al vermoed dat bij sommige mensen hier ook vooral eigenbelang in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |