Nou ik ben ook overtuigt dat elke vrouw deze plek heeft.
Gelukkig zijn er door wat site´s ook mijn vragen beantwoord.
Trouwens er staat al door zoek naar iet ribbelig.Dat weet ik dus ook niet te vinden.
Ik weet wel gewoon de plek ,Juist 1,5 a 2 cm naar binnen.
En alleen aaien werkt ook niet altijd.Mischien dat daar door sommige de plek niet vinden.
Als mijn vriendin op haar rug ligt bennen op getrokken ga k ook met 2 vingers naar binnen
jusit ook in een haakje zeg maar en ik geef vaak zo veel kracht dat ik haar bijna op til (beetje overdreven) ik bedoel dat je soms erg veel druk moet uit hoevenen soms extreem.
Neee natuurlijk moet het geen pijn doen.
En elke vrouw waar ik mee van sex mocht genieten had deze plek.
Peronngeluk ooit eens tijdens sex in de auto ontdekt. En daarna steeds vaker toegepast
Is wel eens beetje zoeken maar je vinger gaan er vanzelf op af goed naar de vrouw kijken.
als deze geluid geeft of in eens meer geluid dan zit je toch aardig in de buurt.
Kan ook zeggen dat het geen urine is.Gebeurt ook wel eens maar dat ruikje dan meteen.
Trouwens er word af en toe aan gegeven laat de hand doek maar een de nacht liggen als er op gespoten is door de vrouw.
nou ik zou er niet aan ruiken.Ruikt inderdaad niet naar urine.Alleen lekker is het ook niet.(word ook niet beweerd ,maar gewaarschuwd mens....)
Maar goed als je dat met sperma doet is het ook niet lekker en ja ruikt ongever het zelfde.Nee ik ga geen verglijkings test doen.
Kan wel flauw zeggen van iedereen die het niet kent en graag wil kennen kom maar langs,Maar mischien moet je er net als ander orgasmes niet te veel naar zoeken.
Gewoon doen en genieten en als je moet plassen laat het een keer lopen wie weet moet je stikem toch niet plassen.(Je weet maar nooit!!!)
Mannen let eens op de ogen als het gelukt is.(heave must be close)
Ook goed moment om over nieuw tv of computer te beginnen
![]()
(sorry ff of topic)
En voor wie het niet kent zeker het onder zoeken waard,wie niet waagt.....