vooraf wel even ontstoffen zoveel mogelijkquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Olie. dat gaat met een kwast dus dat trilt gelukkig niet zo
ja uiteraardquote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
vooraf wel even ontstoffen zoveel mogelijk
open deuren, ik trap ze graag openquote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraardstofzuig buiten en dan nog schrobben ;p
Ach ja, iedereen klust weleens. Beetje herrie hoort er bij. Twee huizen geleden ben ik eens twee dagen bezig geweest met een zware frees, wat een teringherrie maakte. Een dag later werd de buurman met een hartinfarct afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar eerst nog dat stuk schuren. ga ik morgen doen. Onderburen denken het niet te he horen. Balkonkastbuurman misschien wel en aan bovengnoom heb ik dikke schijt
heb mij wel beetje vergistr in de stof. was begonnen met de deur open. zit godverdomme nu ook overal binnenquote:
Hopen dat gnoom dna ook wordt afgevoerdquote:Op zondag 19 april 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen klust weleens. Beetje herrie hoort er bij. Twee huizen geleden ben ik eens twee dagen bezig geweest met een zware frees, wat een teringherrie maakte. Een dag later werd de buurman met een hartinfarct afgevoerd
quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Geen bouwactiviteiten meer in Foqueville meer geweest?
Deze timingquote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bijgebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
Wedden dat je je dan schuldig voelt?quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopen dat gnoom dna ook wordt afgevoerd
Eigenlijk moet er nog een SBB verbinding tussen jouw en mij komenquote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even bijgebouwd zoals beloofd. @:Molo eenmaal huisje in de highlands + kabelbaan naar @:Koen66
[ afbeelding ]
ja maar heb dan wel rust. Moet je wat voor over hebben ;Pquote:Op zondag 19 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je je dan schuldig voelt?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een SBB verbinding tussen jouw en mij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |