Ja remote was volgens mij niet eens standaard toen. Dus met de sleutel zouden alle deuren open moeten gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 22:07 schreef Candymannetje het volgende:
Hoort normaal de deur van de bijrijderskant ook open te gaan?
Is het een originelen afstandbediening ?quote:Op maandag 20 april 2020 08:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja remote was volgens mij niet eens standaard toen. Dus met de sleutel zouden alle deuren open moeten gaan.
Ik denk dat hij origineel VW is.quote:Op maandag 20 april 2020 09:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Is het een originelen afstandbediening ?
Of is het later ingebouwd ?
En bij ja later ingebouwd.
Is het een originelen achteraf in bouw van de vag .
Of is het een goedkopere zooi van een of anderen but Chinees merk .
Hoe dan ook de sleutel en de ontvangen lopen uit sync.
Je zal dus de kasje en de sleutel op elkaar aanmelden.
Niet elektrisch?quote:Op maandag 20 april 2020 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij werkt die zut op vacuüm, zal een slangetje lek zijn ergens.
Dan zou het toch in de wagen moeten zitten.quote:Op maandag 20 april 2020 08:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja remote was volgens mij niet eens standaard toen. Dus met de sleutel zouden alle deuren open moeten gaan.
De vacuümpomp is elektrisch ja, de rest niet.quote:
Haha ja van Amerikanen weet ik het.quote:Op maandag 20 april 2020 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De vacuümpomp is elektrisch ja, de rest niet.![]()
Normaliter geeft er ergens een slangetje de geest, de pomp wil dat bijhouden en gaat aan de haal om het systeem vacuüm te houden en loopt op een gegeven moment kapot.
Als je mazzel hebt is de pomp nog heel, en hoef je alleen maar die lekkage op te zoeken (doe je dmv rook in het systeem blazen) en herstellen zodat er weer vacuüm opgebouwd kan worden..
Kutklussie, maja, het is ook een kutsyteem.. amerikanen hebben ook jarenlang de halve auto op vacuum laten werken; garantie voor ellende op termijn; je zoekt je helemaal scheel.
Sterkte
Nah, dat heb jij nu ook, jouw mazzel is dat het ws alleen de deurvergrendeling beïnvloedtquote:Op maandag 20 april 2020 12:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Haha ja van Amerikanen weet ik het.
Ergens een slangetje lek en vervroegd de ontsteking niet meer.
Zoek je je rot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |