77.000/500 is het aantal dagen in jouw geval.quote:Op zondag 19 april 2020 19:47 schreef Incelbom het volgende:
Ik vind mezelf een beetje te mager en daarom is het ideaal om tijdens deze quarantaine aan te komen. Weet iemand hoeveel kilo ik aankom als ik de komende maand elke dag 500 kcal extra eet boven de benodigde kcal per dag? Ik ben er nu zo’n 4 dagen mee bezig, af en toe eet ik ook 800 a 900 extra kcal per dag. Hoelang gaat het ongeveer op dit tempo duren om aan die 10 kilo extra te komen?
1000 Cal boven normaal is 70gr toenamequote:Op zondag 19 april 2020 19:47 schreef Incelbom het volgende:
Ik vind mezelf een beetje te mager en daarom is het ideaal om tijdens deze quarantaine aan te komen. Weet iemand hoeveel kilo ik aankom als ik de komende maand elke dag 500 kcal extra eet boven de benodigde kcal per dag? Ik ben er nu zo’n 4 dagen mee bezig, af en toe eet ik ook 800 a 900 extra kcal per dag. Hoelang gaat het ongeveer op dit tempo duren om aan die 10 kilo extra te komen?
Is daar niet een wiskundige berekening op toe te passen? En hoe minder je beweegt hoe sneller je ook aankomt.quote:Op zondag 19 april 2020 19:47 schreef Incelbom het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |