Kijk dit zijn tips, dankjewel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:19 schreef LanaMyst het volgende:
Laat ik maar weer eens van wal steken.
Het is wel degelijk mogelijk om als single man in deze wereld terecht te komen maar besef wel dat niet altijd makkelijk is.
Je moet wel iets te bieden hebben en niet alleen op gebied van seks.
En paar tips
Als je via chat probeert, laat dan altijd een foto van jezelf zien. En stuur zeker niet ongevraagd foto's van je pik (dickpic and you're out) probeer normaal en spontaan te zijn in de chat en niet gelijk drammen of van die standaard vragen te stellen zoals "wat zoek je?" "wat vind je lekker?"
Als het tot een date gaat komen, kom dan niet met van die vage smoesjes waarom het niet zou kunnen of later moet, dan kom je over als een faker of rukker die alleen aandachtsgeil is maar eigenlijk niet goed durft.
Tja en dan zijn er ook nog stellen of vrouwen die hoge eisen stellen vwb leeftijd en ervaring maar die wel bereid zijn om mannen die daar niet aan voldoen te ontvangen tegen betaling.
Tenslotte kun je nog naar een parenclub gaan (als die ooit nog eens open gaan dan) want sommigen hebben avonden waar ook single mannen mogen komen maar de toegangsprijs is dan wel hoger. Maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor. Je moet wel een klik met een stel/vrouw hebben wil je verder kunnen gaan.
Of je moet aan zo'n orgie mee willen doen (is ook vaak in club) , als iemands uiterlijk/uitstraling dan bevalt mag hij meestal wel meedoen zonder lange gesprekken te hoeven voeren. Maar daar hou je natuurlijk geen blijvende contacten aan over.
Nou de rij stokstaartjes die je steeds storen is niet opwindend.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:52 schreef dickcon het volgende:
Als man alleen kun je eenvoudig bij swingersclubs binnen komen, je moet betalen bij de ingang en je houden aan de regels. Veel stellen willen graag een man erbij of wil de man kijken naar zijn vrouw met een vreemde man.
Bijna alle swingersclubs geven daar uitgebreid informatie over. Verder kun je bij regioswingers.nl of com moet je even uitzoeken welke het was, een account aanmaken.
Ook daar zijn zat mannen alleen die een stel zoeken, en stellen die een man zoeken, geen enkel probleem.
Succes
Ik heb ook altijd wel met dezelfde vraag gezeten. Ben benieuwd naar het swingerswereldje, maar ik zou het totaal niet interessant vinden om met random mensen te seksen, daarvoor ben ik wel iemand die de ander toch liever eventjes wil leren kennen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:19 schreef LanaMyst het volgende:
Het is wel degelijk mogelijk om als single man in deze wereld terecht te komen maar besef wel dat niet altijd makkelijk is.
En paar tips
Als je via chat probeert, laat dan altijd een foto van jezelf zien. En stuur zeker niet ongevraagd foto's van je pik (dickpic and you're out) probeer normaal en spontaan te zijn in de chat en niet gelijk drammen of van die standaard vragen te stellen zoals "wat zoek je?" "wat vind je lekker?"
Als het tot een date gaat komen, kom dan niet met van die vage smoesjes waarom het niet zou kunnen of later moet, dan kom je over als een faker of rukker die alleen aandachtsgeil is maar eigenlijk niet goed durft.
Snap ik wel, voor mij begon het ooit ook als zien en gezien worden en de leuke sfeer, pas jaren later ben ik echt actief geworden. Nu is het een beetje doorgeslagen naar de andere kant, zelf vind ik een club waar single mannen welkom wel prettig omdat ik het op zijn tijd wel leuk vind om met meerdere mannen tegelijk te doen en de kans dat je dat tegen komt heb je minder op avonden met alleen stellen.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd wel met dezelfde vraag gezeten. Ben benieuwd naar het swingerswereldje, maar ik zou het totaal niet interessant vinden om met random mensen te seksen, daarvoor ben ik wel iemand die de ander toch liever eventjes wil leren kennen.
Daarom heb ik ook altijd al het idee gehad van, ik wil serieus met iemand kunnen daten, maar wel met iemand die ook in dat wereldje bekend is of er nieuwsgierig naar is. Dus geen 'gelegenheidspartner' om alleen mee naar een club te gaan maar iemand die ook een serieuze relatie zou willen waarbij parenclubs/swingen wel een onderdeel is van wat we graag doen.
Laat je alleen bij een vrouw het woord "parenclub" vallen dan rennen 99 van de 100 gillend weg omdat ze er te veel horrorverhalen over hebben gehoord van de bekende stokstaartjes. Een club waar single mannen 'welkom' zijn (lees: de bron van inkomsten) zou ik ook niet interessant vinden, dan zou ik me alleen maar kut voelen tussen alle rukkende geilaards. Dan doe ik dat liever met iemand samen waar ik ook een leuke klik mee heb. Want ik vind zelf het zien en gezien worden tijdens de seks erg spannend, en de sfeer van een parenclub, niet eens zo zeer het "moeten" ruilen van partners.
Ik ben wel bekend in het kinky/BDSM wereldje in Nederland maar daar merk je dat de swingers toch ook als een aparte cultuur worden gezien.
Ja vanilla,s zullen idd hard gaan rennenquote:Op donderdag 23 april 2020 22:08 schreef Stoney3K het volgende:
Ik zou een beperkt aantal single mannen ook niet verkeerd vinden, zo lang het een groep mannen is die bekend is en het geen 'rukkers' zijn maar gewoon mensen die het leuk vinden om uit te gaan.
Waar ik vooral zelf tegenaan loop is dat dames waarmee ik aan het daten ben, het gelijk afkappen als je het over swingen of parenclubs hebt en het toch wel iets is wat ik graag in mijn relatie zou willen zien. Aan de ene kant wel een serieuze relatie en samen iets op kunnen bouwen (kans op trouwen, kinderen, enz.) en tegelijkertijd ook iemand die het net zo leuk vindt om de parenclub in te gaan.
Hoe ik zoiets aan een date zou moeten verkopen vanaf het begin (en of ik het op een datingsite zou moeten zetten) heb ik geen flauw idee van -- ik heb zelf niet de indruk dat ik een serieuze relatiepartner ga vinden op een site die specifiek voor swingers is zoals SDC.
Kinksters vaak ook als je het over 'swingen' hebt. En een echt sociaal platform voor swingers zoals je FetLife hebt voor kinksters is er niet echt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef T42 het volgende:
[..]
Ja vanilla,s zullen idd hard gaan rennen
SDC heb ik geprobeerd maar het enige wat je aan profielen tegen komt is onherkenbare foto's van iemands lijf, en de mannenprofielen leggen er allemaal de nadruk op hoe groot ze wel niet geschapen zijn. Wat voor iemand je precies bent, qua persoonlijkheid, heb ik nog nooit in een SDC profiel terug kunnen lezen, het is echt opgezet als seksdating-site (ook qua verdienmodel)quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:33 schreef Butterfly1992 het volgende:
Ga er niet heen met de instelling dat je per se seks wilt hebben, je komt dan opdringerig over en wordt vaak eruit gestuurd. En terecht, vaak zat ervaren en is vreselijk irritant!
Ik kan je de app SDC zeker aanraden. Succes en vooral veel plezier
Gewoon uit interesse; wat is er zo leuk aan dat swingerswereldje dat je dit al 8 jaar doet?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:33 schreef Butterfly1992 het volgende:
Ik lees hier maar 2 goede reacties.. En de rest is echt onzin...
Ik ben als single vrouw al 8 jaar actief in de swingerswereld. Kom veel op thuisfeestjes en parenclubs. Voor mannen is het inderdaad een stuk lastiger!! Op thuisfeestjes worden ze vaak niet uitgenodigd. Maar parenclubs kom je op de meeste avonden wel binnen als single man. Als je respect toont en niet opdringerig bent, wordt je aanwezigheid in een parenclub ook wel gewaardeerd. Ga er niet heen met de instelling dat je per se seks wilt hebben, je komt dan opdringerig over en wordt vaak eruit gestuurd. En terecht, vaak zat ervaren en is vreselijk irritant!
Ik kan je de app SDC zeker aanraden. Succes en vooral veel plezier
Leuke sfeer, allemaal openminded mensen bij elkaar, veel respect.quote:Op zondag 26 april 2020 18:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse; wat is er zo leuk aan dat swingerswereldje dat je dit al 8 jaar doet?
Whaha dat laatste, best wel lullig als het uiterlijk dan niet genoeg bevalt en iemand wordt afgewezenquote:Op maandag 20 april 2020 12:19 schreef LanaMyst het volgende:
En paar tips
Tja en dan zijn er ook nog stellen of vrouwen die hoge eisen stellen vwb leeftijd en ervaring maar die wel bereid zijn om mannen die daar niet aan voldoen te ontvangen tegen betaling.
Tenslotte kun je nog naar een parenclub gaan (als die ooit nog eens open gaan dan) want sommigen hebben avonden waar ook single mannen mogen komen maar de toegangsprijs is dan wel hoger. Maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor. Je moet wel een klik met een stel/vrouw hebben wil je verder kunnen gaan.
Of je moet aan zo'n orgie mee willen doen (is ook vaak in club) , als iemands uiterlijk/uitstraling dan bevalt mag hij meestal wel meedoen zonder lange gesprekken te hoeven voeren. Maar daar hou je natuurlijk geen blijvende contacten aan over.
Nee, dat is moeilijk... Ik ben daar ook al heeeel lang naar op zoek haha. Date nu vooral via reguliere sites. Daar kom ik wel af en toe mensen tegen die er wel voor openstaan!quote:Op zondag 26 april 2020 18:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
SDC heb ik geprobeerd maar het enige wat je aan profielen tegen komt is onherkenbare foto's van iemands lijf, en de mannenprofielen leggen er allemaal de nadruk op hoe groot ze wel niet geschapen zijn. Wat voor iemand je precies bent, qua persoonlijkheid, heb ik nog nooit in een SDC profiel terug kunnen lezen, het is echt opgezet als seksdating-site (ook qua verdienmodel)
Dat is niet waar ik naar op zoek ben, ik ben in eerste instantie op zoek naar wat serieuzers waarvan swingen een onderdeel is. Voordat ik met iemand seks wil moet ik d'r eerst een beetje kennen.
De reden waarom ik bij parenclubs weg blijf die single mannen toe laten is niet omdat ik zelf seks verwacht, maar omdat ze mannen aantrekken die het wel als een product zien en ongevraagd aan iedereen zitten of opdringerig gaan zitten masturberen, omdat ze vinden dat ze daar (door de hoge entreeprijs) recht op hebben. Ik heb gewoon weinig zin om daar tussen te gaan zitten. Nog los daarvan vind ik een afzonderlijk prijsbeleid tussen mannen en vrouwen ronduit discriminerend en dat ga ik niet steunen.
Zoals ik al zei, er is niet echt een mogelijkheid om swingers en mensen die nieuwsgierig zijn naar het swingen, in een niet-swingerscontext te leren kennen. Een site waar ik dus eerst je gezicht kan zien en gewoon met je kan praten, voordat ik je tieten te zien krijg of je gelijk een piemelfoto toegestuurd krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |