abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192695493
quote:
Een video van een Afrikaanse vrouw die wordt gediscrimineerd in China is zeer slecht gevallen in Afrika. Chinese diplomaten draaien overuren om de nieuwe rel te sussen.

Terwijl Chinese diplomaten dachten dat ze de boosheid in Afrika over de vermeende racistische behandeling van Afrikanen in China een beetje hadden getemperd, is er opnieuw woede ontstaan op de Afrikaanse sociale media. Deze keer draait het om een duidelijk racistische video die vrijdag op Twitter is geplaatst.

Het 38 seconden durende filmpje is sindsdien viraal gegaan. Te zien en te horen is hoe twee Chinese functionarissen in een winkelcentrum iedereen doorlaten, behalve een Afrikaanse vrouw. De oorspronkelijk op TikTok geplaatste video had als bijschrift: ‘Dit is de behandeling die zwarte mensen nu in China krijgen, ze mogen het winkelcentrum niet binnenkomen.’

Het sentiment op Afrikaanse sociale media is dat de video bevestigt waar velen op het continent zich al eerder boos over maakten. Door het coronavirus zou de discriminatie van Afrikanen in China pijnlijk duidelijk zijn geworden. Eerder was er grote verontwaardiging over gebeurtenissen in de Zuid-Chinese stad Guangzhou, waar Afrikanen met geweld uit hun huizen zouden zijn verdreven en in sommige gevallen in quarantaine werden gedwongen of verplicht getest op COVID-19. Daarbij zouden Afrikanen ook zijn geweigerd in Chinese hotels en zijn hun paspoorten in beslag genomen.

Ook de Zuid-Afrikaanse president Cyril Ramaphosa, die tevens fungeert als voorzitter van de Afrikaanse Unie, reageerde boos en eiste een onderzoek. ,,Als Afrikanen zijn we geschokt door de berichten over slechte behandeling van Afrikaanse burgers die in China wonen. We roepen China op om alle Afrikanen met waardigheid en gelijkheid te behandelen, net als andere inwoners van China.”

Onderzoek

Het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken zei eerder deze week dat het de bezorgdheid van Afrikaanse landen had gehoord en dat de gemelde gevallen absoluut zouden worden onderzocht door de autoriteiten in de provincie Guangdong.

,,China en Afrika zijn altijd goede vrienden, goede partners en goede broeders geweest”, aldus regeringswoordvoerder Zhao Lijian. Tijdens de epidemie had China veel steun gevoeld van Afrika. Andersom bieden de Chinese regering en de Chinese bevolking nu snel hulp aan Afrika nu het continent zelf coronaproblemen heeft, zo benadrukte hij. ,,China’s vriendelijke beleid ten aanzien van Afrika zal nooit veranderen, onze vriendschap met Afrikaanse landen is hecht en we zullen onze Afrikaanse broeders nooit discrimineren.” Hij voegde toe dat van de 3000 Afrikaanse studenten in de provincie Hubei er slechts één besmet was geraakt, maar deze student snel en goed werd behandeld.

Dat alles heeft de boosheid in Afrika niet weggenomen, zeker niet na de laatste video. Afrikaanse Ambassadeurs in Peking schreven vorige week een open brief waarin ze hun zorgen uitten over de ‘stigmatisering van Afrikaanse mensen’.
Bron.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonaa op 19-04-2020 10:20:06 (niet doen) ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192695711
Je moet de hand niet bijten die je voed.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192695738
Ik hoop dat het echte nieuws over China het gaat winnen van de propaganda machine die overuren draait. Gisteren stond er weer zo'n jubelartikel op de NOS. Oh wat gingen ze goed om met de ziekte. We zijn vergeten te melden dat de top van de communistische partij er al weken vanaf wist voor ze wat gingen doen, behalve klokkenluiders laten verdwijnen tot de dag van vandaag. Nu de VS zich terugtrekt uit de WHO springt China meteen in het gat hoor! Domme kut Trump! We vergeten hierbij te vermelden dat de WHO landen racistisch noemde als ze vluchten uit China weigerde, maar dat nu vergeet te doen bij China. En dat ze wekenlang China hebben geholpen met misinformatie. En dat de WHO Taiwan uitsluit van informatie over de ziekte en complimenten, terwijl ze het aantoonbaar beter doen dan de CCP. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik gok dat iets vergelijkbaars gaande is in de rest van de wereld. Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over. Die lui zijn een gevaar voor de mensheid.
pi_192695779
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het echte nieuws over China het gaat winnen van de propaganda machine die overuren draait. Gisteren stond er weer zo'n jubelartikel op de NOS. Oh wat gingen ze goed om met de ziekte. We zijn vergeten te melden dat de top van de communistische partij er al weken vanaf wist voor ze wat gingen doen, behalve klokkenluiders laten verdwijnen tot de dag van vandaag. Nu de VS zich terugtrekt uit de WHO springt China meteen in het gat hoor! Domme kut Trump! We vergeten hierbij te vermelden dat de WHO landen racistisch noemde als ze vluchten uit China weigerde, maar dat nu vergeet te doen bij China. En dat ze wekenlang China hebben geholpen met misinformatie. En dat de WHO Taiwan uitsluit van informatie over de ziekte en complimenten, terwijl ze het aantoonbaar beter doen dan de CCP. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik gok dat iets vergelijkbaars gaande is in de rest van de wereld. Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over. Die lui zijn een gevaar voor de mensheid.
Het is diplomatiek niet echt handig China (terecht) de maat te nemen als je ze nog voor heel veel producten en grondstoffen nodig hebt de komende tijd. :')
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192695784
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:54 schreef Zalmslaatje het volgende:

Als buitenlands bedrijf heb je 0 zekerheid in China, dus waarom verdienen ze het wel in Afrika?
De manier van zakendoen van China is gewoon modern kolonialisme. Dan kun je een tegenreactie verwachten.
Er is zoveel bewijs van systematisch racisme tegen zwarte mensen in China. Niet dat vage gelul over microagressies, maar open en bloot racisme waar de kkk nog van zou blozen. Met toestemming of expliciet toegejuigd door de overheid.

[ Bericht 22% gewijzigd door Frutsel op 20-04-2020 10:03:40 ]
pi_192695829
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 10:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Propaganda slaafje. Als buitenlands bedrijf heb je 0 zekerheid in China, dus waarom verdienen ze het wel in Afrika?
De manier van zakendoen van China is gewoon modern kolonialisme. Dan kun je een tegenreactie verwachten.
Er is zoveel bewijs van systematisch racisme tegen zwarte mensen in China. Niet dat vage gelul over microagressies, maar open en bloot racisme waar de kkk nog van zou blozen. Met toestemming of expliciet toegejuigd door de overheid.
Elk onderwerp hoe groot of klein ook op racisme willen gooien, niet alleen belachelijk ook nog eens enorm contraproductief.

Afrikanen per definitie als slachtoffer wegzetten is ook nogal racistisch, alsof het een stel onmondige kleuters zijn. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Zalmslaatje op 19-04-2020 10:20:42 ]
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  zondag 19 april 2020 @ 10:29:25 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_192695992
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 10:02 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Het is diplomatiek niet echt handig China (terecht) de maat te nemen als je ze nog voor heel veel producten en grondstoffen nodig hebt de komende tijd. :')
Eigen schuld. Hadden we maar onze eigen spullen moeten blijven maken. Nu worden we gechanteerd door een dictatuur.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_192696099
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 10:10 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Elk onderwerp hoe groot of klein ook op racisme willen gooien, niet alleen belachelijk ook nog eens enorm contraproductief.

Afrikanen per definitie als slachtoffer wegzetten is ook nogal racistisch, alsof het een stel onmondige kleuters zijn. :')
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hier geen neger bordjes niet racistisch zijn? Dat het contraproductief is om racisme racisme te noemen?

Vertel: wat zou jij als zwart persoon doen om het probleem op te lossen dat zowel de lokale bevolking, als de overheid je als zondebok gebruikt?
  zondag 19 april 2020 @ 10:37:10 #9
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_192696118
China :')
#KICKOUTZP
pi_192696424
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:54 schreef Zalmslaatje het volgende:
.
Dit riekt naar een opmaat om China in een soortgelijke situatie te brengen als Duitsland na WO1, waarbij China geconfronteerd gaat worden met schadeclaims uit de hele wereld en vervolgens wordt gedwongen tot het doen van herstelbetalingen....

Voor Duitsland was het de voedingsbodem wat uiteindelijk leidde tot WO2....

Of de situatie zich zal herhalen weet ik niet, maar dat hier een vies spelletje wordt gespeeld is zonneklaar! Racisme komt onder ELK volk en in ELKE natie voor.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 20-04-2020 10:04:35 ]
pi_192696440
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:03 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dit riekt naar een opmaat om China in een soortgelijke situatie te brengen als Duitsland na WO1, waarbij China geconfronteerd gaat worden met schadeclaims uit de hele wereld en vervolgens wordt gedwongen tot het doen van herstelbetalingen....

Voor Duitsland was het de voedingsbodem wat uiteindelijk leidde tot WO2....

Of de situatie zich zal herhalen weet ik niet, maar dat hier een vies spelletje wordt gespeeld is zonneklaar! Racisme komt onder ELK volk en in ELKE natie voor.
Terecht.
pi_192696446
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het echte nieuws over China het gaat winnen van de propaganda machine die overuren draait. Gisteren stond er weer zo'n jubelartikel op de NOS. Oh wat gingen ze goed om met de ziekte. We zijn vergeten te melden dat de top van de communistische partij er al weken vanaf wist voor ze wat gingen doen, behalve klokkenluiders laten verdwijnen tot de dag van vandaag. Nu de VS zich terugtrekt uit de WHO springt China meteen in het gat hoor! Domme kut Trump! We vergeten hierbij te vermelden dat de WHO landen racistisch noemde als ze vluchten uit China weigerde, maar dat nu vergeet te doen bij China. En dat ze wekenlang China hebben geholpen met misinformatie. En dat de WHO Taiwan uitsluit van informatie over de ziekte en complimenten, terwijl ze het aantoonbaar beter doen dan de CCP. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik gok dat iets vergelijkbaars gaande is in de rest van de wereld. Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over. Die lui zijn een gevaar voor de mensheid.
China laat wel opvallend goede cijfers zien over corona. Mensen zien in hun eigen omgeving mensen opgenomen worden vanwege corona. Maar het aantal besmettingen stijgt niet.

https://www.volkskrant.nl(...)ngen-wuhan~bcafb634/
pi_192696464
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

China laat wel opvallend goede cijfers zien over corona. Mensen zien in hun eigen omgeving mensen opgenomen worden vanwege corona. Maar het aantal besmettingen stijgt niet.

https://www.volkskrant.nl(...)ngen-wuhan~bcafb634/
Het is magisch.
pi_192696526
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 10:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hier geen neger bordjes niet racistisch zijn? Dat het contraproductief is om racisme racisme te noemen?

Vertel: wat zou jij als zwart persoon doen om het probleem op te lossen dat zowel de lokale bevolking, als de overheid je als zondebok gebruikt?
Zoals elk gezin, elke stad/dorp, elke provincie en elk land zijn/haar eigen unieke cultuur heeft, zo heeft elk werelddeel dat ook. En de Aziatische culturen zitten heel anders in elkaar dan de Afrikaanse, Europese of Amerikaanse culturen.

Als jij er voor kiest om als Afrikaan naar Azië te emigreren, dan zul je het racisme gewoon voor lief moeten nemen. Het is namelijk niet meer dan één van de consequenties van je eigen keuze om te emigreren....
pi_192696534
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Terecht.
Oke, maar dan niet janken als WO3 om de hoek komt kijken......
pi_192696553
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:12 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Zoals elk gezin, elke stad/dorp, elke provincie en elk land zijn/haar eigen unieke cultuur heeft, zo heeft elk werelddeel dat ook. En de Aziatische culturen zitten heel anders in elkaar dan de Afrikaanse, Europese of Amerikaanse culturen.

Als jij er voor kiest om als Afrikaan naar Azië te emigreren, dan zul je het racisme gewoon voor lief moeten nemen. Het is namelijk niet meer dan één van de consequenties van je eigen keuze om te emigreren....
Wat zijn er toch miserabele mensen op de wereld.
  zondag 19 april 2020 @ 11:18:12 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192696591
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:54 schreef Zalmslaatje het volgende:
.
Dat stempel kan je niet krijgen volgens mij, als buitenlander. Dus erg eerlijk is het niet,

Maargoed Afrikanen die al jaren als expat in China wonen worden nu ook gewoon uit hun huis gezet, en hun paspoort wordt ingenomen waardoor ze in feite gewoon maar op straat moeten slapen. Best bizar.

[ Bericht 24% gewijzigd door Frutsel op 20-04-2020 10:05:09 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192696617
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:13 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Oke, maar dan niet janken als WO3 om de hoek komt kijken......
Wat beweegt jou om een regime te verdedigen die de wereld in crisis heeft geduwd door te liegen, bedriegen en goede mensen op te sluiten? Daarvoor al bezig was met half Azië claimen als lebensraum? De organen van minderheden aan het oogsten was. Miljoenen mensen in concentratiekampen stopte. Dit doet met mensen die willen mediteren: En die komt er nog goed vanaf, zolang ze zijn organen niet willen. En zo kan je nog wel even doorgaan.

Waarom wil je hun verdedigen?
pi_192696631
Aziaten over het algemeen houden niet van heel donkere mensen. Zelfs landgenoten die er donker uitzien krijgen soms een aparte behandeling.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192696681
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

ik heb meer geld aan de verkoop van nazi spullen verdiend
Mijn beeld van jou wordt met elke post die je doet vreemder.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192696689
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat zijn er toch miserabele mensen op de wereld.
Racisme is er en zal er ook altijd zijn. Ongeacht wat jij daar als persoon van vindt.

Het is niet miserabel om daar op een realistische manier mee om te gaan....
Het is wel naïef en verregaand arrogant om JOUW maatstaf aan anderen op te leggen, vooral omdat het zeer ongewenst is.

Jij plaatst jezelf (al was het maar moreel) bóven een ander (in dit geval China/chinezen), zónder partij te zijn en zónder enig risico te lopen. Als een ware evangelistische dominee ga jij een beetje met je vermanende vingertje lopen zwaaien, terwijl je in wezen je ongevraagd met andermans zaken loopt te bemoeien.

Het is niet leuk voor die Afrikaan dat ie gediscrimineerd wordt door de lokale bevolking. Het is ronduit niet eerlijk. Maar het leven IS niet eerlijk. De wereld IS niet eerlijk en vanuit die lokale bevolking bekeken (die helemaal niet zitten te wachten op extra concurrentie van buitenaf) geef ik ze nog groot gelijk óók dat ze die Afrikaan discrimineren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 20-04-2020 10:06:06 ]
pi_192696742
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:26 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Mijn beeld van jou wordt met elke post die je doet vreemder.
Ik heb bij een veiling gewerkt. Mijn beeld van jou wordt iedere post die je doet meer bevestigd. Gezien je nog niet heb gereageerd op mijn twee keuzes weet ik nu vrij zeker dat je het kleine mannetje met een laag iq bent.
pi_192696756
Iedereen in China die geen Chinees is of fan van de ccp wordt gediscrimineerd, achter gesteld of opgesloten. :')

Maar om op dit moment een conflict te zoeken terwijl je voor zeer essentiële producten en grondstoffen van hen afhankelijk bent is gewoon niet echt praktisch.

Maar iedereen die niet direct de oorlog aan China verklaard is volgens jou een fanboy, ok helder. :D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192696763
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:27 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Racisme is er en zal er ook altijd zijn. Ongeacht wat jij daar als persoon van vindt.

Het is niet miserabel om daar op een realistische manier mee om te gaan....
Het is wel naïef en verregaand arrogant om JOUW maatstaf aan anderen op te leggen, vooral omdat het zeer ongewenst is.

Jij plaatst jezelf (al was het maar moreel) bóven een ander (in dit geval China/chinezen), zónder partij te zijn en zónder enig risico te lopen. Als een ware evangelistische dominee ga jij een beetje met je vermanende vingertje lopen zwaaien, terwijl je in wezen je ongevraagd met andermans zaken loopt te bemoeien.
De grap is dat ik nooit een andere maatstaf heb gebruikt dan die van de Chinese overheid over racisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 20-04-2020 10:05:56 ]
pi_192696858
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat beweegt jou om een regime te verdedigen die de wereld in crisis heeft geduwd door te liegen, bedriegen en goede mensen op te sluiten? Daarvoor al bezig was met half Azië claimen als lebensraum? De organen van minderheden aan het oogsten was. Miljoenen mensen in concentratiekampen stopte. Dit doet met mensen die willen mediteren: [ afbeelding ] En die komt er nog goed vanaf, zolang ze zijn organen niet willen. En zo kan je nog wel even doorgaan.

Waarom wil je hun verdedigen?
Jij begrijpt mij niet. Ik verdedig hen niet omdat ik hen zo zielig vind of zo.
Jouw houding is óf grenzeloos naïef, óf spelen met vuur.

We kunnen China in exact dezelfde positie brengen als Duitsland destijds. Dat covid-19 is er de perfecte aanleiding voor. Maar bedenk wel het volgende: de Duitsers kozen uiteindelijk voor Hitler en WO2 met alle ellende die dat ook ONS heeft gebracht. En dat duurde slechts 5-6 jaar alles bij elkaar.

Er zijn héél wat meer Chinezen en die zitten ook lang niet allemaal alleen maar in China. Wat als de Chinezen uiteindelijk ook gaan kiezen voor WO3? Denk je niet dat die ellende dan een heel stuk groter zal zijn? Ook voor ONS? En dat die ellende wel eens heel wat langer kan gaan duren dan 6 jaar?

Ik heb het al gezegd, ook elk werelddeel heeft zo zijn/haar eigen cultuur. De Europese cultuur is zwak. De Afrikaanse cultuur is een stuk harder (kijk maar naar de mentaliteit van kut-marocjes bijv.). De Arabische cultuur is nog weer een tandje erger, maar werkelijk de aller, aller, allerhardste cultuur is de Aziatische. Want waar de Europeaan het liefste een ander laat vechten, de Afrikaan weliswaar zelf vecht maar wel op overleving is ingesteld, heeft de Arabier al geen probleem met zelfmoordaanslagen en maakt de Aziaat daar een institutioneel georganiseerde standaard van.....
pi_192696880
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:33 schreef Zalmslaatje het volgende:
Iedereen in China die geen Chinees is of fan van de ccp wordt gediscrimineerd, achter gesteld of opgesloten. :')

Maar om op dit moment een conflict te zoeken terwijl je voor zeer essentiële producten en grondstoffen van hen afhankelijk bent is gewoon niet echt praktisch.

Maar iedereen die niet direct de oorlog aan China verklaard is volgens jou een fanboy, ok helder. :D
Ook dat is gewoon realisme....
pi_192696921
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De grap is dat ik nooit een andere maatstaf heb gebruikt dan die van de Chinese overheid over racisme.

Jij moet wel echt een leuk persoon zijn om in je kennissenkring te hebben.
Ja voor hen wel. Ik voel/ben/wil ook solidair zijn met hen. Daarentegen zal het echt aan mijn reet roesten wat er met een Afrikaan (of Aziaat/Rus/Australiër/Amerikaan/Arabier etc) in e.o.a. verweggistan gebeurt. Hij of zij is NIET mijn broeder/zuster, ik voel me niet solidair met hen en wil dat ook niet zijn. Ik wil hooguit solidair zijn met Nederlanders (en niet eens met de vele illegalen die hier rondlopen) en daar houd het wel zo'n beetje mee op ja.
pi_192696980
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij niet. Ik verdedig hen niet omdat ik hen zo zielig vind of zo.
Jouw houding is óf grenzeloos naïef, óf spelen met vuur.

We kunnen China in exact dezelfde positie brengen als Duitsland destijds. Dat covid-19 is er de perfecte aanleiding voor. Maar bedenk wel het volgende: de Duitsers kozen uiteindelijk voor Hitler en WO2 met alle ellende die dat ook ONS heeft gebracht. En dat duurde slechts 5-6 jaar alles bij elkaar.

Er zijn héél wat meer Chinezen en die zitten ook lang niet allemaal alleen maar in China. Wat als de Chinezen uiteindelijk ook gaan kiezen voor WO3? Denk je niet dat die ellende dan een heel stuk groter zal zijn? Ook voor ONS? En dat die ellende wel eens heel wat langer kan gaan duren dan 6 jaar?

Ik heb het al gezegd, ook elk werelddeel heeft zo zijn/haar eigen cultuur. De Europese cultuur is zwak. De Afrikaanse cultuur is een stuk harder (kijk maar naar de mentaliteit van kut-marocjes bijv.). De Arabische cultuur is nog weer een tandje erger, maar werkelijk de aller, aller, allerhardste cultuur is de Aziatische. Want waar de Europeaan het liefste een ander laat vechten, de Afrikaan weliswaar zelf vecht maar wel op overleving is ingesteld, heeft de Arabier al geen probleem met zelfmoordaanslagen en maakt de Aziaat daar een institutioneel georganiseerde standaard van.....
Het zal nooit tot herstel betalingen komen, China is al meer dan een maand bezig de militaire sterkte en paraatheid van Taiwan, Japan en omringende landen (incl. de VS in de Pacific) te testen.

Ze hebben helemaal geen nieuwe dictator nodig.

Het is niet voor niets dat de VS al een maand bezig is troepen uit Europa en het Midden-Oosten richting de Pacific te verplaatsen.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192697024
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij niet. Ik verdedig hen niet omdat ik hen zo zielig vind of zo.
Jouw houding is óf grenzeloos naïef, óf spelen met vuur.

We kunnen China in exact dezelfde positie brengen als Duitsland destijds. Dat covid-19 is er de perfecte aanleiding voor. Maar bedenk wel het volgende: de Duitsers kozen uiteindelijk voor Hitler en WO2 met alle ellende die dat ook ONS heeft gebracht. En dat duurde slechts 5-6 jaar alles bij elkaar.

Er zijn héél wat meer Chinezen en die zitten ook lang niet allemaal alleen maar in China. Wat als de Chinezen uiteindelijk ook gaan kiezen voor WO3? Denk je niet dat die ellende dan een heel stuk groter zal zijn? Ook voor ONS? En dat die ellende wel eens heel wat langer kan gaan duren dan 6 jaar?

Ik heb het al gezegd, ook elk werelddeel heeft zo zijn/haar eigen cultuur. De Europese cultuur is zwak. De Afrikaanse cultuur is een stuk harder (kijk maar naar de mentaliteit van kut-marocjes bijv.). De Arabische cultuur is nog weer een tandje erger, maar werkelijk de aller, aller, allerhardste cultuur is de Aziatische. Want waar de Europeaan het liefste een ander laat vechten, de Afrikaan weliswaar zelf vecht maar wel op overleving is ingesteld, heeft de Arabier al geen probleem met zelfmoordaanslagen en maakt de Aziaat daar een institutioneel georganiseerde standaard van.....
Hitler is al aan de macht in China en jij zorgt er alleen maar voor dat hij sterker WO3 in gaat.

De Europese cultuur bestempelen als zwak is trouwens echt hilarisch.
pi_192697073
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:50 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Het zal nooit tot herstel betalingen komen, China is al meer dan een maand bezig de militaire sterkte en paraatheid van Taiwan, Japan en omringende landen (incl. de VS in de Pacific) te testen.

Ze hebben helemaal geen nieuwe dictator nodig.

Het is niet voor niets dat de VS al een maand bezig is troepen uit Europa en het Midden-Oosten richting de Pacific te verplaatsen.
Een ding staat voor mij wel vast: ALS het gaat knallen, dan gaat het HEEL erg hard knallen.....

Dus ja, ik hoop dat het niet gaat knallen.....
pi_192697084
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hitler is al aan de macht in China en jij zorgt er alleen maar voor dat hij sterker WO3 in gaat.

De Europese cultuur bestempelen als zwak is trouwens echt hilarisch.
Zo hilarisch als de EU is ja.
pi_192697217
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:58 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Een ding staat voor mij wel vast: ALS het gaat knallen, dan gaat het HEEL erg hard knallen.....

Dus ja, ik hoop dat het niet gaat knallen.....
Als China denkt te kunnen winnen (lees een groot deel van Azië inlijven incl. controle over de Grote oceaan) breekt de pleuris uit, anders zullen ze wel weer inbinden.

Het zal voornamelijk afhangen van de huidige parate sterkte, van de VS, Japan en Z-Korea.

Mijn inschatting, het blijft koffiedik kijken maar het is te hopen dat ze niet op avontuur gaan. :{
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192697331
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:22 schreef Arkai het volgende:
Aziaten over het algemeen houden niet van heel donkere mensen. Zelfs landgenoten die er donker uitzien krijgen soms een aparte behandeling.
Ook veel afrikanen houden niet van donkerdere afrikanen dan zijzelf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192697368
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:10 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als China denkt te kunnen winnen (lees een groot deel van Azië inlijven incl. controle over de Grote oceaan) breekt de pleuris uit, anders zullen ze wel weer inbinden.

Het zal voornamelijk afhangen van de huidige parate sterkte, van de VS, Japan en Z-Korea.

Mijn inschatting, het blijft koffiedik kijken maar het is te hopen dat ze niet op avontuur gaan. :{
Ben jij het met me eens dat ALS het gaat knallen, dat het WO3 betekent? En dat de hele situatie best wel tricky is?
pi_192697393
quote:
16s.gif Op zondag 19 april 2020 12:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook veel afrikanen houden niet van donkerdere afrikanen dan zijzelf.
Racisme zit in de mens, net zoals hebzucht dat is. Doen alsof dat niet zo is, is nogal dom.
Overigens zit ook liefde in de mens, dus het is niet alleen maar egoïsme en kwaadaardigheid.
pi_192697414
Dacht dat dit ging over coronavirus en het lage aantal doden in Afrika.
pi_192697443
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:23 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ben jij het met me eens dat ALS het gaat knallen, dat het WO3 betekent? En dat de hele situatie best wel tricky is?
Ik dacht dat het uit mijn post al duidelijk was, weet niet of WO3 dan de lading nog dekt qua totale puinzooi.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192697451
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:28 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Ik dacht dat het uit mijn post al duidelijk was, weet niet of WO3 dan de lading nog dekt qua totale puinzooi.
we zijn het eens.
pi_192697516
Een gefilmde persoonlijke ervaring van 1 zwart /Afrikaans persoon met twee lokale Chinese supermarkt beveiligers.

Die snel op het internet slingeren.

En dan meteen / handig ook erboven zetten dat DIT is hoe ZWARTEN worden behandeld in (heel) China.

De ellende van de "sociale" media, generaliserende stemmingmakerij en racisme hysterie is weer groot.
pi_192707491
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hitler is al aan de macht in China en jij zorgt er alleen maar voor dat hij sterker WO3 in gaat.

De Europese cultuur bestempelen als zwak is trouwens echt hilarisch.
Racisme in China bestaat niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 april 2020 @ 00:33:18 #41
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_192707624
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat zijn er toch miserabele mensen op de wereld.
Miserabeler is dat mensen als jij perse je Westerse gedachtegoed overal ter wereld wil verspreiden.

Wanneer kom je erachter dat veel landen niet zitten te wachten op "Freedom and democracy".
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_192707724
Chinezen hebben echt een hekel aan zwarte en geilen op blanken. Iedereen die het tegendeel beweert is nog nooit in china geweest.
pi_192707903
Die reacties op twitter laten ook wel weer duidelijk zien wat voor idioten de Afrikanen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192708016
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 00:56 schreef Yreal het volgende:
Chinezen hebben echt een hekel aan zwarte en geilen op blanken. Iedereen die het tegendeel beweert is nog nooit in china geweest.
Iedereen die voor 1,4 miljard mensen spreekt is nog nooit in China geweest.
pi_192708695
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:33 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Miserabeler is dat mensen als jij perse je Westerse gedachtegoed overal ter wereld wil verspreiden.

Wanneer kom je erachter dat veel landen niet zitten te wachten op "Freedom and democracy".
De landen zitten er niet op te wachten de bevolking die door de staatspropaganda heen kijkt wel.
pi_192709331
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:33 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Miserabeler is dat mensen als jij perse je Westerse gedachtegoed overal ter wereld wil verspreiden.

Wanneer kom je erachter dat veel landen niet zitten te wachten op "Freedom and democracy".
Hoeveel mensen ken jij die het wel ok vinden als de overheid ze morgen zou vermoorden voor hun organen? Bovendien zijn de waarden die ik hier zeg dezelfde waarden die China naar buiten draagt. Chinese ambassades draaien overuren om discriminatie en inperking van de vrijheid van meningsuiting en beweging te bestrijden.
pi_192710343
Chinezen zijn niet echt onder de indruk van ziedende Afrikanen.

Niet geheel onterecht.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_192711080
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:58 schreef Rockefellow het volgende:
Chinezen zijn niet echt onder de indruk van ziedende Afrikanen.

Niet geheel onterecht.
Als je de documentaire "Empire of dust" gekeken hebt snap je ook waarom.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192711717
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:58 schreef Rockefellow het volgende:
Chinezen zijn niet echt onder de indruk van ziedende Afrikanen.

Niet geheel onterecht.
Waarom niet?
pi_192711818
Ik vraag me af of Afrikanen wel ziedend mogen zijn aangezien het een Nederlands woord is.
pi_192711842
Het is overduidelijk dat het virus hetzij door vies te vreten, hetzij door een ontsnapt virus uit een of ander laboratorium, door de Chinezen de wereld in is gebracht.

Maar ze geven daar afrikanen de schuld? Ik zie afrikanen liever ook niet hier (want ze hebben hier geen reet te zoeken), maar wat de Chinezen doen is wel heel erg vreemd.
pi_192712216
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het echte nieuws over China het gaat winnen van de propaganda machine die overuren draait. Gisteren stond er weer zo'n jubelartikel op de NOS. Oh wat gingen ze goed om met de ziekte. We zijn vergeten te melden dat de top van de communistische partij er al weken vanaf wist voor ze wat gingen doen, behalve klokkenluiders laten verdwijnen tot de dag van vandaag. Nu de VS zich terugtrekt uit de WHO springt China meteen in het gat hoor! Domme kut Trump! We vergeten hierbij te vermelden dat de WHO landen racistisch noemde als ze vluchten uit China weigerde, maar dat nu vergeet te doen bij China. En dat ze wekenlang China hebben geholpen met misinformatie. En dat de WHO Taiwan uitsluit van informatie over de ziekte en complimenten, terwijl ze het aantoonbaar beter doen dan de CCP. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik gok dat iets vergelijkbaars gaande is in de rest van de wereld. Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over. Die lui zijn een gevaar voor de mensheid.
De Nederlandse media is al tientallen jaar puur gefocust op Amerika, daar gebeurt het allemaal. Die tunnelvisie verblindt voor ontwikkelingen elders, zoals in China. Hier zit ook een raciaal element achter, mensen van kleur worden niet echt serieus genomen in de witte Nederlandse media.
pi_192712322
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:42 schreef Homey het volgende:

[..]

De Nederlandse media is al tientallen jaar puur gefocust op Amerika, daar gebeurt het allemaal. Die tunnelvisie verblindt voor ontwikkelingen elders, zoals in China. Hier zit ook een raciaal element achter, mensen van kleur worden niet echt serieus genomen in de witte Nederlandse media.
Normaal ben ik niet zo van alles op racisme gooien, maar de lacherige reactie van onze regering toen in China alles al plat ging, deed mij dit ook vermoeden.

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat we te weinig respect hebben voor de grootste democratie van de wereld en te veel voor zijn imperialistische buurman.

Edit: ook het nog steeds niet overnemen van adviezen van overheden uit die regio die het aantoonbaar beter doen kan mij echt kwaad maken. Taiwan en Korea hebben lang niet zoveel besmettingen, terwijl ze veel dichter op de besmettingshaard zitten. Toch doen we nog steeds of ze gek zijn met bijvoorbeeld hun mondkapjes.
pi_192712552
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat we te weinig respect hebben voor de grootste democratie van de wereld en te veel voor zijn imperialistische buurman.

grootste democratie ter wereld India? 8-)
pi_192712855
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

grootste democratie ter wereld India? 8-)
Ja.
pi_192714249
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 20 april 2020 @ 14:01:50 #57
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_192714579
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:12 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Zoals elk gezin, elke stad/dorp, elke provincie en elk land zijn/haar eigen unieke cultuur heeft, zo heeft elk werelddeel dat ook. En de Aziatische culturen zitten heel anders in elkaar dan de Afrikaanse, Europese of Amerikaanse culturen.

Als jij er voor kiest om als Afrikaan naar Azië te emigreren, dan zul je het racisme gewoon voor lief moeten nemen. Het is namelijk niet meer dan één van de consequenties van je eigen keuze om te emigreren....
En als Arabieren of Afrikanen naar Europa emigreren dan?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  maandag 20 april 2020 @ 14:08:24 #58
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_192714718
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_192715349
quote:
Dit kan echt niet. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192715818
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:13 schreef oheng het volgende:
Waarom niet?
Ze kunnen alles maken in Afrika zonder noemenswaardige weerstand.

Chinezen gedragen zich wat dat betreft zoals kutmarokkanen in Nederland. Met het verschil dat Chinezen productief zijn en een aanzienlijke achterban hebben.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_192715914
quote:
Op maandag 20 april 2020 15:09 schreef Rockefellow het volgende:

Ze kunnen alles maken in Afrika zonder noemenswaardige weerstand.

Chinezen gedragen zich wat dat betreft zoals kutmarokkanen in Nederland. Met het verschil dat Chinezen productief zijn en een aanzienlijke achterban hebben.
Marokkanen hebben anders ook een behoorlijke achterban.
Krijg het maar eens aan de stok met één van die lui.
pi_192715929
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Marokkanen hebben anders ook een behoorlijke achterban.
Krijg het maar eens aan de stok met één van die lui.
Meer dan een miljard eensgezinde?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_192716965
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 03:09 schreef Prego het volgende:

[..]

Iedereen die voor 1,4 miljard mensen spreekt is nog nooit in China geweest.
Als er een miljoen niet zo zijn is het veel.
pi_192717089
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat het echte nieuws over China het gaat winnen van de propaganda machine die overuren draait. Gisteren stond er weer zo'n jubelartikel op de NOS. Oh wat gingen ze goed om met de ziekte. We zijn vergeten te melden dat de top van de communistische partij er al weken vanaf wist voor ze wat gingen doen, behalve klokkenluiders laten verdwijnen tot de dag van vandaag. Nu de VS zich terugtrekt uit de WHO springt China meteen in het gat hoor! Domme kut Trump! We vergeten hierbij te vermelden dat de WHO landen racistisch noemde als ze vluchten uit China weigerde, maar dat nu vergeet te doen bij China. En dat ze wekenlang China hebben geholpen met misinformatie. En dat de WHO Taiwan uitsluit van informatie over de ziekte en complimenten, terwijl ze het aantoonbaar beter doen dan de CCP. En zo kun je nog wel even doorgaan.

Ik gok dat iets vergelijkbaars gaande is in de rest van de wereld. Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over. Die lui zijn een gevaar voor de mensheid.
Goed verwoord volledig eens.
Land of the free. Home of the brave.
pi_192717555
dubbel

[ Bericht 90% gewijzigd door stopnaald op 20-04-2020 16:56:27 ]
pi_192717667
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

En als Arabieren of Afrikanen naar Europa emigreren dan?
Waarom zou dat anders moeten zijn?

Dat hele racisme-gezeik komt mij echt mijlenver de strot uit. En dat zeg ik als iemand van Indische komaf. Denk je soms dat wij geen racisme hebben meegemaakt? En wij zijn nog wel gewoon onderdeel van het Nederlandse koninkrijk geweest en dus net zo goed Nederlandse burgers! Maar hé, toen onze vaders en grootvaders uit Indonesië kwamen met hun gezin, mochten ze een LENING afsluiten. Die fucking kutmoslims krijgen en krijgen en krijgen en nóg is het rupsje nooitgenoeg die óf janken om alles, óf terroriseren. Maar normaal gedrag kennen die onderontwikkelde inteeltbarbaren niet.
  maandag 20 april 2020 @ 21:42:34 #68
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_192723346
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Waarom zou dat anders moeten zijn?

Dat hele racisme-gezeik komt mij echt mijlenver de strot uit. En dat zeg ik als iemand van Indische komaf. Denk je soms dat wij geen racisme hebben meegemaakt? En wij zijn nog wel gewoon onderdeel van het Nederlandse koninkrijk geweest en dus net zo goed Nederlandse burgers! Maar hé, toen onze vaders en grootvaders uit Indonesië kwamen met hun gezin, mochten ze een LENING afsluiten. Die fucking kutmoslims krijgen en krijgen en krijgen en nóg is het rupsje nooitgenoeg die óf janken om alles, óf terroriseren. Maar normaal gedrag kennen die onderontwikkelde inteeltbarbaren niet.
Ik ben het met alles wat je zegt eens.
De helden van het KNIL die hier met hun gezinnen naartoe kwamen hebben voor zichzelf iets moois hier opgebouwd zonder gejammer over 'rasiesme'.
Die jammerende woestijnbewoners van nu zijn enkel op zoek naar 'outkiering' en dat wordt ze simpelweg mogelijk gemaakt door blanken die ze ontvangen alsof het een soort van huisdieren zijn die een knuffel en een aai nodig hebben.
Vervolgens stoppen die blanken die met spandoeken en liederen deze mensen ontvangen ze in een asielzoekerscentrum en daarna worden ze iemand anders zijn probleem.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_192725389
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:42 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij niet. Ik verdedig hen niet omdat ik hen zo zielig vind of zo.
Jouw houding is óf grenzeloos naïef, óf spelen met vuur.

We kunnen China in exact dezelfde positie brengen als Duitsland destijds. Dat covid-19 is er de perfecte aanleiding voor. Maar bedenk wel het volgende: de Duitsers kozen uiteindelijk voor Hitler en WO2 met alle ellende die dat ook ONS heeft gebracht. En dat duurde slechts 5-6 jaar alles bij elkaar.

Er zijn héél wat meer Chinezen en die zitten ook lang niet allemaal alleen maar in China. Wat als de Chinezen uiteindelijk ook gaan kiezen voor WO3? Denk je niet dat die ellende dan een heel stuk groter zal zijn? Ook voor ONS? En dat die ellende wel eens heel wat langer kan gaan duren dan 6 jaar?

Ik heb het al gezegd, ook elk werelddeel heeft zo zijn/haar eigen cultuur. De Europese cultuur is zwak. De Afrikaanse cultuur is een stuk harder (kijk maar naar de mentaliteit van kut-marocjes bijv.). De Arabische cultuur is nog weer een tandje erger, maar werkelijk de aller, aller, allerhardste cultuur is de Aziatische. Want waar de Europeaan het liefste een ander laat vechten, de Afrikaan weliswaar zelf vecht maar wel op overleving is ingesteld, heeft de Arabier al geen probleem met zelfmoordaanslagen en maakt de Aziaat daar een institutioneel georganiseerde standaard van.....
Hoe kun je zo dom zijn. Hoe wil jij China in de positie van Duitsland brengen zonder oorlog te voeren?

Duitsland vocht van 1914-1918 tegen de nummer 1 wereld macht (UK) en 2 grootmachten (Fr/Ru) en vervolgens kwam er een extra grootmacht bij (VS). Duitsland verloor 2 miljoen soldaten en 6 miljoen gewonden. Duitsland had destijds een bevolking van ~68 miljoen. Dus meer dan 10% van de gehele bevolking was dood of gewond.

Vervolgens waren er meerdere revoluties van extreem links/extreem rechts. Massa werkloosheid en herstel betalingen. 1/7 van het grond gebied verloren + alle koloniën.

En dat wil jij vergelijken met China nu na corona? Kun je alsjeblieft nooit meer zo iets doms uit je toetsenbord persen.
  dinsdag 21 april 2020 @ 07:41:20 #70
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192727074
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit kan echt niet. :')
Inderdaad. Die was is helemaal nog niet wit.
pi_192727081
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Eiwitshake het volgende:
Vervolgens stoppen die blanken die met spandoeken en liederen deze mensen ontvangen ze in een asielzoekerscentrum en daarna worden ze iemand anders zijn probleem.
Dit inderdaad. Ze willen van alles, iemand anders moet het oplossen en zodra zij er zelf last van krijgen draaien ze 180 graden om.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192730461
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik ben het met alles wat je zegt eens.
De helden van het KNIL die hier met hun gezinnen naartoe kwamen hebben voor zichzelf iets moois hier opgebouwd zonder gejammer over 'rasiesme'.
Die jammerende woestijnbewoners van nu zijn enkel op zoek naar 'outkiering' en dat wordt ze simpelweg mogelijk gemaakt door blanken die ze ontvangen alsof het een soort van huisdieren zijn die een knuffel en een aai nodig hebben.
Vervolgens stoppen die blanken die met spandoeken en liederen deze mensen ontvangen ze in een asielzoekerscentrum en daarna worden ze iemand anders zijn probleem.

EXACT! Zowel in je beschrijving van de jammerende woestijnbewoners, als de blanken die hen naar hier willen halen om ze vervolgens te dumpen in een AZC en op andermans bordje!

En om heel eerlijk te zijn, weet ik niet aan welke groep ik inmiddels een grotere tyfushekel gekregen heb......
pi_192730795
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:09 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Ze kunnen alles maken in Afrika zonder noemenswaardige weerstand.

Chinezen gedragen zich wat dat betreft zoals kutmarokkanen in Nederland. Met het verschil dat Chinezen productief zijn en een aanzienlijke achterban hebben.
Je vergeet dat Chinezen met heel veel geld komen en alles en iedereen op of omkopen.

(noord)afrikanen en arabieren brengen niks mee die komen alleen maar halen, lukt het niet met racisme roepen dan met geweld.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192731277
Zuid Afrika kreeg een boycot voor dit soort praktijken, de Chinezen daarentegen kunnen ongestoord hun gang gaan.
Tel daar bij op dat ze ook nog eens hebben gelogen omtrent het coronavirus en de wereld miljarden euro’s verschuldigd is in mijn ogen.
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:21:09 #75
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192732059
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit kan echt niet. :')
Stel je niet zo aan zeg. is je gevoel voor humor dan echt compleet verdwenen?
Wat een verkramp leven moet het zijn als je bij elke grap waarin huidskleur betrokken wordt in de stress schiet
pi_192732450
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:10 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als China denkt te kunnen winnen (lees een groot deel van Azië inlijven incl. controle over de Grote oceaan) breekt de pleuris uit, anders zullen ze wel weer inbinden.

Het zal voornamelijk afhangen van de huidige parate sterkte, van de VS, Japan en Z-Korea.

Mijn inschatting, het blijft koffiedik kijken maar het is te hopen dat ze niet op avontuur gaan. :{
En wij zijn afhankelijk van de VS, VK, Frankrijk en Duitsland, het enige wat China en ook Rusland tegenhoudt om de wereld te veroveren zijn die landen en uiteraard de kernwapens.
Ik persoonlijk vindt het niet prettig van Trump afhankelijk te zijn als er iets misgaat met Nederland/EU maar de praktijk is anders: Wij kunnen niet zonder de VS, zonder hen zouden we nu allemaal deel van het Duitse rijk.
Ik ben daar de VS, VK en ook de Canadezen nog steeds dankbaar voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door JannekeC5 op 21-04-2020 13:41:55 (Spelling) ]
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:48:47 #77
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192732614
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:40 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

En wij zijn afhankelijk van de VS, VK, Frankrijk en Duitsland, het enige wat China en ook Rusland tegenhoudt om de wereld te veroveren zijn die landen en uiteraard de kernwapens.
Ik persoonlijk vindt het niet prettig van Trump afhankelijk te zijn als er iets misgaat met Nederland/EU maar de praktijk is anders: Wij kunnen niet zonder de VS, zonder hen zouden we nu allemaal deel van het Duitse rijk.
Ik ben daar de VS, VK en ook de Canadezen nog steeds dankbaar voor.
Voor spullen afhankelijk van Sjina, voor bescherming afhankelijk van de VS en onder de voet gelopen door Afrika. Nou holadijee wat een feest. Terwijl we dus misschien wel tot het meest machtige en rijkste rijk van de wereld hadden kunnen horen, behoren we nu tot een soort clowns act die EU heet
Mensen in vernietigingskampen plaatsen is op geen enkele manier goed te praten maar met alle geweld met een iphone rond willen lopen waar Sjinezen voor uit het raam springen is m.i. net zo moreel verwerpelijk

[ Bericht 15% gewijzigd door the-eye op 21-04-2020 13:54:11 ]
pi_192732680
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:40 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

En wij zijn afhankelijk van de VS, VK, Frankrijk en Duitsland, het enige wat China en ook Rusland tegenhoudt om de wereld te veroveren zijn die landen en uiteraard de kernwapens.
Ik persoonlijk vindt het niet prettig van Trump afhankelijk te zijn als er iets misgaat met Nederland/EU maar de praktijk is anders: Wij kunnen niet zonder de VS, zonder hen zouden we nu allemaal deel van het Duitse rijk.
Ik ben daar de VS, VK en ook de Canadezen nog steeds dankbaar voor.
We zijn al deel van het nieuwe Duitse rijk, "de eu" en de eu hoopt nog steeds op bescherming van de VS als dat nodig mocht zijn.

Op dit moment lijkt het erop dat alleen China verregaande ambities heeft, Rusland onder Poetin heeft zich tot nu toe vrij behoudend gedragen.

Maar wie weet wat ze doen als het tot een conflict met China komt, het is niet zeker dat ze voor China kiezen, ze zouden zelfs voor het westen kunnen kiezen of neutraal proberen te blijven.

Rusland kiest in de eerste instantie voor zichzelf.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192732784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg. is je gevoel voor humor dan echt compleet verdwenen?
Wat een verkramp leven moet het zijn als je bij elke grap waarin huidskleur betrokken wordt in de stress schiet
Mij zal het aan mijn reet roesten wat ze doen, maar als je zo'n reclame hier in Nederland zou maken, dan zou dat een storm veroorzaken waar de honden geen brood van lusten, dat weet jij net zo goed als ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:04:49 #80
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192732881
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mij zal het aan mijn reet roesten wat ze doen, maar als je zo'n reclame hier in Nederland zou maken, dan zou dat een storm veroorzaken waar de honden geen brood van lusten, dat weet jij net zo goed als ik.
Gelukkig maar. Ik dacht effe dat je gek geworden was.

Daarom moeten er juist van dit soort grappen gemaakt worden. Gewoon om de zeikerts helemaal gek van woede te maken dan kunnen we ons ondertussen richten op echt ongelijke behandeling
pi_192732925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Ik dacht effe dat je gek geworden was.

Daarom moeten er juist van dit soort grappen gemaakt worden. Gewoon om de zeikerts helemaal gek van woede te maken dan kunnen we ons ondertussen richten op echt ongelijke behandeling
Ik begin juist een beetje moe van al die zeikerds te worden, nu was er ook weer een geluid dat de corona crisis een te witte aangelegenheid zou zijn of zoiets, er waren teveel witte experts aan het woord volgens iets of iemand. Net als je denkt dat het niet gekker kan trekken ze weer een heel nieuw blik randdebielen open.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192732964
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 09:55 schreef halfway het volgende:
Je moet de hand niet bijten die je voed.
:')
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:10:11 #83
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192732988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begin juist een beetje moe van al die zeikerds te worden, nu was er ook weer een geluid dat de corona crisis een te witte aangelegenheid zou zijn of zoiets, er waren teveel witte experts aan het woord volgens iets of iemand. Net als je denkt dat het niet gekker kan trekken ze weer een heel nieuw blik randdebielen open.
:D
Ja laten we een stel in ebola gespecialiseerde medicijnmannen vragen zich eens over de corona te buigen.
pi_192733201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:53 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

We zijn al deel van het nieuwe Duitse rijk, "de eu" en de eu hoopt nog steeds op bescherming van de VS als dat nodig mocht zijn.

Op dit moment lijkt het erop dat alleen China verregaande ambities heeft, Rusland onder Poetin heeft zich tot nu toe vrij behoudend gedragen.
En kijk wat de MSM over Poetin te zeggen heeft......volgens hen is Poetin een soort Hitler 2.0

quote:
Maar wie weet wat ze doen als het tot een conflict met China komt, het is niet zeker dat ze voor China kiezen, ze zouden zelfs voor het westen kunnen kiezen of neutraal proberen te blijven.

Rusland kiest in de eerste instantie voor zichzelf.
En daar heeft Rusland gewoon ook helemaal gelijk in! Sterker nog, dat mag je van elke natie/volk verwachten.....
pi_192733217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begin juist een beetje moe van al die zeikerds te worden, nu was er ook weer een geluid dat de corona crisis een te witte aangelegenheid zou zijn of zoiets, er waren teveel witte experts aan het woord volgens iets of iemand. Net als je denkt dat het niet gekker kan trekken ze weer een heel nieuw blik randdebielen open.
WHUT? serieus?
pi_192733319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begin juist een beetje moe van al die zeikerds te worden, nu was er ook weer een geluid dat de corona crisis een te witte aangelegenheid zou zijn of zoiets, er waren teveel witte experts aan het woord volgens iets of iemand. Net als je denkt dat het niet gekker kan trekken ze weer een heel nieuw blik randdebielen open.
quote:
Netherlands

Dutch public broadcasting news network NOS has reported that on many of its Facebook and Instagram posts about the coronavirus, there have been a great number of "racist, discriminating and anti-Chinese comments". Dutch residents of Asian descent report having been called out as carriers of the coronavirus during their commute, in the supermarket, in school, and on social media.[187]

On 6 February 2020, radio DJ Lex Gaarthuis presented his Carnaval song "Voorkomen is beter dan Chinezen" (a pun on the proverb Voorkomen is beter dan genezen – "prevention is better than cure" – with Chinezen referring to both Chinese people and eating Chinese food) on national radio station Radio 10 under his alter ego Toon, which includes the lyrics "we can't have the virus in our country, it is all caused by these stinking Chinese people" and "don't eat Chinese food." After many complaints were issued against Radio 10 and Gaarthuis, primarily by the Chinese community in the Netherlands, both the station and artist made formal apologies, with Gaarthuis saying the song was meant to be satirical but had overshot its mark.[188]

On 8 February 2020, a group of Chinese students living in a student dormitory of Wageningen University discovered that their floor had been vandalised. Damages included a Chinese flag torn from a student's door and shredded, an elevator littered with feces and urine, and walls defaced with English language insults such as "Die, Chinese" and "Chinese Corona".[189] Dutch police investigated the incident, but no suspects have been identified.[190]

On 10 February 2020, a 65-year-old Dutch man of Chinese descent was kicked off his bicycle in Amsterdam by two young men on a scooter. One of the culprits filmed the incident and uploaded it to his Snapchat story. He later downplayed criticism saying "don't you worry guys, it was a Chinese man"[191] and only turned himself in to police after becoming the target of widespread Internet vigilantism.[192]

On a KLM flight from Amsterdam to Seoul on 11 February 2020, flight attendants put up a sign in Korean discouraging passengers from using a restroom on the plane allegedly reserved for the flight crew, apparently out of fear of the coronavirus.[193] A spokesman for the airline has since issued an apology, stating "we are deeply sorry that this was viewed as discrimination, which was absolutely not the intention of the crew" and that it is not company policy to reserve specific lavatories for flight crew.[194] Many Koreans and Dutch people of Korean descent have reported a spate of anti-Korean incidents, from vandalism of their homes to violent assaults and harassment, and more than 150 Korean expat respondents in an online survey indicated they had experienced a xenophobic incident.[195][174]

On the evening of 22 February 2020, a 24-year-old Dutch student of Chinese descent was assaulted by a group of students in her dormitory in Tilburg, suffering a concussion and knife wounds, after she asked them to stop singing Gaarthuis' Carnaval song.[196]

In late February 2020, the Japanese School of Amsterdam cautioned parents not to bring their children to playgrounds and other places frequented by local children, amidst a spate of violent bullying incidents targeting Japanese children.[195]

On 16 March 2020, a residence in Diemen was smeared with words reading "Kankerchinees corona" ("cancerous Chinese corona" in English), which was publicly denounced by Mayor Erik Boog.[197]
https://en.wikipedia.org/(...)coronavirus_pandemic

En al het "racisme" wordt keurig vastgelegd.

De tering.

Het is echt een dagtaak voor sommigen.
pi_192733342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:23 schreef stopnaald het volgende:

[..]

WHUT? serieus?
Was hier een topic over gisteren, maar die werd al snel op slot gegooid. Maar hij is nog wel terug te vinden als je even zoekt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192733411
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was hier een topic over gisteren, maar die werd al snel op slot gegooid. Maar hij is nog wel terug te vinden als je even zoekt.
Dank je, maar ik sla even over als je het niet erg vind.....wordt al veel teveel met die flauwekul geconfronteerd.
pi_192733747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:22 schreef stopnaald het volgende:

[..]

En kijk wat de MSM over Poetin te zeggen heeft......volgens hen is Poetin een soort Hitler 2.0
[..]

En daar heeft Rusland gewoon ook helemaal gelijk in! Sterker nog, dat mag je van elke natie/volk verwachten.....
Ik zeg niet dat Poetin te vertrouwen is, hij zou in de slipstream van China natuurlijk best eens kunnen proberen een graantje mee te pikken.

Opportunistisch zijn ze/we allemaal. ;)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192745058
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja.
Dat is is India, niet Amerika.
pi_192745996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begin juist een beetje moe van al die zeikerds te worden, nu was er ook weer een geluid dat de corona crisis een te witte aangelegenheid zou zijn of zoiets, er waren teveel witte experts aan het woord volgens iets of iemand. Net als je denkt dat het niet gekker kan trekken ze weer een heel nieuw blik randdebielen open.
Er was serieus 1 SJW op Twitter die hier helemaal los op ging. Was ergens in de beginperiode kan tweet niet meer vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192746512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:17 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat is is India, niet Amerika.
Fijn dat je mij nog even herhaald.
  donderdag 23 april 2020 @ 23:29:09 #93
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_192775841
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik gun mijn toekomstige kinderen een wereld zonder de CCP aan de macht en ik heb daar economische tegenslagen voor over.
Ik gun mijn kinderen ook een wereld zonder Trump's en Poetin's. Gaat ook niet gebeuren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_192776033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 23:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik gun mijn kinderen ook een wereld zonder Trump's en Poetin's. Gaat ook niet gebeuren.
Geen moeite met Xi, Kim, Assad... Interessant.
  donderdag 23 april 2020 @ 23:49:02 #95
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_192776104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 23:43 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen moeite met Xi, Kim, Assad... Interessant.
Zijn allemaal varianten van. Niet nodig om alle malloten te benoemen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_192776250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 23:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zijn allemaal varianten van. Niet nodig om alle malloten te benoemen.
Trump doet het anders prima.
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:05:59 #97
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_192776280
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Trump doet het anders prima.
_O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 25 april 2020 @ 11:21:35 #98
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_192797619
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 09:55 schreef halfway het volgende:
Je moet de hand niet bijten die je voed.
Ben je nu echt zo naïef dat je denkt dat China zulke excuses zou maken wanneer ze Afrika niet nodig hadden?
Krekker is de bom!
pi_192798976
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 11:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo naïef dat je denkt dat China zulke excuses zou maken wanneer ze Afrika niet nodig hadden?
China is al een poosje flink aan het investeren in Afrika. Lijkt me een goede reden voor het warm houden / bevorderen van onderlinge banden. Dus excuses.

Dat racisme jegens mensen met een donkere huidskleur in China best wel een aardig ding is, doet daar verder niet zo veel aan af. Kort door de bocht; enerzijds door hun schoonheidsidealen over huidskleur, anderzijds door discriminatie van iedereen die niet Chinees is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_194297582
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 02:19 schreef Hathor het volgende:
Die reacties op twitter laten ook wel weer duidelijk zien wat voor idioten de Afrikanen zijn.
Eeuwige slachtoffers dat het zijn
  dinsdag 28 juli 2020 @ 18:22:37 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194297624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:19 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Eeuwige slachtoffers dat het zijn
Mooie topic kick man :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 28 juli 2020 @ 20:02:15 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194299053
Ondertussen zijn Indiërs die al generaties in Afrika woonden verjaagd en van hun bezittingen ontdaan, worden de blanken vermoord of onteigend, is er bijna geen jood meer te vinden tussen Casablanca en Caïro, maar een Afrikaanse vrouw die in China een winkelcentrum niet binnen komt is heel erg.
Waarom bericht het Ad en de nos wel hier over en niet over de honderden plaasmoorden?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194299233
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:27 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Racisme is er en zal er ook altijd zijn. Ongeacht wat jij daar als persoon van vindt.

Het is niet miserabel om daar op een realistische manier mee om te gaan....
Het is wel naïef en verregaand arrogant om JOUW maatstaf aan anderen op te leggen, vooral omdat het zeer ongewenst is.

Jij plaatst jezelf (al was het maar moreel) bóven een ander (in dit geval China/chinezen), zónder partij te zijn en zónder enig risico te lopen. Als een ware evangelistische dominee ga jij een beetje met je vermanende vingertje lopen zwaaien, terwijl je in wezen je ongevraagd met andermans zaken loopt te bemoeien.

Het is niet leuk voor die Afrikaan dat ie gediscrimineerd wordt door de lokale bevolking. Het is ronduit niet eerlijk. Maar het leven IS niet eerlijk. De wereld IS niet eerlijk en vanuit die lokale bevolking bekeken (die helemaal niet zitten te wachten op extra concurrentie van buitenaf) geef ik ze nog groot gelijk óók dat ze die Afrikaan discrimineren.

Zo, dat is een erg eh .. 'och, niets aan te doen dus niet over zeiken' manier om zaken te benaderen die grootser zijn dan de invloed van jou als individu.

Wel jammer dat we je hier vrijwel alleen maar kennen als iemand die continue aan het zeiken is op zaken die haar niet bevallen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_194299459
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:02 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen zijn Indiërs die al generaties in Afrika woonden verjaagd en van hun bezittingen ontdaan, worden de blanken vermoord of onteigend, is er bijna geen jood meer te vinden tussen Casablanca en Caïro, maar een Afrikaanse vrouw die in China een winkelcentrum niet binnen komt is heel erg.
Waarom bericht het Ad en de nos wel hier over en niet over de honderden plaasmoorden?
Dit

Omdat zwarten slachtoffers zijn en de media daarop inspeelt
pi_194299774
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:02 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen zijn Indiërs die al generaties in Afrika woonden verjaagd en van hun bezittingen ontdaan
Oja?
pi_194301682
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oja?
Ja
pi_194301768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 23:02 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ja
Bron?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 23:58:16 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194302123
quote:
Gelukkig maar dat dat ongestraft is gebleven! Zeker omdat ze zwart zijn! (Niet dat jij dit beweert, naar een andere user was dat wel bewust aan het suggereren).

quote:
Amin's decrees drew immediate worldwide condemnation, including from India. The Indian government warned Uganda of dire consequences, but took no action when Amin's government ignored the ultimatum.[13] India continued to maintain diplomatic ties with Uganda.[14] The United Kingdom froze a £10.4 million loan which had been arranged the previous year; Amin simply shrugged this off.[4]
-edit! Ow jij beweerde het zelf ook zie ik nu

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 29-07-2020 00:06:26 ]
Krekker is de bom!
pi_194302130
quote:
Ah, dan moet je dus teruggrijpen naar Idi Amin, bijna 50 jaar terug.
pi_194302328
"Chocolate city" _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194313344
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:37 schreef Slayage het volgende:
"Chocolate city" _O-
Zalig idd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')