Neequote:
Neequote:Op zondag 26 april 2020 15:14 schreef engine het volgende:
Deed je mee aan het tv programma beste zangers?
Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
Zit je in het smartlappen/levensliedgenre?
Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 17:05 schreef Kanaroe het volgende:
Als je acteert, wordt je dan als zanger gecast? Een zingende acteur?
Neequote:Op zondag 26 april 2020 17:08 schreef Kanaroe het volgende:
Eeeeehm, ff denken hoor.... ben je Thomas Acda...? Wilde gok!
Oké, ben je ouder dan 70 jaar? Iets in die richting?quote:Op zondag 26 april 2020 17:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zou eens iets in de leeftijd gaan specificeren![]()
Kijk, hehe. JA.quote:Op zondag 26 april 2020 17:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oké, ben je ouder dan 70 jaar? Iets in die richting?
We komen er wel! Ik ga weer ff denkenquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, maar interessant antwoord. Zit wel in die orde van grootte.
Ik in eerste instantie ook, toen het kwartje van André viel snapte ik de traantjes van Postbus ook pas.quote:Op maandag 27 april 2020 09:06 schreef Kanaroe het volgende:
Hčhč, gefeliciteerd Deisyy!
André!
Toen er geschreven werd 'was' getrouwd dacht ik niet aan een weduwnaar, maar aan een gescheiden man btw.
Ik zag het gebeuren! Zeker toen daarna Marco Borsato werd genoemd dacht ik: ooooh, dit gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op maandag 27 april 2020 09:06 schreef Kanaroe het volgende:
Toen er geschreven werd 'was' getrouwd dacht ik niet aan een weduwnaar, maar aan een gescheiden man btw.
Maar door de reqactie van Postbus dat zij vond van wel dacht ik meteen dan zal hij wel grijs of rood zijnquote:
Niet aan zien komen dezequote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren! Zeker toen daarna Marco Borsato werd genoemd dacht ik: ooooh, dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Naja, niet mijn probleem
Laat ze maar zwemmen. En toen kwam ook nog de talentenjacht eroverheen, die werd geframed naar Idols/X-factor en alles. Maar nee, André van Duin heeft toch ook heus meegedaan aan een talentenjacht en is zo beroemd geworden.
Alleen over die vraag van 'blond' twijfelde ik. Ik vind hem wel blond, maar je kan ook zeggen dat hij wit haar heeft. Naja, detail.
Haha, leukEn ik maar denken dat ik een ontzettend makkelijke had gekozen
(net als Yvon Jaspers).
Ben je een vrouw?quote:Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben weer iemand anders, dus vraag maar raak!
Ben je levend?quote:Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben weer iemand anders, dus vraag maar raak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |