In de weekenden vlakt het vaak wat af. Dan verlaten minder mensen de IC. Zal maandag of dinsdag worden denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Na het weekend onder de 300?
Volgende week hierquote:
straks massaal mondwater hamsterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:20 schreef AlwaysConnected het volgende:
https://www.welingelichte(...)oronabesmetting.html
Mondwater wie weet simpel maar als het helpt top
[..]
Volgende week hier
Het was cynisch bedoeld...quote:
Precieze invulling wordt nog bekend gemaakt natuurlijk. Ik heb begrepen van mensen in de horeca dat je in elk geval met tweetal wel bij elkaar mag zitten waarschijnlijk. Wellicht zelfs met 4quote:Op maandag 18 mei 2020 15:09 schreef AlwaysConnected het volgende:
Horeca per 1-6 weer open is natuurlijk positief
Alleen wie heeft er zin om op 1,5 mtr van elkaar gezellig te doen?
Zoutkamp, lekkere naam ook voor een quarantaine locatie.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:13 schreef AlwaysConnected het volgende:
Eerste bewoners azc Sneek keren terug uit quarantainelocatie Zoutkamp
Bron: https://bolswardsnieuwsbl(...)-content-suggestions
Toch mooi dat ze weer terug mogen komen
Heb laatst zo een wedstrijd gezien, enige dat je hoort is. LEFT RIGHT BEHINDquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Mooi (lijkt mij) om b.v. een voetbalwedstrijd te zien waarbij je de communicatie tussen de spelers kunt horen.
Zoals nu de Bundesliga weer begint, zul je waarschijnlijk dingen horen als (ik ben geen voetbalfan, dus ik heb nog niks gezien):
"HIER DEN BALL!!!", "BREIT SPEILEN", "ACHTET AUF DIE FLANKEN!!!!", "SCHÜTZET DEN LIBERO!!!"
Kijk, want bij een concert van de Matthäus Passion zit je ook niet te wachten op geschreeuw uit het publiek dat ineens "Kruisigt Hem" gaat roepen.
Daar zit of zat een militaire basis dus kon mooi dat quarantaine , gelukkig is dat weer opgehevenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoutkamp, lekkere naam ook voor een quarantaine locatie.
We mogen inmiddels ontzettend blij zijn met de oosterburen lijkt metwitter:VieCuri twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:46:47De laatste Nederlandse coronapatiënt die in Duitsland werd opgevangen, is vandaag met de corona-heli aangekomen in VieCuri. Via deze weg willen we het Mobiel Medisch Team van @radboudumc en onze Duitse zorgcollega's bedanken voor deze bijzondere, maar bovenal fijne samenwerking! https://t.co/IdK0javhKA reageer retweet
Ja idd je zou met bakken regen buiten moeten staanquote:Op maandag 25 mei 2020 18:08 schreef skrn het volgende:
Ik ging even naar de stad, en moest met enige regelmaat buiten wachten om de winkel in te mogen.
Toen dacht ik: wat is het fijn dat we het droogste voorjaar ooit hebben, je zou maar buiten moeten wachten terwijl het pleurt.
Het mooie weer mag wel even aanblijven, sterker nog, het moet aanblijven.
Net cocktail gemaakt van bleek en mondwater, kijk ook nog hoe ammoniak het doet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |